eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › instytucje badania rynku i opinii
  • Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy

    Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy

    14:01 21.01.2008

    ... szefowie wielu mniejszych, średnich firm kojarzą błędnie badania marketingowe z badaniami opinii publicznej czy z badaniami społecznymi, a respondenci, którzy są obiektem badań mylą je... z telemarketingiem. Takie podejście wyraźnie sugeruje, że firmy trzeba edukować i informować, czym są badania rynku, jakie przynoszą korzyści, że to nie kaprys ... WIĘCEJ

    Tematy: instytucje badania rynku i opinii, badania rynkowe i marketingowe, badania marketingowe, badania rynku
  • Jak wspólnie realizować badania

    Jak wspólnie realizować badania

    11:29 24.08.2006

    ... samodzielnej realizacji projektów badawczych. Wiele przedsiębiorstw posiada zasoby technologiczne i ludzkie wcale nie mniejsze niż podmioty wyspecjalizowane w świadczeniu usług w zakresie badania opinii i rynku. Wiele z nich ma np. własne call center i wykorzystuje je do realizacji badań bądź projektów marketingowych. Są to jednak zwykle jednostki ... WIĘCEJ

    Tematy: badania rynku, badania marketingowe, instytucje badania rynku i opinii
  • Instytucje badania rynku i opinii III 2005

    Instytucje badania rynku i opinii III 2005

    22:20 16.04.2005

    ... badania najbardziej interesowały dziennikarzy i publicystów. Monitorowana była polska prasa pod kątem 11 instytucji badania rynku i opinii ... WIĘCEJ

    Tematy: raporty, instytucje badania rynku i opinii, badania, monitoring prasy
  • Instytucje badania rynku i opinii II 2005

    Instytucje badania rynku i opinii II 2005

    00:01 30.03.2005

    Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją ... WIĘCEJ

    Tematy: sondaże, instytucje badania rynku i opinii, raporty, monitoring mediów
  • Instytucje badania rynku i opinii I 2005

    Instytucje badania rynku i opinii I 2005

    00:28 16.02.2005

    Raporty sporządzane przez instytucje badania rynku i opinii stanowią częstą inspirację dla autorów artykułów prasowych. Są bogatym źródłem wiedzy o naszym społeczeństwie, a wyniki, nierzadko zaskakujące, mogą być doskonałą ilustracją ... WIĘCEJ

    Tematy: badania, wyniki badań, instytucje badania rynku i opinii, raporty


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: