-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... potrzeby zostaną zaspokojone – komentuje Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper. Dopracowanie CX w e-sklepie daje dużą szansę na bardzo cenione przez marketerów word of mouth - polecenia. Firma, która wykaże się zrozumieniem dla trudnej sytuacji klienta ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... klienta? Analizujemy proces zakupowy także z punktu widzenia klienta, a nie tylko sprzedawcy Czy kierownictwo przekazuje pracownikom wartości marki oraz misję i wizję firmy, a co za tym idzie – czy oni mogą przekazywać ją dalej naszym klientom? Poświećmy czas, aby nauczyć się rozumieć naszych klientów, a szczególności ich potrzeby ...
-
Bankowość detaliczna: świetne wyniki przydadzą się w trudniejszych czasach
... na klienta i pracownika oraz zysku na klienta – a krajami znajdującymi się na dole spektrum jest prawie dziesięciokrotna. Przykładowo wynik na klienta w Szwajcarii wyniósł 1901 ... ; wykorzystania danych i technologii, aby rozumieć, przewidywać i reagować na potrzeby klientów, zwiększenia efektywności operacyjnej oraz uważnego monitorowania ryzyka ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... numer klienta i hasło dostępu pozwalające na zidentyfikowanie klienta, kartę kodów jednorazowych zawierającą kody służące do potwierdzania większości operacji na rachunku klienta ... lub instalowanie koni trojańskich. SNIFFING – technika stworzona pierwotnie na potrzeby administratorów polegająca na "podsłuchiwaniu" wszystkich pakietów krążących po ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... nazwa wskazuje, mechanizm chroni przed wyłudzeniem danych po przekierowaniu klienta na spreparowaną stronę. Użytkownik wybiera (najczęściej w ustawieniach własnego konta ... bezproblemowego skontaktowania się z nimi - najlepiej telefonicznie, a nawet osobiście. W razie potrzeby dokonania zakupu w nieznanym nam sklepie poszukajmy w Sieci opinii o nim. ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... częstsze przekazywanie części działów firmy klienta w zarządzanie firmom outsourcingowym. Bardzo często ... klienta. Coraz więcej Polaków planuje bowiem zmianę sprzedawcy energii. W 2009 zrobiło to 1599 odbiorców komercyjnych, czyli prawie 20 razy więcej niż w roku poprzedzającym. Przemysł energetyczny to branża, w której do tej pory nie było potrzeby ...
-
Zdolność kredytowa: co o niej decyduje?
... z własnego konta zostanie zauważona. Część banków włączy to do wydatków potencjalnego klienta i obniży jego zdolność kredytową. Tak samo może się stać, jeśli w przelewach z konta ... na portale społecznościowe, przez co bez problemu mogą dojść do wniosku jakie potrzeby ma gospodarstwo domowe. Krótkie nogi ma zapominanie o dzieciach, gdy w PIT widnieje ...
-
Kompetencje pracownika sprzedaży należy mierzyć
... zakupową; chodzi tu o zrozumienie motywacji klienta i nie ma to nic wspólnego z manipulacją – twierdzi Anna Sarnacka, Master Certified Behavioural Consultant z EFFECTIVENESS. Skuteczni sprzedawcy są świadomi własnych mocnych stron oraz ograniczeń i szybko rozpoznają mocne strony, ograniczenia, potrzeby oraz preferencje klientów. I dlatego tak ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2015
... klienta, co z kolei przekłada się na większą liczbę ofert dla pracowników zajmujących się obsługą klienta. Rośnie świadomość rynkowa, że obsługa klienta ... firmowych, co znalazło odzwierciedlenie w zapotrzebowaniu na specjalistów z obszaru finansowego. Największe potrzeby zgłosiły działy księgowości, ogłoszenia dla ekspertów tej specjalizacji ...
-
Doradca finansowy - to warto o nim wiedzieć
... należały. Będzie mógł odwołać się od decyzji ubezpieczyciela, a w razie potrzeby pójść do sądu. Ostatni aspekt, który chciałbym poruszyć w relacjach z Doradcą - nie ... moja obserwacja rynku Doradców Finansowych jest jednoznaczna i dużo bardziej korzystne dla Klienta jest skorzystanie z usług naprawdę niezależnego Doradcy niż zatrudnionego na etacie w ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... najlepiej ze wszystkich, nawiązywali kontakt z klientami i potrafili skutecznie rozpoznawać ich potrzeby. Trzecie miejsce na podium przypadło Deutsche Bankowi, który osiągnął średni ... 65,9 proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni o ...
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
... się kwestia możliwości uzyskania przez klienta informacji o ofercie na stronie internetowej banku - 67 proc. Kolejny krok w podróży klienta - aktywacja usług cyfrowych wygląda ... cyfrowe są znacznie tańsze w obsłudze oraz o wiele lepiej odpowiadają na współczesne potrzeby coraz liczniejszej grupy klientów. W ich wykorzystaniu wciąż drzemie ogromny ...
-
Zakup mieszkania z pomocą dewelopera?
... proc., z uwagi na to kładziemy duży nacisk na kompleksową obsługę klienta. Szczególnie dotyczy to nabywców mieszkań w inwestycjach z segmentu popularnego. W praktyce sprowadza się ... to apartamentowce o podwyższonym standardzie, których nabywcy nie mają potrzeby korzystania z rozwiązań kredytowych. Klientom, którzy korzystają z kredytu obsługująca ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... klienta. Dzięki niej jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie ,,Dlaczego chcemy coś poprawić?”, a później to robić. Dzięki takiej mapie łatwiej jest zrozumieć rynek, na którym działamy, jakie motywacje i potrzeby ... media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie się ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... Branża e-commerce z kolei stara się zrobić wszystko, aby kupujący nie miał potrzeby odwiedzać sklepu stacjonarnego. Jednak nie tylko szybkość ma tu znaczenie. Wiele ... spożywcze, parcel shopy itd. Celem jest maksymalne ułatwienie odbioru przesyłki, jak najbliżej klienta i 24 h na dobę. Takie działania zostawią sklepy stacjonarne daleko w tyle, mimo ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... lat czynnikiem wyróżniającym marki będą nie cena i cechy produktu, ale właśnie wrażenia klienta. Z analizy JLL i Freebee wynika natomiast, że mix technologii i szeroko pojętej ... zakupowymi, za pośrednictwem których klienci mogą szybko zaspokoić swoje potrzeby. 3. Offline i online Wielu sprzedawców, działających dotąd online, otwiera teraz ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... sektora finansowego w KPMG w Polsce. Nowy typ klienta wyzwaniem dla banków Wybuch pandemii COVID-19 zwiększy i tak szybkie tempo cyfrowych zmian, a pojawienie się nowego typu konsumenta skłania instytucje finansowe do tworzenia oferty produktów i usług odpowiadających na nowe potrzeby. W następstwie obowiązujących obostrzeń związanych z pandemią ...
-
Big data: analityka twardych danych plus miękkie umiejętności
... udoskonalenie działań i zaadresowanie ich do konkretnego, pojedynczego klienta, by najlepiej spełnić jego potrzeby. Część firm zgodnie z zasadą „złotego środka”, wybiera ... i pracą na dużych zbiorach, a zaadresowaniem potrzeb każdego pojedynczego klienta. Częściej spotykane jest pierwsze podejście. Przedstawiciele wszystkich badanych firm zdają sobie ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... to jeden z kluczowych momentów w podróży klienta. Nawet najmniejsza przeszkoda podczas tego procesu może zamienić sprzedaż w utratę klienta. Dla wielu z nich kluczowe jest ... from Fiserv zapewnia narzędzia, które upraszczają procesy płatnicze i odpowiadają na potrzeby rynku, w tym bramkę płatniczą oraz Generator Linków do transakcji kartowych. ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... realizacji zamówienia do chwili spłaty wszystkich przeterminowanych należności. Jeżeli na rachunku klienta nie ma w danym dniu wymagalnych należności, to dział finansów przesyła ... na nie odpowiedzi. Dzięki temu spółka handlowa może szybko reagować na potrzeby klientów. Jest to na pewno źródłem przewagi konkurencyjnej. Problem przewagi konkurencyjnej ...
-
Koszty - klasyfikacja, typy, podział
... widzów wzrasta, koszty ogrzewania maleją, gdyż nie ma potrzeby zwiększania temperatury powietrza. Z przedstawionej charakterystyki reagowania poziomu ... klienta nabywającego produkt. Tak szerokie ujęcie kosztów produktu jest niezbędne dla firm, które dążą do osiągnięcia maksymalnego zadowolenia klienta z nabytego produktu (wzrostu wartości dla klienta ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... potrzeby i dopasować ofertę do konkretnych wymagań. Dosyć nisko oceniona została prezentacja oferty, bo jedynie 52,1% klientów było zadowolonych z jej poziomu, lub też może z poziomu jej przekazania. Budowanie lojalności Ostatnią badaną przez ISC kategorią było budowanie lojalności klienta ... : Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i ...
-
Logistyka a gospodarka
... ) w stosunku do pracowników sprzedaży, marketingu, finansów, elastyczny system obsługi (uwzględniający różne potrzeby klientów, a nie tylko „1000 sztuk wersji podstawowej, wysyłamy w piątki najtańszym kurierem”) oraz procedura obsługi klienta włącznie z przyjęciem zamówienia i przekazaniem go do realizacji. Drugi blok to elementy transakcyjne ...
-
Branża budowlana w e-commerce
... nie pozostawia się miejsca na subiektywne interpretacje opisywanych zdarzeń. Na potrzeby badania zastosowano technikę MYSTERY E-MAIL, która jest jedną z ... sklepów internetowych wysyłano również w trakcie weekendu. Przeprowadzone przez ASM badania tajemniczego klienta wskazują, iż znacząca część badanych sklepów stara się udzielać odpowiedzi ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne VIII 2011
... ekspertów pośrednika na początku każdego miesiąca. Zestawienie powstaje w oparciu o aktualne oferty 22 banków współpracujących z firmą. Na potrzeby rankingu analitycy Invigo badają także zdolność kredytową klienta osiągającego przeciętne dochody. Eksperci Invigo zwracają uwagę na fakt, że poszukując najatrakcyjniejszego kredytu dla siebie warto ...
-
Ranking ASO
... standardów jakości obsługi klienta w serwisach badanych marek samochodowych. Każda z ... klienta. Jednakże widoczny jest znaczny wzrost zainteresowania tą formą kontaktu, zarówno po stronie klientów, jak i niektórych marek, więc jest to element warty monitorowania. Te marki, które starają się wyznaczać standardy dla rynku, szybko reagować na potrzeby ...
-
Zarządzanie przedsiębiorstwem: gra do wspólnej bramki
... nie dające dodatkowej wartości dla klienta, lecz eliminujące koszty braku towaru. Komunikacja staje się wartością dla klienta wtedy, gdy np. można wyeliminować ... i zespołu IBP. Wypracowanie narzędzi komunikacji, gromadzenia, przetwarzania i analizy danych na potrzeby IBP (np. Intranet). Wdrożenie IBP uświadamia stan faktyczny w firmie i często ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... wyrażone w ramach ankiety: Lokalizacja firmy dogodna klientowi usprawnia rozwiązywanie jego problemów (75%). Osadzenie firmy blisko klienta pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe (73%) oraz zwiększyć skuteczność marketingową (60%). Zapoznawanie przedsiębiorców z lokalnymi stowarzyszeniami i organizacjami biznesowymi przez ...
-
Zaciągnięcie kredytu: dobre praktyki w cenie
... pożyczkobiorcy na pierwszym planie stawiają inne zobowiązania czy też potrzeby. Najczęściej popełnianym błędem przez pożyczkobiorców jest całkowite zaprzestanie regulowania ... , a firmą pożyczkową, tylko ugoda przygotowana w oparciu o obecne warunki finansowe klienta stwarza szanse na rozwiązanie problemu. KREDYTOBRANIE 2.0. Dobre praktyki konsumenta ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... branding, zatrudniając specjalistów z tych dziedzin. Ze względu na dużą konkurencyjność na rynku, walcząc o klienta kancelarie są bardziej otwarte na negocjacje cen swoich usług. Co więcej, ... HR Business Partner, czyli osoba będąca blisko biznesu i odpowiadająca na jego potrzeby. W przypadku kwestii płac, czyli „twardego” HR, jest on coraz częściej ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... zakupowych zachowuje się zupełnie inaczej od starszych pokoleń (infografika). Od potrzeby do zakupu, czyli podróż klienta na mapie wrażeń i doświadczeń Autorzy badania podkreślają, ... sukcesu jest umiejętne zarządzanie komunikacją we wszystkich kanałach kontaktu klienta ze sklepem oraz wchodzenie w indywidualne interakcje 1 na 1 jeszcze przed zakupem. ...
-
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
... Jest to raczej ciągły i zintegrowany proces nastawiony na wprowadzanie klienta w świat marki. Omnichannel zakłada prowadzenie spójnej komunikacji, w której klient otrzymuje komplementarne ... Na koniec zadajmy sobie pytanie: czy angażować tyle sił i środków na potrzeby podobnej komunikacji? Według raportu przygotowanego przez Retail Systems Research ...
-
Czyszczenie BIK na żądanie?
... możliwe jedynie w przypadku, gdy podstawą prawną do przetwarzania danych jest zgoda klienta. Tak dzieje się w przypadku przetwarzania w BIK danych po wygaśnięciu ... potrzeby wynajmować do tego jakiejkolwiek firmy) lub upłynie termin, na jaki została udzielona zgoda. Jest to również możliwe gdy upłynie 5-letni termin przetwarzania danych klienta ...
-
Jak wybrać platformę e-commerce?
... oraz w jaki można ją modyfikować. Podstawę każdej, nowoczesnej i dostosowanej do potrzeb klienta platformy powinna stanowić idea ciągłego rozwoju. Co prawda brak ... oraz sprawić, aby wdrażane oprogramowanie mogło w pełni odpowiedzieć na jej potrzeby. Rolą dostawcy powinno być również kompleksowe doradztwo w zakresie doboru rozwiązań, które sprawią ...
Tematy: e-commerce, platforma e-commerce -
Koronawirus a praca pośrednika nieruchomości
... mailowy. Zachowaj rozwagę podczas prezentowania nieruchomości na żywo. Poproś klienta, by w miarę możliwości przybył na spotkanie samodzielnie i zachowaj wszelkie środków ostrożności ... udzielania kredytów. Rozwiązuj problemy na bieżąco - jeżeli w trudnej sytuacji okażesz troskę o potrzeby klientów, istnieje duża szansa na to, że wytworzone w ten ...