-
Branża spożywcza a systemy ERP
... i dużą konkurencją oraz wysokimi oczekiwaniami dotyczącymi jakości obsługi klienta. - Jeżeli firma chce nadążać za konkurencją w branży, musi być maksymalnie wydajna ... branży spożywczej w Polsce, przestrzega, by defi niując zakres wdrożenia, rozważyć potrzeby przedsiębiorstwa w przeciągu trzech i więcej lat. - W przeciwnym razie wdrożymy rozwiązanie ...
-
Wstrzymanie ruchu lotniczego: prawa konsumenta
... odstępuje od umowy lub jeżeli organizator odwołuje imprezę turystyczną z przyczyn niezależnych od klienta, klient ma prawo, według swojego wyboru: uczestniczyć w imprezie zastępczej ... szczególna uwagę na potrzeby osób o ograniczonej możliwości poruszania się i wszelkich osób im towarzyszących, jak również na potrzeby dzieci podróżujących bez ...
-
ZBP a fundusze poręczeniowe i Rekomendacja S II
... z uwagi na wkroczenie w wiek emerytalny klienta w okresie spłaty ekspozycji (Rek. 3.1.4), ponieważ: osiągnięcie przez klienta wieku emerytalnego nie jest równoznaczne z ... około 45 mld PLN – o tyle zmniejszy się kwota wykorzystywana przez banki na potrzeby akcji kredytowej). Nowe uchwały KNF: Zmiana uchwały 76/2010 dotycząca wymogów kapitałowych – ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... . Polskie centra usług specjalizują się głównie w finansach i księgowości oraz obsłudze klienta, ale do ich zadań należy również zarządzanie łańcuchem dostaw, zakupami, ... A jest nad czym pracować, ponieważ polskie firmy w większości nie czują potrzeby i konieczności wdrażania zaawansowanych narzędzi. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez PKPP ...
-
Telefon komórkowy na urlopie
... wybierzesz się w podróż. Informacje na ten temat znajdziesz na stronie internetowej lub w biurze obsługi klienta operatora Twojej sieci komórkowej. Warto zadbać o to wcześniej, aby po przekroczeniu granicy w razie potrzeby i bez problemu korzystać z telefonu. Pamiętaj, że przy korzystaniu z usługi roamingowej obowiązuje tzw. rozróżnienie ...
-
Najlepsze kredyty hipoteczne XII 2011
... przez ekspertów pośrednika na początku każdego miesiąca. Zestawienie powstaje w oparciu o aktualne oferty 22 banków współpracujących z firmą. Na potrzeby rankingu analitycy Invigo badają także zdolność kredytową klienta osiągającego przeciętne dochody, a także tradycyjnej polskiej rodziny „2+2”. Eksperci Invigo zwracają uwagę na fakt, że poszukując ...
-
Rynek pracy specjalistów 2011
... Top 3 najbardziej poszukiwanych fachowców 2011 roku” zamykają pracownicy działów obsługi klienta i call center. Tuż za podium znaleźli się inżynierowie, w przypadku ... , dyplom) powinna umieć. Mam nadzieję, że pozwoli to lepiej dopasować potrzeby pracodawców i programy nauczania szkół, uczelni, a także ofertę różnego rodzaju instytucji szkoleniowych. ...
-
Kredyt hipoteczny na milion złotych
... , jakie banki byłyby dziś gotowe udzielić kredytu w wysokości miliona złotych. Na potrzeby symulacji przyjęto założenie, że klient ubiegający się o kredyt w PLN posiada ... uzależniona jest od poziomu LTV i utrzymania przez Klienta w/w produktów bankowych. W przypadku jednoczesnego skorzystania przez klienta z promocji zerowej prowizji i marży wzrasta ...
-
PKO Junior: bank dla dzieci
... na kolejnych etapach ich życia, odpowiadając na zmieniające się potrzeby – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego. Dla dzieci zostało przygotowane bezpłatne ... skorzystać z funkcji „przyjazny login”, dzięki której nie musi pamiętać swojego numeru klienta podczas logowania. Skarbonki służące do zbierania pieniędzy na określone cele ...
-
Meritum Bank Mobilny
... się między profilem firmowym i osobistym, bez potrzeby odrębnego logowania. Meritum Bank Mobilny oferuje pełną paletę transakcji, które mogą być zlecane za pomocą telefonu. Oprócz standardowych przelewów międzybankowych do dowolnych odbiorców i przelewów między rachunkami klienta, dostępne są również przelewy natychmiastowe, przelewy z karty ...
-
Wiarygodny e-sklep: o czym pamiętać?
... wybieramy ze względu na ich specyficzne właściwości, ponieważ zaspokajają jakieś nasze potrzeby. Wiele zależy od siły przekonywania i odpowiednich argumentów. Pozyskaj opinie od klientów Sporo osób zwraca uwagę na konieczność traktowania klienta indywidualnie, ze zrozumieniem jego ewentualnego problemu czy jakąkolwiek inną pomocą. Klient ...
-
Dzierżawa gruntu ze sprzedażą prądu to usługa kompleksowa w VAT
... ewidencji na potrzeby podatku. (…) Zauważyć należy, że w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości wskazuje się na konieczność traktowania, dla celów podatkowych, złożonego działania podatnika, jako jednolitej całości bez sztucznych podziałów. Oznacza to, że jeżeli podatnik dokonuje więcej niż jedno świadczenie na rzecz klienta i są ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... dzięki pracy w danej firmie czy organizacji mogą zaspokajać własne potrzeby wyższego rzędu, jak potrzeby rozwoju i samorealizacji? Jednak najtrudniejszy wydaje się kolejny warunek, ... o poprawie swojego postrzegania, poprawie swojej pozycji rynkowej, poprawie jakości obsługi klienta, to musi zadbać o to, by pracę tę wykonywali właściwi ludzie. ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... zidentyfikowanie rynku, na którym działa i stworzenie skutecznego przekazu marketingowego dzięki funkcji personalizacji (czyli niejako przez bezpośredni zwrot do klienta, biorąc pod uwagę jego potrzeby oraz rynek, na którym funkcjonuje). Marketing automation pozwala również na kategoryzację konsumentów na podstawie ich preferencji oraz podzielenie ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... ze strony personelu. Tylko 33 proc. klientów uznało, że ich potrzeby zostały dobrze wybadane i rozpoznane. Zaledwie połowa sprzedawców zaproponowała w sposób spontaniczny ... oceniony salon osiągnął wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została ...
-
Ile kosztuje mieszkanie pod klucz?
... to pakiety Premium i VIP, które charakteryzują się odmiennym doborem materiałów dekoracyjnych oraz szerszym zakresem wykończenia. Dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną wycenę, uwzględniając wszystkie potrzeby i sugestie. Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest Coraz częściej klienci kupujący mieszkania w celach ...
-
4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej
... doradców lub partnerów sprzedażowych, ale nie potrafią reagować na bieżące potrzeby ludzi, z którymi współpracują. W konsekwencji nie są skutecznymi liderami. Jedna z dużych firm z branży ... ich o wypisanie w punktach wszystkich argumentów, które powinni użyć, by zniechęcić klienta do zakupu. Po wynotowaniu ich wszystkich argumentów poproś, by w ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... cyfrowej jest opracowanie takiej strategii, która uwzględniać będzie potrzeby klientów oraz ich emocje, stawiając na wymianę informacji i umożliwiając uczestniczenie obu stron w całym procesie — choćby w niewielkim stopniu. Jeśli przedsiębiorstwa nie zaczną pracować nad rozwiązaniami w tym zakresie, przegrają walkę o klienta” — uważa Woźny.
-
Jaki powinien być idealny menedżer sprzedaży w sektorze technicznym?
... częściej staje się celem wielu organizacji. By przekonać dużego klienta inwestycyjnego handlowiec musi mieć opanowany tzw. język korzyści, pozwalający na przedstawianie ... najpierw badamy potrzeby, a w następnym kroku proponujemy rozwiązanie. Nie ma nic gorszego od niedopasowanej oferty, która nie ma nic wspólnego z faktycznymi oczekiwaniami klienta. ...
-
Darmowe aplikacje mobilne, czyli pod wirtualną lupą
... potrzeby zanim sami zdążymy je precyzyjnie określić? I kierował ją do nas w tym momencie, w którym najbardziej potrzebujemy? Reklamodawca może rozpoznać w nas upragnionego klienta ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... wysokich standardów obsługi. Przekonanych jest o tym aż 90 proc. firm przebadanych na potrzeby „World FinTech Report”. Przeszło trzy czwarte (76 proc.) przedsiębiorców uważa z ... bardzo skupione na jakości obsługi klienta, a realizowane przez siebie projekty wdrażają szybko, na bieżąco też reagują na potrzeby ze strony klienta, nawet gdy konieczna ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... nie mamy potrzeby, aby zwiększać zakres działań promocyjnych w tym czasie. Grzegorz Woźniak ze spółki Quelle Locum, realizującej inwestycję Park Leśny Bronowice Nie musimy podejmować działań związanych z dodatkową promocją. Konsekwentnie realizujemy założoną na początku politykę obecności na rynku i widoczności dla naszego klienta docelowego ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... korzyści. Przestawia ofertę firmy w formie odpowiedzi na potrzeby jej klientów i to właśnie ten element stanowi przewagę konkurencyjną. Co więcej, poprzez możliwość publikacji wartościowych treści w różnych kanałach oraz dostosowania ich formy do różnych etapów zakupowych klienta, content marketing skutecznie wspiera generowanie leadów oraz ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... oraz bezpłatne wprowadzenie inwestycji na portal i ich aktualizacja przez doradców klienta. Poza promocją wynikającą z opcji abonamentowej, mogą oni poznać zalety inwestycji, czytając ... i użytkowników. Kierunek jest dla nas jasny: użytkownik mobilny i jego potrzeby oraz ciągła optymalizacja działań realizowanych dla deweloperów. Kolejne 5 lat ...
-
JPK_VAT: Zestawy świąteczne z obowiązkowym GTU?
... , kompleksowej całości, mimo tego, że są pakowane w jeden wybrany przez klienta zestaw. Fakt dostarczenia klientowi tych towarów w jednym zestawie nie powoduje ... urzędu skarbowego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, ewidencję prowadzoną na potrzeby podatku od towarów i usług, łącznie z deklaracją podatkową, w terminie do złożenia tej ...
-
Bankowość detaliczna po pandemii, czyli banki do zmiany
... podstawowe produkty bankowe, tworzyć nową ofertę i zapewniać klientom spersonalizowane doświadczenia. Dzięki platformifikacji i wykorzystaniu danych, banki mogą lepiej zaspokajać potrzeby współczesnego klienta, a także tworzyć nowe źródła przychodów. W branży widać także rosnącą akceptację dla rozwiązań chmurowych. 32 proc. managerów wysokiego ...
-
Podnoszenie kwalifikacji: przykry obowiązek czy przyjemność?
... temu jak zmienia się świat i jak te zmiany wpływają na potrzeby i możliwości człowieka, również w obszarze rozwoju i podnoszenia kompetencji. Nowa rzeczywistość, w ... oraz kreatywne rozwiązywanie problemów. Za mniej interesującą kompetencję uznali obsługę klienta oraz rozwiązywanie konfliktów. Według pracowników HR zarządzanie stresem nie jest ...
-
Przed czym za granicą ochronią ubezpieczenie turystyczne, assistance i NNW?
... wyjazdu, które w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku zaspokoi ich potrzeby. W ofercie Colonnade w najwyższym wariancie suma ubezpieczenia kosztów leczenia wynosi 10 ... kilkaset tysięcy złotych. Ponadto nielimitowany transport medyczny daje gwarancję powrotu klienta do kraju, a to jest dla podróżnych bardzo ważny element w trakcie ...
-
Karty płatnicze są problemem banków. Dlaczego?
... inteligencji pozwoliłoby bankom nie tylko usprawnić procesy, ale także przewidywać potrzeby klientów, wzmacniając ich lojalność i przewagę konkurencyjną – mówi Piotr ... cyfrowe wnioski i automatyzację aplikacji. Inteligentne centra obsługi klienta fundamentem lojalności. Centra obsługi klienta odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu wizerunku marki. ...
-
Cyfrowa rewolucja w płatnościach nie czeka na spóźnionych. Co robią banki?
... finansowe muszą nie tylko wdrażać nowe technologie, ale przede wszystkim projektować kompleksowe doświadczenia klienta. Kluczowe będą elastyczność, szybka reakcja na zmiany i inwestycje w dane oraz AI, które pozwolą zrozumieć potrzeby klientów lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Transformacja trwa – i nie czeka na spóźnionych. Ci, którzy ...
-
Produkty ubezpieczeniowe przy kredycie hipotecznym
... dlatego też czas trwania ubezpieczenia rozciągnięty jest do momentu dostarczenia przez klienta odpisu z księgi wieczystej z prawomocnym wpisem hipoteki. Ubezpieczenie to umożliwia bankowi wypłatę ... jest raczej mało istotne" - uważają eksperci Credit House Polska - "Jeżeli nie czujemy potrzeby ochrony jaką ze sobą niesie i mamy jeszcze za to płacić, ...
-
Meritum Planer w Meritum Bank
... dla firmy niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej, bez potrzeby przesyłania jakichkolwiek dokumentów. Klienci mogą również skorzystać z dwóch nowych ... przypisuje kategorie do transakcji na rachunku bankowym Klienta - system automatycznie kategoryzuje transakcje Klienta na rachunku bankowym prowadzonym w Meritum Banku. Jeżeli ...
-
Monitoring mediów - aspekty prawne
... . tłumaczenia i streszczenia informacji dostępnych w mediach oraz przygotowanie medialnego obrazu danego klienta. Wskazane raporty zawierają wycinki z prasy lub odesłania (linki) do ... w celach wewnętrznych (związanych z wykorzystanie raportu dla celów informacyjnych na własne potrzeby) oraz w innych celach jedynie, jeśli zostanie mu udzielona w ...
-
Ranking kredytów i pożyczek gotówkowych III 2015
... mocno sprofilowane – z dokładnie określonymi cechami klienta i kredytu (takimi jak kwota kredytu, okres spłaty, dochód klienta). Przygotowywanie ofert dedykowanych dla różnych grup klientów staje się standardem rynkowym, ponieważ z jednej strony jest odpowiedzią banku na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup klientów, a z drugiej ...
-
Coaching: w poszukiwaniu swojego potencjału
... zmiany w postrzeganiu przez klienta poszczególnych obszarów, dać mu poczucie sprawczości, możliwości zmiany i energię do działania. Coaching uważa się obecnie za jedną z najskuteczniejszych form rozwoju. Daje możliwość wglądu w siebie, swoje możliwości, potrzeby, wartości. Jest wzajemnym zobowiązaniem coacha i klienta, ale to klient ponosi ...