Kosmetyki w mediach 2007
2008-01-28 13:33
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach I-VI 2007
fot. mat. prasowe
Odsetek informacji PR i reklam kosmetyków w grupie wybranych czasopism, I-XII 2007
Reklamy stanowiły w 2007 roku 12 proc. ogólnej liczby publikacji prezentujących produkty kosmetyczne.
Szczyty reklamowe w ciągu minionych 12 miesięcy przypadły na okres przedświąteczny: listopad (625) i październik (588) oraz na sezon przedwakacyjny kwiecień-czerwiec. Reklamowe „dołki” można zaobserwować w styczniu oraz lipcu i – najsłabszym – sierpniu (jedynie 242 reklamy). Luty i wrzesień to miesiące najsłabsze pod względem liczby informacji PR o kosmetykach.
fot. mat. prasowe
PR i reklama kosmetyków w prasie kolorowej w poszczególnych miesiącach, I-XII 2007
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Kosmetyki w mediach
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
-
Polki i kosmetyki
-
Pielęgnacja skóry i włosów wg Polaków
-
Mniej chętnych na kosmetyki ekologiczne. Wartość rynku spadła o 9 proc.
-
Sprzedaż internetowa w branży beauty: Polska na czele
-
7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków