eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet

Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet

2017-01-26 09:50

Dostawcy energii i samochody elektryczne. O tym mówi Internet

Energia w Internecie © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (5)

W Internecie energia równa się dostawcy energii i samochody elektryczne. O tych dwóch tematach popularność na portalach i w social media i w Google rośnie nieprzerwanie od 3 lat – w kontekście obsługi klienta, lokalnej sieci i wieści o elektrycznych samochodach z zagranicy i oczekiwań względem polskiego samochodu elektrycznego. Spada za to popularność zielonej energii (z wyjątkiem fotowoltaiki); a odnawialne źródła energii chociaż angażują, to nie rosną w długim terminie.

Przeczytaj także: Język polski bez eventów, selfie i pieniążków? Nie w internecie

Energia czyli co – przyjrzeliśmy się tematowi energii – prądu, odnawialnych źródeł energii, dostawców i trendów wśród internautów. Zobaczyliśmy, z jakimi tematami jest związana na portalach, w social media i w Google na przestrzeni ostatnich 4 lat.

TREND: SAMOCHODY ELEKTRYCZNE


Samochody elektryczne to drugi najbardziej angażujący temat na portalach i w social media w 2016 roku. Od 4 lat nieprzerwanie rośnie zainteresowanie tymi tematami w Google – zwłaszcza hasłami „samochody elektryczne” i „samochody hybrydowe”. W 2016 roku kluczowym wydarzeniem było ogłoszenie programu rządowego dotyczącego polskiego samochodu elektrycznego. To to wydarzenie spowodowało największy wzrost zainteresowania polskimi dostawcami energii.

SPADEK ZAINTERESOWANIA ODNAWIALNĄ ENERGIĄ


W internecie w social media najwięcej dyskusji dotyczy zielonej energii – przede wszystkim odnawialnych źródeł energii – 42% wszystkich dyskusji. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie fotowoltaiką (ale nie kolektorami). W porównaniu z innymi kategoriami spada jednak zainteresowanie całą kategorią zielonej/odnawialnej energii – zwłaszcza w związku z biomasą i „energią odnawialna”. Wygląda na to, że odnawialna energia, to hasło, do którego podchodzi się obecnie bardzo pragmatycznie.

fot. mat. prasowe

Energia w Internecie

W internecie spada popularność zielonej energii

fot. mat. prasowe

Energia - kategorie wyszukiwań w Google

Samochody elektryczny to drugi najbardziej angażujący temat na portalach i w social media

fot. mat. prasowe

Energia - konteksty

Zainteresowanie samochodami elektrycznymi rośnie nieustanie od 4 lat.


DOSTAWCY ENERGII


Przez ostatnie 4 lata zainteresowanie w Google zyskują dostawcy energii. Najczęściej wyszukiwany jest Tauron, PGNiG i Energa – m.in. ze względu na swoje intensywne działania komunikacyjne. Najczęściej dyskutowanym operatorem jest RWE; jego nowa marka – Innogy – w porównaniu z innymi – jest prawie w ogóle niewidoczna. Enea zaczęła być nieco bardziej dostrzegalna w 2015 roku. Dostawcy energii są wyszukiwani ze względu na lokalizację i obsługę klienta, a także – notowania giełdowe.

fot. mat. prasowe

Hasła o najbardziej rosnącej i spadającej popularności

Na popularności w największym stopniu traci biomasa i energie odnawialna.

fot. mat. prasowe

Dostawcy energii

Wśród dostawców i operatorów najczęściej wyszukiwani są Tauron, PGNiG i Energa


Albert Hupa

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: