Kosmetyki w mediach 2007
2008-01-28 13:33
PR a reklama w prasie kolorowej: styczeń-grudzień 2007 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach I-VI 2007
Analiza „Kosmetyki w mediach” przynosi bogaty zestaw danych o największych i najmniejszych podmiotach rynku kosmetycznego w Polsce, opisuje efekty wykorzystania narzędzi PR w relacjach z mediami oraz stanowi unikalne narzędzie marketingowe służące do zaplanowania i oceny realizowanej strategii działań promocyjnych branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach.Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego koncernu L’Oreal w zakresie obecności na łamach prasy konsumenckiej w Polsce. Czwórka najbardziej aktywnych marketingowo firm kosmetycznych w tych mediach to L’Oreal, Nivea, Avon i Dr Irena Eris. Tylko te cztery marki w rankingu porównawczym uzyskały wskaźnik ponad 1000 publikacji (informacji PR i reklam) w analizowanych 50 najważniejszych tytułach prasy kolorowej.
fot. mat. prasowe
PR a reklama w prasie kolorowej: styczeń-grudzień 2007
Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 805 marek. Pojawiły się 40374 przekazy, co daje średnią 50 publikacji/reklam na markę.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Kosmetyki w mediach
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
-
Polki i kosmetyki
-
Pielęgnacja skóry i włosów wg Polaków
-
Mniej chętnych na kosmetyki ekologiczne. Wartość rynku spadła o 9 proc.
-
Sprzedaż internetowa w branży beauty: Polska na czele
-
7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków