eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kosmetyki w mediach 2007

Kosmetyki w mediach 2007

2008-01-28 13:33

Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach I-VI 2007

Łącznie w zakresie publikacji PR i reklam L’Oreal osiągnęło prawie 4-krotnie wyższy (5700) niż „najbliżsi” konkurenci, czyli grupy Coty (Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Procter&Gamble (Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V) czy Beiersdorf (Nivea, La Prairie).

W kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych zdecydowanie największe efekty w działalności media relations osiągnęła Dr Irena Eris/Lirene (852 publikacje PR). Z kolei w kosmetyce kolorowej L’Oreal (584 wzmianek) dosyć wyraźnie wyprzedziło wszystkie inne marki pod względem liczby informacji PR. L’Oreal wygrało też ranking wśród kosmetyków do włosów – z 480 wzmiankami. Marka Avon (173 publikacje) była natomiast najczęściej pokazywana w kategorii kosmetyków zapachowych.

W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego.

fot. mat. prasowe

PR i reklama firm polskich i międzynarodowych

PR i reklama firm polskich i międzynarodowych

Informacje o badaniu
Raport „Kosmetyki w mediach” opiera się na analizie zawierającej pełną listę 805 marek, które pokazane zostały w 2007 r. na łamach najważniejszych mediów kolorowych. Statystyka pokazuje dane dotyczące poszczególnych kategorii kosmetycznych (pielęgnacja, kolorówka, zapachy, włosy), jak również statystyki dotyczące określonych typów mediów (m.in. kobiecych, młodzieżowych lub o tematyce zdrowotnej).

Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008 Kosmetyki w mediach 2008

poprzednia  

1 2 3

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: kosmetyki, uroda, reklama w prasie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: