-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
Dom mediowy Codemedia przedstawił raport dotyczący wydatków reklamowych branży FMCG w IV kwartale 2015 r. Jak się okazuje, w badanym okresie osiągnęły one imponujący poziom ponad 316 mln złotych. W dalszym ciągu na popularności zyskuje reklama kinowa, choć bezsprzecznym liderem pozostaje reklama telewizyjna. W IV kwartale jeszcze większe ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
W ostatnich trzech miesiącach minionego roku branża farmaceutyczna wydała na reklamę przeszło 278 milionów złotych, co jest wynikiem o około 14 mln wyższym od zanotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. 41% wydatków pochłonęła promocja leków przeciw przeziębieniu, a firmy najchętniej reklamowały się w telewizji. To niektóre z wniosków, ...
-
Michał Sołowow ulubieńcem mediów
... był luty ub.r. Zygmunt Solorz-Żak, Leszek Czarnecki oraz małżeństwo Solange i Krzysztof Olszewscy najbardziej medialni byli miesiąc później. Dominice i Sebastianowi Kulczykom media poświęciły najwięcej uwagi w październiku. Pod względem obecności na pierwszych stronach gazet w analizowanym okresie prym wiódł Michał Sołowow, o którym opublikowano aż ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... mln złotych, czyli o 23% mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, największy wzrost wydatków odnotowano w maju. Które media preferuje branża e-commerce? Tutaj bez zaskoczeń. Ulubionym medium branży e-commerce pozostaje Internet. Wydatki na promocję w sieci pochłonęły 61% całościowych budżetów ...
-
Jak działa Darknet?
... media skupione były bardzo na temacie brytyjskiej modelki uprowadzonej przez Polaka w Mediolanie. Mężczyzna po ... . Jak dostać się do darknetu? Wejście do darknetu nie jest tak trudne jak zwykle przedstawiają to media. By przeglądać zawarte w nim treści użytkownik nie musi posiadać zaawansowanej wiedzy z zakresu IT ani profesjonalnego sprzętu ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
Biedronka już po raz piąty z rzędu zatriumfowała w rankingu najpopularniejszych sieci handlowych. Uzyskany przez nią wynik 109 punktów jest ponad dwukrotnie lepszy od tego, co udało się osiągnąć drugiemu w zestawieniu Tesco i trzeciemu Lidlowi – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
... do wydatków marketingowych może być efektem spowolnienia konsumpcji prywatnej, a to jednocześnie wpływa na aktywność w mediach, m.in. TV – komentuje Marcin Hajdenrajch, Media Manager w Codemedia.
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
... połowę udziałów. Punkty GRP rozłożyły się jednak na znacznie większą, niż w przypadku innych sektorów, liczbę reklamowanych marek – komentuje Marcin Hajdenrajch, Media Manager w Codemedia.
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... i głębszym zastanowieniu można więc dojść do wniosku, że nad Wisłą wcale tak bardzo nie bujamy w internetowych obłokach i z nosem w ekranie smartfona. Media społecznościowe to nie tylko rozrywka, ale też źródło informacji. Łatwiej jest wejść np. na FB i przejrzeć najnowsze posty z portali, blogów ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła 141,4 mln zł. Najhojniejszym reklamodawcą okazał się Credit ...
-
Zniesienie wiz do USA. Jak reaguje internet?
... w mediach społecznościowych, wśród których przodował Twitter, z którego pochodzi ponad 12,2 tys. postów. 2,7 tys. wzmianek pojawiło się na Facebooku. O czym pisały media? Najczęściej o włączeniu Polski do Visa Waiwer Program. Podkreślano symboliczny wymiar zniesienia wiz do USA dokładnie 11 listopada. W mediach pojawiły się ...
-
Olga Tokarczuk i literacka Nagroda Nobla. 60 tys. wzmianek w mediach
... , to temat, który porusza media. W ciągu zaledwie 10 dni w polskojęzycznych źródłach odniesiono się do niego niemal 59 tysięcy ... , 350, blogach 102 informacje oraz 86 w serwisie YouTube. Informacje na temat Tokarczuk podawały głównie media ogólnopolskie – stanowiły one 95,58 proc. przekazu.na temat Olgi Tokarczuk pojawiło się w mediach ogólnopolskim ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
Media społecznościowe już od dłuższego czasu stanowią zupełnie naturalne środowisko polityków. Dopiero jednak teraz pojawia się pierwsza, ogólnoeuropejska analiza, w której wzięto ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... , jak obecnie. Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz pozycjonowania. Jak maksymalizować sprzedaż, wykorzystując SEM i SEO? Optymalizacja na miarę XXI wieku Szczególnie ...
-
Zostajemy w UE: echo protestów w mediach
... związanych w telewizji, radiu, prasie, portalach internetowych oraz social mediach minimum 5 razy. 32% zasięgu obejmują wzmianki dotyczące pośrednio reakcji lidera PO Media licznie informowały swoich odbiorców o orzeczeniu TK i planowanych protestach również w kontekście opublikowanego na Twitterze wpisu Donalda Tuska, w którym szef PO wzywał ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2022
... 75,5%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 38,8%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 33,9%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgem 29,9%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,8%. Badanie Mediapanel. Do badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2022
... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 39,67%, na miejscu drugim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35.64%, a na trzecim - Grupa ZPR Media z zasięgiem 32,36%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,07%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 41,08%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 33,81%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,23%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,87%. Badanie ...
-
#BayraktarChallenge w mediach
... w atakach na rosyjskie kolumny zaopatrzeniowe i udzielał wsparcia w większości spektakularnych akcji armii ukraińskiej. W polską zbiórkę na Bayraktara zaangażowały się bardzo mocno media, które nagłośniły tę inicjatywę, a wokół akcji utworzyła się ogromna społeczność, skupiająca zwykłych ludzi, celebrytów, osoby ze świata polityki, sztuki i biznesu ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 37,83%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 34,2%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,21%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,84%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2022
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 38,49%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 37,24%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,57%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,99%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2022
... wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 39,62%, na miejscu drugim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,25%, a na trzecim Grupa ZPR Media z zasięgiem 35,74%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,02%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2020
... %. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 40,06%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 38,03%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,12%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,79%. Badanie ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2022
... ,66%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 41,6%, na miejscu drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 39,23%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,4%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,88%. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2023
... miejscu trzecim aplikacja Facebook z zasięgiem 73,61%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2023
... miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 71,51%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
... został dodatkowo wzmocniony przez konferencję prasową z udziałem kierownictwa Volvo Cars. Mieliśmy do czynienia z efektem kuli śnieżnej. Po publikacji przez wiodące media, pozostałe zaczęły tę informację powielać – komentuje Stanisław Dojs, rzecznik prasowy Volvo Car Poland. Nvidia medialnym liderem wśród rozwiązań technologicznych Marka ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2023
... . Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 70,63%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo małe przetasowanie. Zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2023
... pozycji drugiej. Na miejscu trzecim aplikacja Youtube z zasięgiem 66,35%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, Grupa Polsat-Interia na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Wirtualna Polska. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
... dwie i pół godziny każdego dnia, czytając wiadomości, dzieląc się historiami czy wymieniając zdjęciami na wybranych przez siebie platformach . Tymczasem social media to przestrzeń szerzenia nie tylko prawdziwych, ale również fałszywych informacji, obrazów czy wydarzeń. Ogromna liczba osób korzystających z nich, dynamiczny charakter ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
... ,53%. Youtube poza podium z zasięgiem 61,09%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża GRUPA RAS Polska, ZPR Media na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
... %. Youtube poza podium z zasięgiem 57,8%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w lutym liderem została GRUPA RAS Polska, ZPR Media tym razem na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
... 60,06%. Youtube poza podium z zasięgiem 56,52%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w marcu liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2024
... W zestawieniu audytowanych playerów wideo we wrześniu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w październiku liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem