eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Kosmetyki w mediach 2007

Kosmetyki w mediach 2007

2008-01-28 13:33

Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach I-VI 2007


fot. mat. prasowe

Odsetek informacji PR i reklam kosmetyków w grupie wybranych czasopism, I-XII 2007

Odsetek informacji PR i reklam kosmetyków w grupie wybranych czasopism, I-XII 2007














Reklamy stanowiły w 2007 roku 12 proc. ogólnej liczby publikacji prezentujących produkty kosmetyczne.

Szczyty reklamowe w ciągu minionych 12 miesięcy przypadły na okres przedświąteczny: listopad (625) i październik (588) oraz na sezon przedwakacyjny kwiecień-czerwiec. Reklamowe „dołki” można zaobserwować w styczniu oraz lipcu i – najsłabszym – sierpniu (jedynie 242 reklamy). Luty i wrzesień to miesiące najsłabsze pod względem liczby informacji PR o kosmetykach.

fot. mat. prasowe

PR i reklama kosmetyków w prasie kolorowej w poszczególnych miesiącach, I-XII 2007

PR i reklama kosmetyków w prasie kolorowej w poszczególnych miesiącach, I-XII 2007

Analiza ujawnia absolutną dominację koncernu kosmetycznego L’Oreal na polskim rynku medialnym (po zsumowaniu liczby publikacji i reklam wszystkich marek koncernu, w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf).
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008 Kosmetyki w mediach 2008

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: kosmetyki, uroda, reklama w prasie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: