eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › miasta Polski
  • Turystycznie liczą się tylko największe miasta Polski

    Turystycznie liczą się tylko największe miasta Polski

    10:46 21.06.2018

    ... przyczyn, dla których zwiedza się miasta, jest kuchnia regionalna (6%) czy oferta muzealna (8%). Za najbardziej atrakcyjne polskie miasta uważane są: Trójmiasto, Kraków ... byłaby inwestycja w odpowiednią infrastrukturę, która wzmocniłaby pozycję miasta w danym obszarze. Jeśli miasta chcą czerpać dochody z turystyki, muszą wykonać jeszcze sporo pracy ... WIĘCEJ

    Tematy: miasta Polski, turystyka krajowa, city break, zachowania konsumentów
  • Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.

    Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.

    11:43 29.04.2016

    ... i Szczecin (77,1 tys.). Najrzadziej dziennikarze pisali o Gorzowie Wlkp. W ciągu 3 miesięcy w nawiązaniu do miasta ukazało się zaledwie 20,6 tys. doniesień medialnych. ... News, TVP3 Warszawa i TVP Info. Stolica po raz kolejny zdeklasowała pozostałe miasta. W co czwartej publikacji dziennikarze wzmiankowali właśnie Warszawę. Miasto najbardziej zyskało ... WIĘCEJ

    Tematy: Monitoring Mediów, media, miasta wojewódzkie, miasta Polski
  • Polskie miasta: czego życzą sobie ich mieszkańcy?

    Polskie miasta: czego życzą sobie ich mieszkańcy?

    00:10 08.02.2016

    ... plenerowe (28,8%), toalety publiczne (26,8%). Na podstawie wszystkich zgłoszeń, dla każdego miasta, powstała Mapa miejskich potrzeb. Drukowana wersja Mapy trafi do urzędów miast. Poprawa ... urzędów tych miast. O akcji Nie olewamy miasta W ramach akcji Nie olewamy miasta organizatorzy zapraszają do dialogu wszystkich tych, dla których losy i rozwój ... WIĘCEJ

    Tematy: Nie olewamy miasta, polskie miasta, rozwój miast, miasta Polski
  • Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.

    Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.

    15:00 22.01.2016

    ... . Pomoc przychodzi jednak ze strony dziennikarzy, którzy bardzo często wzmiankują miasta wojewódzkie przy okazji wydarzeń kulturalnych, sportowych czy społecznych. Które miasto w ... 11 mld złotych, gdyby chciały uzyskać taki sam poziom ekspozycji miasta, jak w przypadku opublikowanych materiałów. 3,1 mld złotych to ekwiwalent reklamowy dla Warszawy. ... WIĘCEJ

    Tematy: Monitoring Mediów, media, miasta wojewódzkie, miasta Polski
  • Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.

    Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.

    12:48 19.10.2015

    PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki najnowszego badania dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W III kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 9,5 mld złotych. Najczęściej pisano o Warszawie, ale w tytułach informacji dominował Kraków. Na temat miast wojewódzkich w ... WIĘCEJ

    Tematy: Monitoring Mediów, media, miasta wojewódzkie, miasta Polski
  • Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.

    Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.

    10:16 16.04.2015

    ... 364,8 tys. doniesień medialnych. Co piąty materiał dotyczył właśnie stolicy Polski. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: Poznań (182,2 tys.), Kraków (181 tys.), ... Warszawa – lider pozostałych zestawień – znalazła się dopiero na czwartym miejscu. Nazwa miasta została przytoczona w 740 tytułach. Stolicę wyprzedziły Kraków (994) oraz Poznań (778 ... WIĘCEJ

    Tematy: Monitoring Mediów, media, miasta wojewódzkie, miasta Polski
  • Miasta Polski w liczbach 2009

    Miasta Polski w liczbach 2009

    00:15 02.09.2011

    ... , liczące poniżej 20 tys. mieszkańców. Przeciętne polskie miasto w 2009 r. zajmowało 23,9 km2 i liczyło 26 tys. mieszkańców - wynika z publikacji GUS zatytułowanej "Miasta w liczbach 2009". Na 1 km2 miast w 2009 r. przypadało średnio 1088 mieszkańców. Największą gęstość zaludnienia odnotowano w miastach województw mazowieckiego (1564 os./km2 ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie miasta, miasta Polski, jakość życia w miastach, przyrost naturalny
  • Marketing miejsc - promocja miasta jako marki

    Marketing miejsc - promocja miasta jako marki

    13:02 13.06.2011

    ... promowanie miejscowości było rzadkością, dziś slogany reklamowe mają nie tylko największe polskie miasta, ale i maleńkie wioski. Niestety tylko kilka regionów czy nawet miast prócz hasła ... pod którym swego czasu promowała się Stalowa Wola. Stalowa Wola – jagodowa stolica Polski. Brzmi dobrze, jednak nie od dziś miasto to kojarzy się nam z przemysłem ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing miejsc, promocja miasta, kreowanie marki, strategia marketingowa
  • Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    12:43 22.03.2011

    ... wschodem a zachodem Europy. Z raportu wynika, że Warszawa zebrała najwięcej negatywnych komentarzy spośród wszystkich finalistów. Negatywnie oceniano udział stolicy w konkursie jako miasta zbyt dużego i zamożnego, wskazywano, że ESK ma być szansą rozwoju dla mniejszych ośrodków. Większość negatywnych ocen przyznawanych miastom i ich staraniom ... WIĘCEJ

    Tematy: Europejska Stolica Kultury, miasta Polski, media, prasa
  • Czy polskie miasta potrafią wykorzystać model PPP?

    Czy polskie miasta potrafią wykorzystać model PPP?

    12:08 26.02.2010

    ... mogą utrudnić pełne wdrożenie PPP w Polsce. Niejasność definicji tego typu współpracy w prawie Unii Europejskiej jest dodatkowym obciążeniem, z którym miasta muszą sobie poradzić. Bardziej doświadczone miasta, prezentujące wyższy poziom wiedzy i świadomości w tym zakresie, mogą jednak dzielić się swoją wiedzą z innymi – w Warszawie powstaje projekt ... WIĘCEJ

    Tematy: model PPP, PPP, ustawa o PPP, Partnerstwo Publiczno-Prywatne

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: