eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja z klientami
  • Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego

    Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego

    10:35 22.09.2016

    Czego internauci oczekują od marek funkcjonujących w mediach społecznościowych? Przede wszystkim inspiracji. Na tę dość zaskakującą odpowiedź wskazało 31 proc. respondentów raportu. Nieco mniejsza grupa (27 proc.) wskazała na informacje o nowych produktach i usługach, a co czwarty ankietowany na niusy dotyczące promocji i konkursów. DO tego 17 ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, reklama na facebooku, sklep na facebooku, social media
  • 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    09:11 27.12.2015

    ... druku, budować bazę subskrybentów z wykorzystaniem Facebook’a czy też kontaktować się z obecnymi klientami za pomocą Push Messages czy WhatsApp. 3) Mobile wciąż rośnie w siłę Marketerzy, którzy nie optymalizują komunikacji z klientami pod kontem urządzeń mobilnych, tracą uwagę i zaangażowanie odbiorców. Wartość newsletterów otwieranych mobilnie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, trendy 2016, omnichannel, komunikacja z klientami
  • Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej

    12:57 27.01.2012

    ... mogliśmy obserwować w Polsce po powstaniu TVN 24). W teorii polityki mówi się o komunikacji permanentnej. Dzięki internetowym mediom społecznościowym, komunikacja marketingowa firm z klientami wygląda podobnie. Zmienił się charakter komunikacji, zmieniła się forma komunikatów oraz częstotliwość komunikowania się. Media społecznościowe – nowy kanał ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, kanały komunikacji
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    ... może lekceważyć internautów. Zwykła strona jest już pewnym standardem. Blog firmowy natomiast jest doskonałym kanałem komunikacji, umożliwiającym interakcję między firmą a klientami. Na blogu firmowym mozna prowadzić dwojakiego rodzaju działania. Pierwsze z nich są czysto marketingowe, bezpośrednio związane ze zwiększeniem sprzedaży. Drugie wiążą ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    12:02 08.06.2010

    ... , bo w przeciwnym wypadku mogą ich stracić.” Dominującymi nośnikami w kontaktach z klientami są aparaty telefoniczne, wiadomości tekstowe, e-maile, chaty, samoobsługa w ... wyselekcjonowanych by reprezentować każdą grupę wiekową oraz dochodową. W sondażu „Komunikacja przez różne media – doświadczenia klientów. Wyzwania, trendy i niespełnione ... WIĘCEJ

    Tematy: kanały komunikacji, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, badania konsumentów
  • Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    Kampanie PR: nie rezygnuj w kryzysie

    09:03 24.06.2009

    ... szerszą ekspozycję. Firmy podejmują działania z zakresu PR w następujących dziedzinach: stosunki z prasą (media relations) nadawanie rozgłosu produktowi komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem lobbying (kontakty z członkami ciał ustawodawczych i urzędników państwowych nakłaniające do określonych rozwiązań prawnych i administracyjnych) doradztwo ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie PR, skuteczny PR, działania PR, komunikacja marketingowa
  • Internet PR a komunikacja kryzysowa

    Internet PR a komunikacja kryzysowa

    13:45 20.01.2009

    ... komunikowaniem się firmy z szeroko pojętym otoczeniem – pracownikami, klientami, akcjonariuszami, konkurentami, mediami, lokalnymi władzami itp. Wśród wielości ... istotne. Listy adresowe pozwalają subskrybentom na wymianę poglądów, a także prowadzenie dyskusji. Komunikacja w grupie odbywa się przez wysłanie wiadomości pod wskazany adres e-mail ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet PR, komunikacja kryzysowa, komunikacja z klientami, komunikacja PR
  • Komunikacja niewerbalna a różnice kulturowe

    Komunikacja niewerbalna a różnice kulturowe

    13:34 12.03.2008

    ... i dodatków osobistych, które są i nie są zgodne z przyjętą konwencją kulturową, a następnie dostosuj się do tych wytycznych. Artykuł jest fragmentem książki „Komunikacja niewerbalna” Dale’a Leathersa (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Jest to podręcznik na temat komunikacji niewerbalnej, który jest przydatny zarówno w rozwoju ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientami, komunikacja międzykulturowa, komunikacja interpersonalna, kontakty międzyludzkie
  • Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

    01:26 11.11.2007

    ... rozważa wdrożenie tej technologii. W ich komunikacji z klientami i pracownikami wciąż dominują tradycyjne narzędzia jak ulotka i plakat, a za ... badawczej pozwoliły pokazać pewien trend – kierunek w którym będzie zmierzać komunikacja marketingowa. Badanie przeprowadzono wśród przedstawicieli firm potencjalnie najbardziej zainteresowanych nowymi ... WIĘCEJ

    Tematy: digital signage, komunikacja wizualna, komunikacja marketingowa, marketing i reklama
  • Sponsoring jako element komunikacji marki

    Sponsoring jako element komunikacji marki

    13:58 31.01.2007

    Można zauważyć, że coraz częściej rolę mecenasa kultury przejmują, w miejsce państwa, firmy prywatne. Co powoduje, że decydują się na działalność sponsorską? Dlaczego wybierają inicjatywy ze świata kultury? Czego oczekują po zaangażowaniu się w tego rodzaju aktywność i jakie trudności napotykają? Festiwal Ludwiga van Beethovena, Festiwal Kultury ... WIĘCEJ

    Tematy: sponsoring, komunikacja marketingowa, komunikacja z klientami, wizerunek firmy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: