-
2/3 Polaków ma subskrypcje
00:41 09.12.2023
... proc.), a jedynie 5 proc. respondentów pięć. Filmy i seriale wiodą prym Respondentów badania Santander Consumer Bank zapytał również o to, jakiego rodzaju internetowe subskrypcje posiadają. Najwięcej odpowiedzi zebrały serwisy streamingowe z filmami i serialami, takie jak Netflix (91 proc.). Na drugim miejscu znalazły się platformy muzyczne ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe -
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
09:21 22.09.2022
... cieszą wśród polskich konsumentów największą popularnością? Z jakich powodów sięgamy po subskrypcje? Jak płacimy za usługi subskrypcyjne? Rok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend ... ma dużo większe znaczenie dla kobiet i starszych grup wiekowych. Płatność za subskrypcje Z roku na rok systematycznie spada liczba osób dokonujących opłat subskrypcyjnych ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Oto fakty i mity na temat subskrypcji
09:43 14.04.2022
... są świadomi posiadania subskrypcji. Nie wszystkie regularne płatności traktują jako subskrypcje – średnio 42 proc. respondentów w Europie i Azji Zachodniej nie zdawało sobie sprawy ... abonamentu aż do chwili, gdy przedstawiono im przykłady takich usług. Najczęściej spotykane subskrypcje, które zazwyczaj nie są kojarzone z tym pojęciem, to media, usługi ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Subskrypcje z rosnącą rzeszą fanów. Jakie usługi najpopularniejsze?
00:20 11.09.2021
... z usług subskrypcyjnych online cieszą się największą popularnością? Z jakich powodów sięgamy po subskrypcje? Jak płacimy za usługi subskrypcyjne? Podczas pandemii internetowe usługi subskrypcyjne ... przypadku najstarszej grupy wiekowej (osób powyżej 55. roku życia). Za subskrypcje coraz częściej płacimy jednak kartą kredytową (26 proc.) oraz BLIK-iem ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Netflix i inni. Subskrypcje zyskują popularność
10:53 07.11.2018
... ankietowanych deklarowało niekorzystanie z tego rodzaju usług. Kobiety częściej decydują się na subskrypcje usług medycznych, a z kolei panowie chętnie płacą za dostęp do serwisów ... sięga jedynie 6 proc. Co nas przekonuje? Dlaczego interesują nas subskrypcje? Najistotniejsze powody są zupełnie prozaiczne - ankietowanym chodzi przede wszystkim o ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe