-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... , aby dobrze w nich wyglądać. Dlatego znaczącą grupę stanowią slogany reklamowe, które odwołują się do skojarzeń techniki ze sztuką. Samochód prezentowany jest jakoś więcej, niż tylko wytwór techniki. W reklamach staje się unikalnym i niepowtarzalnym dziełem. Slogany reklamowe próbują ten unikalny wizerunek kształtować. "Twórcze myślenie, lepsze ...
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
... inne materiały reklamowe konkurencji i spróbuj dowiedzieć się, do jakiego segmentu rynku konkurenci kierują swoją ofertę. Sprzedaż jest formą prowadzenia wojny. Musisz umieć ocenić mocne i słabe strony wroga, aby móc zastosować strategię prowadzącą do wygranej. Artykuł powstał na podstawie książki: "Techniki sprzedaży", Lennart ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery reklamowe czy też linki zamieszczone w serwisach internetowych. Wysoka pozycja w ... trakcie budowy. 5. Nie wolno zgłaszać stron do niewłaściwej kategorii językowej. ZAKAZANE TECHNIKI POZYCJONOWANIA, CZYLI SPAMOWANIE Następujące działania są uważane za niedozwolone (spam): 1. ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... techniki pozyskiwania informacji i mierzenia marki oraz niemierzalną i nieprzewidywalną sferę ducha konsumenta. Strategia ... określenia atrybutu, na którym należy oprzeć konkretną kampanię. Należy ubolewać nad tym, że przetargi reklamowe zwykle dotyczą jednej kampanii. Ciężko w tej sytuacji o zrozumienie wszystkich uwarunkowań i niuansów oraz jasną ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... znacznej zmianie. Zwykłe banery zostały wyparte przez coraz bardziej spektakularne formy reklamy. Im większa jest ignorancja odbiorców, tym bardziej inwazyjne techniki reklam pojawiają się w repertuarze stron internetowych. Powstaje pytanie, do czego to może doprowadzić? Niewątpliwie potrzebne jest natychmiastowe porozumienie pomiędzy użytkownikami ...
-
Amortyzacja środków trwałych: drukarka
... reklamowe, drukarskie zakupiła specjalistyczne drukarki laserowe do wykonywania usług introligatorskich i drukarskich. ... mikroprocesorowe lub systemy komputerowe spełniające założone funkcje dzięki wykorzystaniu w nich najnowszych zdobyczy techniki, a także pozostałą aparaturę naukowo-badawczą i doświadczalno-produkcyjną. W razie wystąpienia bądź ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... . Pieniądze Kto zarabia na tych atakach i w jaki sposób? Ataki wykorzystujące banery reklamowe to świetny interes dla właścicieli zasobów sieciowych wyświetlających takie banery ... krótki numer. Jednak niedoświadczeni użytkownicy często chwytają przynętę. W przypadku techniki black hat SEO i ataków wykorzystujących zoptymalizowane w ten sposób strony, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... rozpoznawalność na podstawie minimalistycznego projektu graficznego. Jorge Bueso, Honduras 6. TECHNIKI MESHING, STACKING I SHIFTING JAKO POCZĄTEK NOWEJ ERY W REKLAMIE WIELOEKRANOWEJ Korzystanie ... czasie i na bieżąco z trendami. Rakesh Kumar, Singapur 10. BUDŻETY NA FILMY REKLAMOWE NADAL BĘDĄ ODCHODZIĆ OD TELEWIZJI I PRZESUWAĆ SIĘ W STRONĘ REKLAMY ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... mianowniku, przez techniki interruption marketingu. Reklama polegała na „działaniach kreatywnych”. Niestety, wiele przedsiębiorstw, które rozwinęły się przy wykorzystaniu tych tradycyjnych sposobów, desperacko pragnie, aby internet stał się drugą telewizją, ponieważ zasady funkcjonowania telewizji są dla nich zrozumiałe. Agencje reklamowe, które ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2013
... Kaspersky Lab zapobiegły 2 500 infekcjom ze strony trojanów bankowych. Metody i techniki W 2013 roku zauważyliśmy nie tylko gwałtowny wzrost liczby szkodliwych mobilnych ... reklamowych zintegrowanych z „czystymi”, a nawet szkodliwymi aplikacjami. Moduły reklamowe posiadają różnorodne funkcje, obejmujące nawet pobieranie szkodliwego oprogramowania na ...
-
PR w nowych mediach
... formą marketingowego przekazu, agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią rolę doradców w kształtowaniu strategii marketingowej. Kampanie reklamowe służą raczej podtrzymaniu sprzedaży ... słów na monitorze komputera rządzą specyficzne zasady. Dzięki testom wykorzystującym techniki okulograficzne, prowadzonym na Uniwersytecie Stanforda przy współpracy z ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... w podejściu do interpretacji prawa podatkowego. Prawo nie nadąża za rozwojem techniki, więc jedyne co pozostaje, to nowocześniejsze podejście do już ustanowionych regulacji ... w ten sposób nie będą korzystać ze zwolnienia z podatku. Wspólne i wzajemne działania reklamowe Dużą częścią spotykanego w sieci marketingu zajmują działania podejmowane we ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... Równolegle pojawią się inwestycje w ludzi o umiejętnościach analitycznych oraz w predyktywne techniki analityczne, dzięki którym inwestycje w handel detaliczny i kanały komunikacji będą ... surfujemy, na odwiedzanych przez nasz stronach pojawiają się banery reklamowe wybranej maszynki do golenia. Dzień później otrzymujemy wiadomość e-mailową z kuponem ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Branded content - reklama bez reklamy?
... produkcji. Pod względem techniki wykonania obrazka, spot oddaje charakter bardziej filmowy niż reklamowy. To zasługa zastosowania odpowiedniego sprzętu, między innymi obiektywów anamorficznych. – komentuje producent, Magdalena Czmuda. Innym przykładem produkcji, wykorzystujących elementy branded contentu, są spoty reklamowe z wizerunkowej kampanii ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... celem jest promowanie strony, produktu lub usługi. Aby aktywnie wykorzystać właściwości reklamowe tego mechanizmu w celu pozyskania kolejnych adresów poczty elektroniczny należy ... kosztowny rodzaj promocji. Umożliwiają sprawny przepływ informacji wykorzystując interaktywne techniki. Pozwalają na szybkie dotarcie z obszerną partią treści do odbiorcy ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... wyświetlania reklam (najczęściej banerów), przekierowywania żądań wyszukiwania na strony reklamowe oraz zbierania danych marketingowych dotyczących użytkownika (na przykład ... gry już teraz zaczęły wykazywać niektóre z takich cech. 2. Rootkity i bootkity Techniki wykorzystywane do ukrywania obecności szkodliwego programu w systemie (rootkity) będą ...
-
Na czym polega atak drive-by download?
... socjotechniki. Ewolucja ta przyczyniła się również do wyłonienia się nowej techniki ukradkowych ataków określanych jako drive-by download. Opierają się one na ... w porównaniu ze styczniem 2008 roku. Osoby atakujące wykorzystywały również „zatrute” serwery reklamowe osób trzecich w celu przekierowywania użytkowników systemu Windows na oszukańcze serwery ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... od innych, ale ich producent ma odpowiednio duży budżet na działania reklamowe. Wybór najbardziej skutecznego wariantu reklamy zależy od celów komunikatu reklamowego, będących ... otwarcia” (czyli jak rozpocząć rozmowę, by utrzymać rozmówcę przy telefonie), techniki wpływu i dobór argumentacji, która będzie najbardziej skuteczna w przypadku określonego ...
-
Zakupy świąteczne: jak nie dać się zaczarować?
... się już po wakacjach. To wtedy tworzy się oferty produktowe i kampanie reklamowe, które ukierunkowane są na okres bożonarodzeniowy. Efekty tych działań zaczynają być ... uda i klient wejdzie do środka, to czekają na niego specjalnie przygotowane techniki oddziaływania, która mają go wprowadzić w świąteczny klimat. Oprócz tych oczywistych, których ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2013
... . Nie jest wielkim zaskoczeniem fakt, że szkodliwe programy w wydaniu mobilnym, pod względem techniki ataków i modelu biznesowego, zbliżają się coraz bardziej do szkodników przeznaczonych na ... Pliki flash takie jak ten mogą pojawić się na stronach zawierających banery reklamowe, które od czasu do czasu mogą przekierowywać do niepożądanych treści. Na ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... opisanej formie staje się wyłącznie groteską. Usługi telekomunikacyjne – stosują często techniki typu „oszczędzaj” czy „weź gratis”. Zarówno w reklamie, jak i sprzedaży ... regularnie używane dbają o piękno i zdrowie skóry, nawet w podeszłym wieku. Komunikaty reklamowe bazują tu na wizerunku sympatycznych, uśmiechniętych aktorek czy piosenkarek, które ...
-
12 największych zagrożeń 2017. Poznaj pomysły cyberprzestępcy
... zabezpieczonych urządzeń, które były słabo zabezpieczone, używając do tego podstawowej techniki odgadywania haseł. Należy się jednak spodziewać, że cyberprzestępcy będą ... liczby złośliwych reklam Malvertising, czyli reklamy, rozprzestrzeniające złośliwe oprogramowanie poprzez sieci reklamowe i strony www, są znane od wielu lat. W 2016 ich liczba ...
-
Black Friday: jak nie nabrać się na chwyty marketingowe?
... Marcin Siemienowicz, ekspert Intrum. „Reguła niedostępności”, czyli zachowajmy rozsądek Uważajmy na hasła reklamowe i nie dajmy się im zawładnąć! Black Friday to czas, gdy na witrynach ... wcale nie kupilibyśmy tej pierwszej! Bądźmy czujni i nie dajmy się nabrać na techniki sprzedawców. Kupujmy tylko to, co jest nam potrzebne! Planowanie zakupów ...
-
Rzetelność w reklamie a kara dla T-Mobile
... jak efekt zakotwiczenia, procesy poznawcze oraz do psychologi percepcji, w tym techniki eyetrackingu. Czego więc unikać w przekazie reklamowym? Oczywiście, kluczowym celem ... darmo. To może wynikać z lęku przed utratą danej korzyści. W konsekwencji hasła reklamowe odwołujące się do możliwości otrzymania czegoś „za darmo” w silny sposób oddziałują ...
-
Pozycjonowanie stron WWW
... z rankingu. W przypadku SEO można stosować o wiele więcej narzędzi i technik. Jednakże techniki i kruczki pozwalające na skuteczne wypozycjonownaie strony nalezą do pilnie ... w katalogu i wynikach wyszukiwania (kolor, wytłuszczenie czcionki). Powszechne stały się już boxy reklamowe przy wynikach wyszukiwania, płatne linki czy takie tradycyjne formy ...
-
Klient złapany w sieć
... będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów dolarów). Jednak szacuje ... można zakwalifikować do wybranej kategorii targetu. Dalszego opracowania wymagają techniki mierzenia efektywności. Przede wszystkim jednak istnieje potrzeba koordynacja ...
-
Help desk i polski rynek
... o „być” albo „nie być” przedsiębiorstw. Dlatego też wiele z nich intensyfikuje działania reklamowe (których skuteczność znacznie spadła, ze względu na intensywność komunikatów reklamowych) ... pracownicy tego typu centrów obsługi klienta powinni być wyposażeni w techniki rozwiązywania konfliktów i rozmowy z trudnymi klientami. Klient, który dzwoni ze ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... uczą, jak przygotować badanie, jak konstruować próby badawcze i jak dobierać techniki, aby uzyskać rzetelne informacje o przedmiocie badania. Podobne informacje ... badania, informacji, jak odpowiadała konkretna grupa respondentów, jak oceniono konkretne hasło reklamowe, itp. W takiej sytuacji albo zwracamy się do podmiotu realizującego projekt o ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... nazw jako słów kluczowych, dla których emitowane są teksty reklamowe w kampanii linków sponsorowanych; wykorzystanie zarejestrowanych nazw w tekstach reklamowych użytych ... w dokumencie opracowanym przez stowarzyszenie Interactive Advertising Bureau Polska pt. „Techniki nieetyczne w pozycjonowaniu stron internetowych”. Jego treść została włączona w ...
-
Defraudacja i korupcja w firmach: narzędzia i metody
... kwalifikacji wydawanych na podstawie dotychczasowych doświadczeń. Ich materiały reklamowe to foldery pełne wywierających wrażenie i przekonujących opisów osiągnięć ... rozwodowej i przedstawiła w sądzie dokumenty własności, które znalazła w biurku męża. Zdobycze techniki w służbie oszustw Technika to miecz obosieczny. Wprawdzie tworzy wiele możliwości ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... i jak to się w praktyce odbywa, nie sposób od- powiedzieć jednym zdaniem. Techniki są różne. I na pewno znana wszystkim analiza SWOT nie wystarczy na potrzeby ... i zostać dzięki temu zauważone przez konsumentów. Walka na te same sprawdzone wzorce reklamowe czy sprzedażowe nie ma długofalowej perspektywy. Może się okazać krótkowzrocznością. Analiza ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... and communication technologies; technologie informacyjno-telekomunikacyjne, teleinformatyczne lub techniki informacyje) przeżywa regres a innych wyraźny wzrost. Na przykład ... prezentacji towarów i usług jest konkurencyjny w stosunku do tradycyjnego (banery reklamowe, ulotki itp.). Dane wskazują, że największą liczbę podmiotów posiadających własną ...
-
Symantec: spam w V 2011
... które z kolei przenoszą użytkownika do witryny spamera. „Pojawienie się tej techniki było tylko kwestią czasu — powiedział Paul Wood, starszy analityk w ... oprogramowanie i inne potencjalnie niepożądane programy, w tym oprogramowanie szpiegowskie i reklamowe, co oznacza wzrost o 30,4 proc. od kwietnia 2011 r. Wśród zablokowanych złośliwych domen ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... zachowania wspierające proces zakupowy), jak również wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online wspiera telewizję. Kluczowe wyniki badania Zdecydowana ... uwzględnione przy tworzeniu kwestionariusza do badania ilościowego, które zrealizowano za pomocą techniki CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z osobami powyżej 14 roku życia. ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... dla systemu Windows. Cyberprzestępcy aktywnie wykorzystują wypróbowane techniki na nowych platformach. Wykryliśmy przypadki ukierunkowanych ataków na urządzenia ... – zwykle pod przykrywką dodatku dla przeglądarki – wyświetlają użytkownikowi komunikaty reklamowe. Jedenaście zagrożeń z rankingu Top20 dla trzeciego kwartału wykorzystuje luki ...