-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... wskaźnik dotarcia do odbiorców cechował materiały z telewizji i radia. Informacji na temat Marszu Równości w Białymstoku dostarczały media w całej Polsce, przy czym za 68 proc. wszystkich przekazów odpowiadały media ogólnopolskie. Pierwsza piątka najbardziej aktywnych źródeł prezentowała się następująco: TVN24 (292 informacje), Radio TOK FM ...
-
PSD2 już za 2 dni. Co to oznacza?
... przygotowany rynek oraz sami konsumenci? Oto komentarz ekspertów z Blue Media. Sebastian Ptak, prezes zarządu Blue Media: 14 września 2019 r. wchodzi w życie obowiązek stosowania silnego ... bezpieczni podczas dokonywania płatności. Luiza Bolda-Bas, dyrektor sprzedaży Blue Media: Dyrektywa PSD2 reguluje nowe usługi finansowe, oparte o tzw. PIS (Payment ...
-
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
... wątpliwe. Percepcja to rzeczywistość” – powiedział Adam Łaszyn, Prezes Alert Media Communications i dodał: „To zatem działania w sferze percepcji, a więc komunikacji, ... , klientów, partnerów. Znacznie bardziej wiarygodnymi niż komunikaty firmy czy nawet jej media społecznościowe. Ale uważaj, by nie siać paniki nadmierną ilością pejoratywnych nakazów, ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood Media, coraz częściej schodzą one na dalszy plan, ustępując miejsca doświadczeniom konsumenta ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... podczas gdy sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadnie o 5%. Marki zwiększyły swoje wydatki na media cyfrowe w celu promowania i napędzania ruchu na własnych stronach ... Dyrektor Zenith. Widoczny wzrost popytu na powierzchnię reklamową w ekosystemie e-commerce (retailer media) Tegoroczny wzrost znaczenia e-commerce przyczynił się do gwałtownego ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... staje się uważne obserwowanie emocji i nastrojów społeczeństwa i elastyczne dostosowywanie do nich taktyki komunikacji – mówi Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Polacy rzadziej niż w ubiegłym roku postrzegają pandemię jako okazję do samorozwoju i poszukiwania ciekawych treści kulturalnych – obecnie uważa tak jedynie ...
-
Smartfon realme 8i i C11 2021 dostępne w Polsce
... GB w cenie 899 złotych – do nabycia w sklepach z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. Można go ... się w sieciach Orange oraz UPC. Można go nabyć w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Mark, Neonet, Auchan, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... do użytku domowego. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 58,3%, tj. o 37,1 ... . W okresie od stycznia do marca 2022 roku wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Dwucyfrowo i to aż o blisko 60% rosły wydatki na reklamę ...
-
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
... właśnie się odwraca? Odpowiedzi na to pytanie udziela zrealizowane przez Blue Media badanie "Finanse Polaków w czasach pandemii". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ... z usług abonamentowych online - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media. Wygodę doceniają przede wszystkim kobiety i osoby ze starszych grup wiekowych oraz mieszkańcy ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... in. postępujący odpływ wiernych z Kościoła Katolickiego czy duże prawdopodobieństwo postawienia szefa NBP przed Trybunałem Stanu – komentuje Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications. Kryzysy w biznesie i sferze społecznej zdominowane przez… politykę W rankingu kryzysów organizacji – zarówno biznesowych, jak i społecznych – po raz kolejny znalazł ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... użytkownika mają przyczynić się do wzrostu popularności serwisu wśród mediów i profesjonalistów zainteresowanych informacjami pochodzącymi bezpośrednio z firm. Zastosowanie technologii Java w media.netPR.pl stanowi pierwszy etap migracji serwisów należących do netPR.pl. W ciągu najbliższych trzech miesięcy wszystkie serwisy i narzędzia będą bazować ...
-
W nowym roku nowe wirusy
... przypomina Cabira w wersji H. W sieci pojawiły się też robaki wykorzystujące lukę w Windows Media Playerze. Komórkowy wirus Lasco atakuje w dwojaki sposób - bezprzewodowo w oparciu o technologię ... dotyczy oprogramowania Windows XP Service Pack 2 wraz z pakietem Windows Media Player 10 update. W przypadku prób uruchomienia chronionego pliku, DRM pyta ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba artykułów i częste zapraszanie PR-owców do komentowania wydarzeń społecznych i politycznych ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... we własnym zakresie, a 4 proc. korzysta z usług agencji PR. Natomiast wyniki monitoringu mediów 74 proc. respondentów analizuje samodzielnie. Z usług firm monitorujących media w tym zakresie korzysta 18 proc. biorących udział w badaniu. Wśród najważniejszych czynników wpływających na wybór firmy monitorującej, najczęściej (315 razy) wskazywano ...
-
Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe
... , dostawców, zleceniobiorców, dealerów etc. (28,1%). Ponad 2/3 firm (68,6%) wskazało jako przyczyny sytuacji kryzysowych te bezpośrednio związane z informacjami przekazywanymi przez media. Zaliczają się do nich nieprawidłowe publikacje w mediach (jak wyżej – 42,1%) oraz zarzuty stawiane wobec firm publicznie (26,5%.). „W podobnych badaniach w USA ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... informacji produktowych w podziale na: firmy i marki, podstawowe kategorie produktów, poszczególne media oraz pojedyncze miesiące. L’Oreal, Nivea, Dr Irena Eris/Lirene, Vichy, ... siebie jedną czwartą rynku medialnego. Warto też zwrócić uwagę, kogo media ze szczególną pieczołowitością promowały na okładkach i przy spisach treści. Dominują tu – jak widać ...
-
Blu-ray prześcignął HD DVD
... 795 tys. filmów na HD DVD - wynika z badań Home Media Research, na które powołuje się agencja Reutersa. Home Media Research podało, że do dnia dzisiejszego w Stanach Zjednoczonych ... wypuszczonego na rynek w obu formatach. Promowany przez Sony nośnik - według Home Media Research - może pochwalić się 190 tys. sprzedanych egzemplarzy, a wersja na HD ...
-
Telefon Sony Ericsson K630 z turbo 3G
... menu do odtwarzania muzyki, wideo czy galerii zdjęć. K630 wyposażony jest w aplikację Media Manager, dzięki której można przenosić pliki muzyczne, zdjęcia lub wideo pomiędzy ... od IV kwartału 2007 roku. Funkcje K630: Muzyka: Strumieniowanie audio / wideo; Media Manager Radio FM; Wsparcie formatów audio: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA; DRM: Faza ...
-
Branża PR w mediach IV 2008
... Ewy Sowińskiej. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra PR, która była wzmiankowana 8 razy i wyprzedziła: Agencję KLC, Alert Media Communications, Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie
... osoby znane i szanowane”. Co zrobić by media chciały informować o naszej firmie, i to w pozytywnym świetle? Po pierwsze, media trzeba czymś zainteresować - oczywiste, a ... też wartość dodana do produktu, która znacznie zwiększy zainteresowanie nim przez media. Dla przykładu, producent opon samochodowych może informować swoich klientów, np ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... w Polsce rozumie, jak ważnym elementem komunikacji marketingowej jest obecność marki w serwisach społecznościowych. Pracodawcy zaczynają rozglądać się za specjalistami ds. social media. Tendencja ta dotyczy nie tylko dużych marek globalnych, mających ogromne budżety marketingowe. Pracowników, którzy będą czuwać nad obecnością firmy w mediach ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... sieci przynajmniej kilka razy w tygodniu jest wśród użytkowników w wieku 7-14 lat ponad 80 procent (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010 r.). Badanie At Media i IIBR ujawniło różnice w wykorzystaniu internetu pomiędzy analizowanymi grupami wiekowymi, a także między chłopcami i dziewczynkami. Te ostatnie wcześniej wchodzą w świat społeczności (już ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... i serwisów społecznościowych. Według badania Megapanel z marca 2011 roku, z social media korzystają niemal wszyscy Internauci (aż 99,3%). Spędzają w nich średnio około ... – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, iż nie powinna to być tablica ogłoszeniowa, tylko miejsce ...
-
Potrącenia z wynagrodzenia a świadczenia niepieniężne
... : Moim zdaniem egzekucji nie podlegają świadczenia niepieniężne, jakimi są świadczenia ponoszone za pracownika (czynsz za wynajem lokalu oraz opłaty za media). Wynagrodzenie pieniężne, stanowiące podstawę do dokonywania potrąceń komorniczych, netto należy pomniejszyć o podatek dochodowy i składki ZUS naliczone od świadczeń niepieniężnych i od ...
-
Polacy a Internet w telefonie
... Consumer Connection System (CCS) przeprowadzonego przez Isobar Mobile Polska i Aegis Media Polska odpowiadają na te pytania i określają, kim są użytkownicy Internetu w ... rodziną czy znajomymi. Na zlecenie Aegis Media Polska ankiety w badaniu zostały przeprowadzone przez instytuty badań Ipsos (2010) i Kantar Media (2012), w obu przypadkach na grupie ...
-
Polski Internet a matura 2013
... nowych „lajków”. Chwytając się każdego i - jak zbadał Kompas Social Media – nawet najdziwniejszego sposobu wspomożenia szczęścia, lub też chcąc okazać współuczestnictwo w ... "Rzygam słowem "matura"). Po przeszukaniu maturalnych zakątków Facebooka Kompas Social Media informuje ponadto, że "gdyby istniała matura z melanżu", rodzice nie musieliby gonić ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
... trzecim Newsweek Polska. Zapraszamy do zapoznania się z Rankingiem Cytowań i Informacji NEWTON Media, w którym przedstawiamy które dzienniki, które tygodniki i które teksty były ... Polski (213), a trzecie Polska Głos Wielkopolski (178). Zwycięzcą Rankingu NEWTON Media wśród najczęściej cytowanych tygodników ogólnopolskich zostało Wprost (1145). Na łamy ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... raportu. Zwiększona dynamika wydatków największych reklamodawców Jak wynika z danych Kantar Media, niekwestionowanym liderem branży oraz rynku reklamowego w sektorze farmaceutyków pozostaje Aflofarm ... wydatków kategorii farmaceutycznej jest telewizja (+22%) oraz radio (+20%). Te media są od wielu lat wiodącymi i sprawdzonymi kanałami komunikacji dla ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... handlowych – w czołówce reklamodawców tego segmentu utrzymują się Lidl, Jeronimo Martins i Media Expert, znacząco wzrosły wydatki reklamowe sieci Żabka. Mniej niż w ... będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... #suprise #schowek #toyoty #naprawdę #znakomita #omnomnom” instagram.com Z analizy wpisów na forach i w social media przeprowadzonej przez IMM wynika, że wysokie noty marce Wedel zapewniły ... fm, facebook.com, bangla.pl, photoblog.pl. Na forach i stronach social media użytkownicy chętnie dzielili się zdjęciami ulubionych czekolad lub chwalili, na którą ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... potencjale, który nie jest w pełni wykorzystywany przez polskie sklepy internetowe przy docieraniu do ich klientów za pośrednictwem Social Media. Asortyment ogólny i elektronika najsilniejsze w Social Media Spojrzenie na wyniki badań idealo według poszczególnych zanalizowanych branży potwierdza fakt, że w Polsce to Facebook jest najczęściej ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... kwestie są priorytetowe dla współczesnego marketingu? Marketerzy przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 ...
-
"Zacne suchary" podbijają Internet
... jednocześnie „dandysem” (45. miejsce na liście słów zapomnianych). Wydaje się, że dzisiejsze media społecznościowe zwróciłyby się do tej osoby per „hipster”. Czy abszyfikant ... analiz kontekstu wypowiedzi w IMM, poprzez używanie słów nieoczywistych internauci w social media chcą wykazać się elokwencją, nadać wypowiedzi żartobliwy bądź przesadnie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... średnich podmiotów na rynku. W badaniu uwzględniono przychody: Ad!vice, Aegis Media, Agora, Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częśc. szac.), Freshmail, GG-Network, ... IDG, IDM Net, Infor Ekspert (szac.), Interia.pl, Iplex (szac.), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl ...
-
VOD rośnie w siłę. Czy przegoni tradycyjną telewizję?
... przez ponad trzy godziny dziennie Tegoroczna edycja Ericsson ConsumerLab TV & Media Repor przedstawia poglądy i zwyczaje grupy liczącej sobie 680 konsumentów, co ... funkcjonuje jako centralne miejsce „domowego ogniska”. Wnioski z raportu Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015, opartego o wywiady z ponad 22 500 osobami, przedstawiają zachowania ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem