-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... ma szansę w końcu dać jednoznaczną odpowiedź. Według najnowszych statystyk, zwykłe formy reklamowe nie są zbyt skuteczne. Dane z raportu firmy nanigans pokazują, że średnia ... milionów Polaków skupionych wokół Facebooka, to nie lada gratka dla marketerów. Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – ...
-
Ile kosztuje własna firma?
... biurowe lub halę produkcyjną, opłaty za media (prąd, woda, gaz) związane z użytkowaniem pomieszczeń, w których jest prowadzona działalność, abonament za internet, telefon, specjalistyczne programy czy dostęp do portali branżowych, strona internetowa, opłaty za usługi informatyczne czy reklamowe, raty leasingowanych maszyn, urządzeń lub samochodów ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... . Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami firmy zajmujące się komunikacją marketingową, uwzględniając między innymi agencje reklamowe, interaktywne, domy mediowe. W tym roku po raz pierwszy ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... nich m.in. motoryzacja. Tendencja ta znajduje potwierdzenie w raporcie domu mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 ... jako przekraczający 20 proc. – zauważa Jakub Dwernicki. Podsumowując prognozy reklamowe w wyszukiwarce dla warsztatów samochodowych, jaki budżet trzeba przeznaczyć, ...
-
Specjalista ds. marketingu
... kreuje wizerunek firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację założeń komunikacyjnych z klientami. Opracowuje materiały reklamowe oraz przygotowuje akcje promocyjne wspierające sprzedaż przy współpracy z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Megapanel V 2015
... nadal zajmuje Grupa Microsoft –MSN-Komunikator Skype przed Grupą Microsoft – MSN-Windows Media Player i Grupą Allegro – GG-Komunikator GG. Na miejscu 15 nowość – Dysk ... , którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze user-centric ( ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... podejmujących wspólnie decyzje. – Gry, o których mowa, stanowią nie tylko narzędzie reklamowe, ale także element programu lojalnościowego czy źródło pozyskania danych ... dopasowane do ich zainteresowań (53 proc. ankietowanych w badaniu IPG Media Lab/Sharethrough). Dlatego w webowo-mobilnych grach scenariuszowych przekaz reklamowy stanowi jeden z ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ekwiwalentu reklamowego został Open’er Festival. We wrześniu zakończył się ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... młodszej grupy klientów. Dodatkowo są to osoby, które chętnie klikają w banery reklamowe, linki sponsorowane i zwracają uwagę na maile ofertowe. Potwierdzają ... z projektu „Finanse w świecie cyfrowego konsumenta 2015”. W projekcie uwzględniono dane z social media z okresu listopad 2014 – październik 2015; wykorzystano także narzędzia monitorujące ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.
W IV kwartale bieżącego roku liderem medialności była Warszawa - donosi najnowsza odsłona cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring”. Kolejne pozycje zajęli Kraków i Poznań. Tuż za podium znalazły się Wrocław i Łódź. Wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat stolicy wyniosła 3,1 mld złotych. Drugi pod tym względem Kraków o takim ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... oczekiwanie na spersonalizowane i dostosowane specjalnie pod nich przekazy reklamowe. Jak wynika z badań Magnetic and Retail TouchPoints, sprzedawcy najczęściej personalizują e-maile – 71 proc., witryny sklepów internetowych – 61 proc., reklamy online – 61 proc, komunikaty w kanałach social media – 59 proc., strony mobilne – 52 proc. oraz ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... zacząć od działań bezpłatnych, robionych we własnym zakresie np. w ramach social media czy SEO, a dopiero po jakimś czasie inwestować w rozwój serwisu. Serwis ... . Dostarczając mu naprawdę atrakcyjny content i umiejętne planując skierowane do niego działania reklamowe, można osiągnąć sukces, sprawiając, że będzie on chciał stale odwiedzać stronę www, ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy śledzą marki w social media. Wartościowe materiały w formie tekstu, grafiki czy video potrafią również sprzedawać ... internauta dotarł na stronę e-sklepu? Z jednej strony niezbędne są kampanie reklamowe, ale również olbrzymią rolę odgrywa tworzenie odpowiedniego contentu. Jak podkreślają eksperci ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... serwerów do setek milionów odwiedzin strony AEO znacznie zainteresował media, które zadawały z reguły jedno pytanie: czy nie można było się przed ... okres „wodzenia na pokuszenie” internautów, do których zewsząd uśmiechają się bannery reklamowe z obietnicą „wielkich obniżek” i „czyszczenia magazynów”. Ruch na stronach zwiększa się, klienci ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... danej grupy – „osobą”, przez co później łatwiej i skuteczniej może redagować komunikaty reklamowe. Czytaj także: - Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają ... wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta ...
-
Rekrutacja 5.0, czyli nowy trend w pozyskiwaniu talentów IT
... przewidzieć, czy wynajęcie agencji rekrutacyjnej bądź head hunterów, opłaty za kampanie reklamowe i publikacja ofert pracy zakończą się powodzeniem tzn. pozyskaniem odpowiedniego ... “like” na swoim portalu, bez którego trudno wyobrazić sobie współczesne media społecznościowe. Wirtualny hackathon rekrutacyjny Jeśli nie jesteś jeszcze na etapie, by ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?
... , gdzie młodzi ludzie najszerzej zaznaczają swoją obecność deweloperzy powinni szukać klientów. Social media ważne, ale nie najważniejsze Trzeba przyznać, że branża coraz więcej ... komunikacji wciąż jest outdoor. Firmy staranniej wybierają jednak teraz nośniki reklamowe. Inwestują w billboardy położone w prestiżowych lokalizacjach lub przy węzłach ...
-
Startup i planowanie budżetu. Gdzie najłatwiej o błąd?
... pod uwagę konieczność wynajmu biura i związanych z tym dodatkowych opłat za sprzęt, wyposażenie, media, akcesoria biurowe, telefony oraz zaplecze socjalne. Kolejny obszar to koszty ... , materiałów brandingowych, zlecenie badań rynku czy intensywne działania reklamowe. W końcu, do kosztów powinniśmy dodać wynagrodzenie pracowników zatrudnionych na ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... internetowe lub angażuje się w sieci społecznościowe - świadczy o tym globalna penetracja social media według We Are Social. Także w Rosji, podobnie jak w Polsce, liczba ... niektórych bardziej technicznych aspektów reklamy internetowej, takich jak kampanie reklamowe, retargetingowe i remarketingowe. Biorąc pod uwagę wysoki odsetek blokowania reklam ...
-
Uwaga na "inwestycje" alternatywne i piramidy finansowe
... w internecie i mediach społecznościowych piramidy finansowe, a także inwestycje w kryptowaluty, pakiety reklamowe lub inne „inwestycje” alternatywne. – Uważaj na oferty łatwego i szybkiego zysku ... są uwiarygadniane przez znane osoby, np. szeroko relacjonowane przez media „Crypto Mission”, które zgromadziło ponad tysiąc osób. W rezultacie – konsument ...
-
Kadra Nawałki za miliard
... na końcu pierwszej dziesiątki. Wysoka oglądalność przekłada się oczywiście na zyski reklamowe. Oprócz bezpośrednich przychodów z reklam prawa do transmisji, zwłaszcza cyklicznych imprez, ... – Grzegorzem Lato na czele. Wówczas było mnóstwo afer („podsłuchowa”, „orzełkowa”), media biły w PZPN jak w bęben, organizowano akcje „Znicz”, „Koniec PZPN”, do ...
-
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
... konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym poziomie („przyjęto zgłoszenie”). Model ... pochodzi z postów promowanych przez markę, a nie związanych z problemem/zapytaniem. Treści reklamowe wywołują między innymi tematy związane z obsługą klienta – użytkownicy Facebooka w efekcie reklamy ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... może robić zakupy online na komputerze stacjonarnym, urządzeniu mobilnym, poprzez media społecznościowe, czy telefonicznie. Chodzi o udostępnienie mu możliwości zakupu, czy kontaktu w wielu ... , profile w mediach społecznościowych, wysyłają mailingi, prowadzą szerokie działania reklamowe. Najważniejsze, aby wszystkie te platformy działały na zasadzie ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... (66 proc. i 25,7 sek.). W podsumowaniu europejskim kolejność czołówki jeśli chodzi o formaty reklamowe jest inna: najlepszy wynik odnotowuje Sitebar (Viewability - 80 proc., Viewtime – ... badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli ...
-
5 powodów, które najczęściej psują majówkę
... na to, aby nie dać się naciągnąć na piękne foldery reklamowe. Podczas urlopu nie ma nic gorszego jak rozczarowanie z powodu hotelu (wyglądu, czystości ... przed wyjazdem, sprawdzając np. na własną rękę wykorzystując Google Street View Internet lub media społecznościowe, które są kopalnią informacji. W czasie długich weekendów wszędzie może być tłoczno ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... dokonywane bezpośrednio w sieci, to cały proces komunikacji z konsumentem poprzez wszystkie dostępne kanały zarówno online ( np. media społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, bilboardy). EY zbadał więc, gdzie Polacy poszukują informacji o cechach produktów i ich cenach. 61 ...
-
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
... %. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co ... związanego z nią globalnego kryzysu ma oczywiście duży wpływ na branżę i na kampanie reklamowe w internecie. Umieszczenie reklamy marki we właściwym środowisku i kontekście, oraz tak by ...
-
Specjaliści i menedżerowie w obliczu kryzysu. Jak się przygotowują?
... od branży. Najlepsze nastroje (przeszło 80% pozytywnych wskazań) widoczne są w takich branżach jak e-commerce, nowe media czy w usługach dla biznesu. Na drugim biegunie plasują się agencje reklamowe i PR, gdzie poczucie stabilności zatrudnienia towarzyszy jedynie co czwartemu z badanych. Aleksander Szybilski, Associate, Workplace Strategy ...
-
Boże Narodzenie z pandemią w tle. Polacy tną wydatki
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, czego dowodzą chociażby pojawiające się już w mediach świąteczne spoty reklamowe. Niektórzy z nas zaczęli już nawet planować gwiazdkowe wydatki. W najnowszej odsłonie swojego Barometru Provident przyjrzał się, jak wyobrażamy sobie nadchodzące święta. W ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... w mobilne gry na telefon. To dobra okazja, żeby zwrócić uwagę potencjalnych klientów poprzez angażujące formaty reklamowe. Reklamodawcy i marketerzy mogą wybierać z bardzo szerokiego wachlarza możliwości od formatów rich media, poprzez wideo, skończywszy na notyfikacjach push. Istotny jest fakt, iż środowisko mobilne oferuje zaawansowane ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... . Odnotowaliśmy w tym roku u naszych sprzedawców najwyższy poziom wydatków na działania reklamowe od czasu uruchomienia usługi Shoper Kampanie przed 5 laty - komentuje Oliwia Tomalik ... na temat ochrony środowiska naturalnego. Przeciwnie, ostatnie badanie Blue Media “Postawy ekologiczne Polek i Polaków” pokazuje, najliczniejsza grupa osób jest zdania, ...
-
Usługi pośrednictwa w sprzedaży niekiedy bez podatku u źródła
... folderów i innych informacji handlowych nabywcom. Nie znaczy to jednak, że tylko te media mogą być wykorzystane do rozpowszechniania informacji i reklamy. Pod pojęciem usług ... oferowanych towarów lub usług w celu zwiększenia sprzedaży tych produktów. Usługi reklamowe mogą być wykonywane zarówno przez podmioty, które profesjonalnie zajmują się ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... w bardzo niskich cenach. I podobnej jakości, sądząc na podstawie opinii. Mimo, że firma nie nagłaśniała swojego startu i nie inwestowała w agresywne kampanie reklamowe w media tradycyjnych, bardzo szybko zdobywać zaczęła klientów. Według danych Mediapanelu w listopadzie było ich już ponad 13 mln (w Polsce więcej ma tylko ...
-
Zwolnienie przez Skype. Pracownica może wygrać przed sądem pracy
Skandaliczna sytuacja o której rozpisują się media w całej Polsce jest przykładem, że niektórzy przedsiębiorcy wciąż nie szanują prawa pracy, a "januszowe" prowadzenie biznesu nie jest obce nawet tak nowoczesnym biznesom jak agencje marketingowe i reklamowe. Internet oburzyła historia graficzki zwolnionej przez komunikator Skype, za to ...
-
Oszustwo nie tylko "na wnuczka", czyli na co powinni uważać babcia i dziadek
... danych. Przestępcy wysyłają wiadomości e-mail, SMS-y lub kontaktują się przez media społecznościowe, podszywając się pod zaufane instytucje. W treści wiadomości zachęcają ... Aby wzmocnić wiarygodność, nierzadko tworzą fałszywe strony internetowe i kampanie reklamowe, które sprawiają wrażenie autentyczności. Do tej kategorii należą także obietnice ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem