-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań ... reklamodawców sezonowych na radio w wakacje 2011 wzrosły aż o 54 proc. Pozostałe media straciły – najbardziej outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a ...
-
Najem lokalu: stawka VAT a refakturowanie kosztów
... też stawka właściwa dla nabytych mediów (określona w pierwotnych fakturach za media). Usługa złożona W przypadku pierwszego z rozwiązań organy podatkowe uznają, iż w ... te usługi – prawidłowe winno być zastosowanie stawki określonej w pierwotnych fakturach za media. Ważna umowa Konieczne jest zatem każdorazowe analizowanie zapisów konkretnej umowy ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... większością głosów Parlament Europejski przyjął pakiet dyrektyw i rozporządzeń, które mają wzmocnić nadzór nad finansami państw strefy euro. Jak podkreślały wtedy media przyjęte ustalenia harmonizują zasady tworzenia narodowych budżetów, zmuszają kraje z wysokim poziomem długu do ograniczenia tempa wzrostu wydatków, nakładają obowiązek utrzymania ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social Digital Shoppers (25 proc. respondentów) : większość stanowią osoby poniżej 35 lat, korzystający często z social media i dzielący się opiniami i doświadczeniami w kanałach cyfrowych. Korzystają też z aplikacji mobilnych i nie mają obaw do dokonywania przez nie płatności czy identyfikacji ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... w Polsce. Obecnie, system monitoruje tylko wydatki display ze 100 witryn internetowych (ponad 1000 stron internetowych dziennie) i według przedstawicieli Instytutu Kantar Media obejmuje 75% rynku wydatków internetowych w tym segmencie. Specjaliści szacują, że udział sektora telekomunikacyjnego to ok. 8 proc. w ogólnych wydatkach reklamowych na ...
-
eGospodarka.pl patronem medialnym spotkania Mobility Reseller Days 2014
... zarówno biznes, gospodarkę, jak i branżę nowych technologii. Patronat medialny objęły media nie tylko z Polski, ale również z Europy, a nawet z Rosji. Informacje o Mobility Reseller Days ... , CRN, Benchmark.pl, Technikalia.tv, Mobility, Super Apps, Info Market jak i media biznesowych: Businessman.pl, Manager, Własny Biznes FRANCHISING, eGospodarka ...
Tematy: Mobility Reseller Days -
Wynajem lokali: podatek VAT od refakturowania mediów
... , gdyż zastosowanie wówczas znajdzie stawka właściwa dla świadczenia głównego tj. najmu. Podsumowując stanowisko Ministra Finansów w przedmiotowej sprawie, należy wskazać, że media nie stanowią odrębnego świadczenia, lecz są elementem należności za usługę najmu. Natomiast w kwestii określenia momentu powstania obowiązku podatkowego w momencie gdy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... cenowych to główny temat dyskusji na temat sieci handlowych w social media. Klienci szukając oszczędności wymieniają się opiniami, który sklep oferuje najkorzystniejsze ... I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, która otrzymała największą liczbę pozytywnych opinii w social media. Tuż za nią uplasowało się Tesco, a na trzecim miejscu - Lidl ...
-
Pośrednik nieruchomości a Internet
... (wywiad dla Nieruchomości TVP). Zanim agent nieruchomości zacznie udzielać się w social media, powinien zastanowić się z jaką grupą odbiorców chce mieć do czynienia ... komunikacji. Teraz najważniejsza jest interakcja między stronami, a media społecznościowe doskonale się do tego nadają. Kanały social media powinny być traktowane jako coś kluczowego, ...
-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
... miejsca pracy bądź z kierownictwa. CV pisane przez Twittera Rezultaty monitoringu social media wskazują, że wielu Polaków nie ma oporów przed publicznym deklarowaniem swojego ... miejscu pracy. Coraz więcej firm monitoruje social media w poszukiwaniu wzmianek na swój temat, a media społecznościowe stały się niezbędnym narzędziem pracy rekruterów. Jak ...
-
Nie pozwól, aby Facebook stanął ci na drodze do kariery
... – radzi ekspertka Hays Poland. 4. Rozwijaj sieć kontaktów Założenie konta na portalu zawodowym to tylko początek wykorzystywania możliwości tego kanału komunikacji. Media społecznościowe, takie jak LinkedIn czy GoldenLine, są źródłem wiedzy specjalistycznej oraz szansą na rozbudowanie profesjonalnej sieci kontaktów. Warto obserwować profile ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... w galerii. Blisko 90% osób odwiedzające centrum handlowe, w którym były obecne media In-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy In-store stały się na tyle integralną ... zwrócić uwagę (prognoza pogody, informacje, porady) Przeprowadzone badania potwierdzają, że media In-store korzystnie wpływają na decyzje zakupowe oraz komfort klienta. Dobrze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... odniesieniu do budżetów reklamowych przeznaczonych na reklamę wideo online i social media. Jak wynika z badania, w minionym roku dynamika wartości reklamy cyfrowej rosła wraz z ... IDM Net, Infor Ekspert (częściowo szacowane), Interia.pl, Iplex (szacowane), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj. ...
-
Który bank e-commerce lubi najbardziej?
... jej utrzymania będzie zbędny – podpowiada Krystian Wesołowski z Blue Media. Usługi płatnicze Blue Media umożliwiają płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a ... czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku. Sklepy korzystające z usług Blue Media mogą otrzymać wpłacone przez klientów środki w terminie D+0, a więc ...
-
Ubezpieczenie turystyczne na ostatnią chwilę
... to za pośrednictwem sieci. Jak wynika z badania zrealizowanego przez Blue Media, na ubezpieczenie turystyczne decyduje się co szósta osoba, która zamierza spędzić ... woli samodzielnie dokonać przemyślanego zakupu ubezpieczenia – zauważa Anna Niebuda z Blue Media. Szybko i sprawnie przez internet Co piąty badany deklaruje, że ubezpiecza się przez ...
-
Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet
... – przyjrzeliśmy się tematowi energii – prądu, odnawialnych źródeł energii, dostawców i trendów wśród internautów. Zobaczyliśmy, z jakimi tematami jest związana na portalach, w social media i w Google na przestrzeni ostatnich 4 lat. TREND: SAMOCHODY ELEKTRYCZNE Samochody elektryczne to drugi najbardziej angażujący temat na portalach i w social ...
-
Nowy Plush na Kartę i dwie oferty "bez konsekwencji"
... stacjonarne, SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych. Pakiet internetowy 3 GB, ... GB i bezpłatny transfer danych w ramach Facebooka lub w ramach zestawu social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) oraz do wyboru usługi, z których ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... nakłady na reklamę w dziennikach. Najsilniejsze redukcje budżetów zaobserwowaliśmy w sektorach: media (-4,9 mln zł, dynamika -42,1%), pozostałe (-6,5 mln zł, dynamika -17,9%), ... wydatki reklamowe, a sześć odnotowało spadki. Motorem były inwestycje sektorów media oraz napoje i alkohole, które zarówno w pierwszym, jak i w drugim kwartale utrzymały ...
-
Smog na ulicach i w social mediach
... kontekście są najbardziej popularne wśród internautów. Smog w social media Problem zanieczyszczenia powietrza w Polsce dotyczy przede wszystkim dwóch rodzajów pyłów: PM ... Ozone wyróżniał najwyższy udział platform social media, a markę Emaska – wejść bezpośrednich. Oczyszczacze powietrza w social media W dyskusjach na temat oczyszczaczy powietrza ...
-
Jak obcokrajowcy szukają pracy w Polsce?
... językowe” Monster Talent Sourcing Services. Wciąż niewykorzystanym kanałem rekrutacji są media społecznościowe i targi pracy. Serwisy internetowe z ogłoszeniami o pracę To ... działalności danej agencji. Media społecznościowe Gigantyczna przepaść pomiędzy oczekiwaniami kandydatów a rezultatami poszukiwań. Social media są wciąż niewykorzystanym kanałem ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... nakładami na promocję w okresie wakacyjnym. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W ... przoduje przez 11 miesięcy. Jedynym miesiącem, w którym oddaje pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 ... o największych wydatkach reklamowych W styczniu 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Media Expert, który przeznaczył prawie 37 mln zł na ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... wskaźnik dotarcia do odbiorców cechował materiały z telewizji i radia. Informacji na temat Marszu Równości w Białymstoku dostarczały media w całej Polsce, przy czym za 68 proc. wszystkich przekazów odpowiadały media ogólnopolskie. Pierwsza piątka najbardziej aktywnych źródeł prezentowała się następująco: TVN24 (292 informacje), Radio TOK FM ...
-
PSD2 już za 2 dni. Co to oznacza?
... przygotowany rynek oraz sami konsumenci? Oto komentarz ekspertów z Blue Media. Sebastian Ptak, prezes zarządu Blue Media: 14 września 2019 r. wchodzi w życie obowiązek stosowania silnego ... bezpieczni podczas dokonywania płatności. Luiza Bolda-Bas, dyrektor sprzedaży Blue Media: Dyrektywa PSD2 reguluje nowe usługi finansowe, oparte o tzw. PIS (Payment ...
-
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
... wątpliwe. Percepcja to rzeczywistość” – powiedział Adam Łaszyn, Prezes Alert Media Communications i dodał: „To zatem działania w sferze percepcji, a więc komunikacji, ... , klientów, partnerów. Znacznie bardziej wiarygodnymi niż komunikaty firmy czy nawet jej media społecznościowe. Ale uważaj, by nie siać paniki nadmierną ilością pejoratywnych nakazów, ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... Znaczenie ma również jakość obsługi. Jak zadbać o customer experience w czasie pandemii? Mood Media radzi, aby zacząć od pracowników. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... dla niemal wszystkich kupujących. Istotne, ale czy najważniejsze? Jak przekonuje Mood Media, coraz częściej schodzą one na dalszy plan, ustępując miejsca doświadczeniom konsumenta ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... podczas gdy sprzedaż w sklepach stacjonarnych spadnie o 5%. Marki zwiększyły swoje wydatki na media cyfrowe w celu promowania i napędzania ruchu na własnych stronach ... Dyrektor Zenith. Widoczny wzrost popytu na powierzchnię reklamową w ekosystemie e-commerce (retailer media) Tegoroczny wzrost znaczenia e-commerce przyczynił się do gwałtownego ...
-
Jak rok z koronawirusem wpłynął na polskich konsumentów?
... staje się uważne obserwowanie emocji i nastrojów społeczeństwa i elastyczne dostosowywanie do nich taktyki komunikacji – mówi Alicja Cybulska, Chief Strategy Officer w Havas Media Group. Polacy rzadziej niż w ubiegłym roku postrzegają pandemię jako okazję do samorozwoju i poszukiwania ciekawych treści kulturalnych – obecnie uważa tak jedynie ...
-
Smartfon realme 8i i C11 2021 dostępne w Polsce
... GB w cenie 899 złotych – do nabycia w sklepach z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. Można go ... się w sieciach Orange oraz UPC. Można go nabyć w sklepach: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Mark, Neonet, Auchan, x-kom, Komputronik, Sferis, Empik, Morele i onex.store. ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... do użytku domowego. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 58,3%, tj. o 37,1 ... . W okresie od stycznia do marca 2022 roku wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem radia. Dwucyfrowo i to aż o blisko 60% rosły wydatki na reklamę ...
-
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
... właśnie się odwraca? Odpowiedzi na to pytanie udziela zrealizowane przez Blue Media badanie "Finanse Polaków w czasach pandemii". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ... z usług abonamentowych online - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media. Wygodę doceniają przede wszystkim kobiety i osoby ze starszych grup wiekowych oraz mieszkańcy ...
-
Największe kryzysy wizerunkowe 2023
... in. postępujący odpływ wiernych z Kościoła Katolickiego czy duże prawdopodobieństwo postawienia szefa NBP przed Trybunałem Stanu – komentuje Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communications. Kryzysy w biznesie i sferze społecznej zdominowane przez… politykę W rankingu kryzysów organizacji – zarówno biznesowych, jak i społecznych – po raz kolejny znalazł ...
-
Całkiem nowy netPR.pl
... użytkownika mają przyczynić się do wzrostu popularności serwisu wśród mediów i profesjonalistów zainteresowanych informacjami pochodzącymi bezpośrednio z firm. Zastosowanie technologii Java w media.netPR.pl stanowi pierwszy etap migracji serwisów należących do netPR.pl. W ciągu najbliższych trzech miesięcy wszystkie serwisy i narzędzia będą bazować ...
-
W nowym roku nowe wirusy
... przypomina Cabira w wersji H. W sieci pojawiły się też robaki wykorzystujące lukę w Windows Media Playerze. Komórkowy wirus Lasco atakuje w dwojaki sposób - bezprzewodowo w oparciu o technologię ... dotyczy oprogramowania Windows XP Service Pack 2 wraz z pakietem Windows Media Player 10 update. W przypadku prób uruchomienia chronionego pliku, DRM pyta ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... Biznesu. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba artykułów i częste zapraszanie PR-owców do komentowania wydarzeń społecznych i politycznych ...