Kosmetyki w mediach
2007-02-03 00:11
Liczba reklam i informacji PR (ze zdjęciami) na temat poszczególnych marek w 50 wybranych czasopisma © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008
Celem raportu jest dostarczenie firmom z branży kosmetycznej jak najszerszej wiedzy o aktywności medialnej wszystkich marek konkurencyjnych.„[…]Raport pokazuje siłę oddziaływania poszczególnych marek na percepcję konsumentek, które dokonują wyboru produktów z półki sklepowej czy aptecznej” – mówi Kinga Niżewska, dyrektor zarządzający agencji Kamodus.
L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Avon, Vichy – to piątka najbardziej aktywnych marketingowo marek kosmetycznych na łamach mediów kolorowych w drugim półroczu 2006 roku. Zdecydowanym liderem była marka L’Oreal, uzyskując wskaźnik 900 reklam i wzmianek dziennikarskich. Marka Nivea to zwycięzca statystyki pod względem opublikowanych reklam (174).
fot. mat. prasowe
Liczba reklam i informacji PR (ze zdjęciami) na temat poszczególnych marek w 50 wybranych czasopisma
Ogółem informacje PR i reklamy zamieściło w wybranych mediach w minionym półroczu 676 marek kosmetycznych. Pojawiły się 17962 przekazy, co daje średnią 27 publikacji i reklam na markę. 205 marek uzyskało zaledwie po jednej wzmiance w mediach.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
-
Polki i kosmetyki
-
Pielęgnacja skóry i włosów wg Polaków
-
Mniej chętnych na kosmetyki ekologiczne. Wartość rynku spadła o 9 proc.
-
Sprzedaż internetowa w branży beauty: Polska na czele
-
7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków