Zniesienie wiz do USA. Jak reaguje internet?
2019-11-15 11:15
Ruch bezwizowy dla Polski © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Visa Waiver Program nie dla pracowników
56,9 mln wyniosło dotarcie publikacji na temat zniesienia wiz dla Polski - wyliczył Instytut Monitorowania Mediów. Łączny ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez wszystkie wpisy i artykuły wyniósł natomiast 13,8 mln zł.Pierwsza informacja w mediach na temat ruchu bezwizowego ukazała się 6 listopada po ogłoszeniu przez Kevina K. McAleenana włączenia Polski do Visa Waiwer Program.
Obserwując liczbę publikacji na przestrzeni czasu 5 listopada 2019 roku mieliśmy 74 publikacje na temat zniesienia wiz, a dzień później, 6 listopada, było ich już 3 931. Niemal tyle samo publikacji odnotowano w okolicy 13 listopada.
89,4 proc. pojawiło się w mediach społecznościowych, wśród których przodował Twitter, z którego pochodzi ponad 12,2 tys. postów. 2,7 tys. wzmianek pojawiło się na Facebooku.
fot. mat. prasowe
Ruch bezwizowy dla Polski
O czym pisały media? Najczęściej o włączeniu Polski do Visa Waiwer Program. Podkreślano symboliczny wymiar zniesienia wiz do USA dokładnie 11 listopada. W mediach pojawiły się także poradniki dotyczące podróży do Stanów Zjednoczonych - jakie warunki trzeba spełnić czy też o nowych i tańszych połączeniach do USA.
fot. mat. prasowe
Liczba publikacji na przestrzeni czasu
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Komu wizy?
-
Jakie strony internetowe popularne w Wielkanoc?
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
-
Protest rolników w mediach europejskich. Gdzie najwięcej publikacji?
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
-
Okres świąteczny - czego szukali internauci?
-
Najczęściej cytowane media XI 2023. TVN24 znów liderem
-
Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)