-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... experience powinien być taki sam na każdym z urządzeń. Dlatego w ING projektujemy nasze serwisy responsywnie i dopasowując do użyteczności oraz funkcjonalności naszych ... Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie, firma doradcza Deloitte przeprowadziła badanie dojrzałości cyfrowej banków detalicznych „Digital Banking Maturity”, które potwierdziło ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... są już wyniki corocznego rankingu Meaningful Brands - zestawienia, które wskazuje na korelację istniejącą pomiędzy markami a jakością życia i samopoczuciem konsumentów. Tegoroczne badanie Havas Media Group, podobnie jak jego poprzednie edycje, przygląda się zachowaniom konsumentów i korzyściom, które marki są w stanie wnieść w życie nabywców ...
-
Zarządzanie kosztami w branży motoryzacyjnej
... Capgemini wskazuje na brak prawdziwego postępu w dziedzinie zarządzania kosztami. Badanie zwraca uwagę na cztery dodatkowe obszary, które powinny być uwzględnione ... wyjścia dla wszelkich inicjatyw zarządzania nimi" – podsumowuje Dammenhain. Informacje o badaniu Badanie Capgemini miało na celu sprawdzenie , czy dostawcy w branży motoryzacyjnej ...
-
Polskie firmy a monitoring floty pojazdów
... ? Na zlecenie operatora systemu Flotis.pl przeprowadzono badanie ankietowe wśród właścicieli flot. Badanie wykazało, że z jednej strony pracodawcom istotnie zależy na możliwości kontroli ... ekonomia, a nie inwigilacja Monitoring jak najbardziej służy kontroli pracowników. Badanie wykazuje jednak, iż poprzez kontrolę pracodawcy niekoniecznie rozumieją ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... z klientem opiera się głównie na wnikliwej i szerokiej ocenie portfela należności. Składa się na nią przede wszystkim: rozproszenie portfela, badanie dyscypliny płatniczej odbiorców, ich standingu finansowego oraz dotychczasowych doświadczeń płatniczych. Istotna jest również jakość przejmowanych wierzytelności, poziom i rodzaj wyksięgowań ...
-
Niedoceniany zawód nauczyciela
... Europejskiej dotyczące nowego podejścia do edukacji oraz działań na rzecz otwartej edukacji. Informacje o badaniu Jest to drugie badanie TALIS opublikowane przez OECD (pierwsze opublikowano w 2009 r.). Badanie jest głównym źródłem informacji od nauczycieli i kadry kierowniczej szkół na temat nauczania, warunków zawodowych i środowiska szkolnego ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
Finansowanie inwestycji poprzez leasing ciągle zyskuje na popularności. W I półroczu bieżącego roku polskie firmy leasingowe sfinansowały transakcje o wartości niemal 24 mld zł, co stanowi ponad 13-procentowy wzrost względem roku ubiegłego. Leasing jest głównym, obok kredytu inwestycyjnego, zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce - ...
-
Faktoring, leasing czy kredyt? Finansowanie działalności MŚP
... się łatwym kontaktem z przedstawicielami firmy, a 14% ankietowanych zwraca uwagę na dodatkowe doradztwo faktora. Informacje o badaniu Bibby MSP Index to cykliczne badanie sprawdzające aktualną ocenę sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw z sektora MSP. 13. fala została zrealizowana w marcu 2017 r. na grupie 450 respondentów. Respondentami były ...
-
Faktoring krajowy najpopularniejszy
... faktoringu, deklaruje, że ma w planach podjęcie współpracy z firmą faktoringową w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Informacje o badaniu Bibby MSP Index to cykliczne badanie sprawdzające aktualną ocenę sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw z sektora MSP. 14. fala została zrealizowana we wrześniu 2017 r. na grupie 450 respondentów. Respondentami ...
-
Branża leasingowa 2017 r.
... – podkreślił Andrzej Krzemiński, Przewodniczący Komitetu Wykonawczego ZPL. Wyniki badania koniunktury branży leasingowej Związek Polskiego Leasingu kwartalnie realizuje Badanie koniunktury branży leasingowej. Badanie jest przeprowadzane wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach zrzeszonych w ZPL. Dane dotyczą oceny mijającego okresu oraz ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak oni leasingują?
... nieco ponad 50 proc. Jedynie 1 proc. ma o leasingu złe zdanie. Metodologia badania: Badanie „Milenialsi w MŚP. Pod lupą” zostało zrealizowane przez Ecorys Polska na zlecenie EFL S.A. ... ds. rozwoju, szef działu B+R, specjalista ds. inwestycji lub inne z wskazane jako odpowiedzialne za rozwój). Badanie wykonano metodą ilościową, techniką CATI (wywiad ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... oceny marki pod kątem meaningfulness przekładają się bezpośrednio na jej wartość ekonomiczną. Badanie pokazuje, że brandy wysoko cenione przez konsumentów osiągają aż o 134% lepsze ... w 31 krajach, na grupie 350 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2018
... już badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 90 firm, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. ... mld zł. To lepsze statystyki od zanotowanych w 2017 roku. Jak już wspomniano we wstępie, najnowsze badanie objęło 90 przedsiębiorstw, które trudniły się w minionym roku działalnością leasingową. Badane firmy w ciągu ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... badania i wsparcie specjalistów (po 45,5%). Aż 80% społeczeństwa to casual gamerzy Badanie Havas Media Group objęło również społeczność graczy. W przypadku tej grupy ... w zależności od stopnia zaangażowania w gaming i esport danego gracza. W związku z tym, badanie zostało pogłębione o dodatkową grupę hard gamerów, co dało możliwość zestawienia ich ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... zainteresowani są głównie młodsi nabywcy. Wydawało się, że pandemia zwiększy świadomość konsumentów, jeżeli chodzi o korzyści posiadania ubezpieczeń na życie. Tymczasem, badanie amerykańskiej firmy J.D. Power, zajmującej się analizą danych i wywiadem konsumenckim wykazało, że niekoniecznie się tak dzieje. Pomimo tego, że w czasie przeprowadzania ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... potencjalne możliwości i obszary, w których możesz prześcignąć i wyprzedzić ją, by zyskać przewagę. Tak więc badanie konkurencji rynkowej nie tylko pomoże Ci pozostać na szczycie, ale także poprawi Twój wgląd w ... przypadku braku wiedzy, specjalistów, czasu – skorzystać z doświadczenia ekspertów z zewnątrz. *na podstawie raportu „Ogólnopolskie badanie ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 1,5 ... , przez budowlaną, po spożywczą. Kluczowe przekazy Podobnie jak w latach poprzednich badanie rozpoczęto od wytypowania 50 branż, o których pisano najczęściej. Łącznie zweryfikowano ...
-
Zdrowie Polaków 2009
... w późnym wieku przedszkolnym oraz uczniowie szkół podstawowych; najrzadziej natomiast osoby w podeszłym wieku (70-letnie lub starsze). Zażywanie leków w ciągu 2 tygodni poprzedzających badanie Oczywiście najczęściej leki zażywają osoby chore (90% osób z długotrwałymi problemami zdrowotnymi), ale tylko 54% osób nie mających takich problemów. Leki ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w badaniu, co pozwala wnioskować, że jest to w badanej grupie przedsiębiorstw działanie powszechne Badanie ruchu na firmowej witrynie internetowej jest najpopularniejszą deklarowaną formą badań w sieci – wskazało na nią 92,7% respondentów. • 85,5% respondentów deklaruje ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... za nim plasuje się Mercedes (28.), Porsche (44.), Chanel (75.) i Cartier (82.). Badanie wskazuje, że popyt na dobra luksusowe gwałtownie rośnie, napędzany przez ... Wyzwaniem w tym sektorze jest jednak konieczność dokonywania ciągłych innowacji. "Jest to pierwsze badanie, które nie ogranicza się do pokazania danych finansowych i "opinii ekspertów" i ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe w 2007r.
... zastosowane inne formy finalizacji transakcji leasingowej (np. nieodpłatne przeniesienie prawa własności). W 2008 r. Główny Urząd Statystyczny przeprowadził po raz pierwszy badanie działalności przedsiębiorstw leasingowych, mimo że większość z nich istnieje od 1991 r. i wciąż powstają nowe. Sprawozdania o wynikach uzyskanych w latach 2006-2007 ...
-
Przedsiębiorstwa handlowe a outsourcing
... z usług czystości, a 10% wynajmuje wyposażenie do toalet”. Dla większości firm handlowych głównym motywem korzystania z outsourcingu jest obniżenie i kontrola kosztów operacyjnych. Badanie wskazuje, że dla 65% badanych ważna jest możliwość koncentracji na podstawowej działalności zarobkowej. Natomiast trzeci główny motyw korzystania z usług firm ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes, Tissot Andrzejowi Wajdzie – Tissot, BPH, Mercedes, Nissan Informacje o badaniu Badanie CEBRA zostało zainicjowane w 2010 roku z myślą o zaoferowaniu informacji ...
-
Najgorsze banki według internautów
... Badanie wskazało też, o których bankach internauci rozmawiają najczęściej. Okazało się, że ponad 1/3 wszystkich głosów w Sieci przypada na dwa banki: mBank i PKO BP. Zaraz za nimi plasują się BZ WBK i ING ... media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu b.r. Na jego potrzeby zebrano z Internetu i ...
-
Firmy produkcyjne wierzą w innowacje
... , wynika z najnowszego dokumentu white paper IDC Manufacturing Insights - In Pursuit of Operational Excellence: Accelerating Business Change Through Next Generation ERP. Badanie sponsorowane przez Infor wykazało, że mimo iż ograniczanie kosztów wciąż pozostaje ważnym aspektem w obliczu zwalniającej gospodarki, ustępuje ono miejsca inicjatywom ...
-
E-mail marketing w Polsce
... usług email marketingowych, zbadali poziom zaawansowania i skuteczności email marketingu w Polsce. Przeanalizowanych w tym celu zostało 250 różnej wielkości firm z 15 branż. Badanie dotyczyło takich elementów email marketingu jak: budowa listy odbiorców, segmentacja, dostarczalność czy optymalizacja wysyłanych newsletterów ...
-
Firmy produkcyjne stawiają na rozwój BMP
... , wsparcie starszych lub istniejących aplikacji i transformacja całego przedsiębiorstwa. Najwięcej aktualnych wdrożeń BPMT jest na poziomie dyskretnego wsparcia konkretnego procesu. Badanie ujawniło szereg korzyści jakie firmy produkcyjne mogą uzyskać z wdrożenia BPM: skrócenie procesu zakupu (zatwierdzanie zamówień, potwierdzanie odbioru towaru ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... sklepy online pamiętały historię ich zakupów, ale tylko 41 proc. chciałoby być identyfikowane przez smartphony w momencie przekroczenia progu tradycyjnego sklepu. Badanie Capgemini wyodrębnia sześć segmentów - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social Digital Shoppers (25 proc. respondentów) : większość stanowią osoby poniżej 35 ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... mobilny, ale jak na razie są rozczarowani - wniosek ten płynie z raportu AdReaction 2012 przygotowanego przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), przynosi analizę opinii i oczekiwań konsumentów dotyczących marketingu mobilnego. Na tej ...
-
Sektor MSP: tylko 12% firm stosuje faktoring
... korzysta obecnie około 6500 - 7500 firm. Jak wskazują wyniki branży oraz nasze badanie, oznacza to niewielki, ale stabilny wzrost. Niewątpliwie 14% wzrost obrotów ... samych faktorów”. Badanie Bibby MSP Index prowadzone jest 2 razy w roku w formie wywiadów telefonicznych na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie małych i średnich firm. Badanie nie ...
-
Smart shopping po polsku
... podejście z konsumpcyjnego na bardziej praktyczne, by nauczyć się oszczędzania, które może przynieść znaczne korzyści. – wyjaśniaDaniel Szewieczek, Dyrektor Departamentu Oszczędności z ING Banku Śląskiego. Badanie pokazuje, że polski konsument to mądry konsument, tylko trzeba mu pokazać jak może dodatkowo zarobić, by odczuł z tego korzyści ...
-
Wyzwania CMO 2014
... nawet w tak konserwatywnym środowisku technologia stała się narzędziem do budowania relacji” – powiedziała Barbara Górska, dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono w lutym i marcu 2014 r. Wzięło w nim udział 91 menedżerów marketingu ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... chętniej odpowiada na wiadomości dostosowane do ich indywidualnych zainteresowań, a 22 proc. jest bardziej skłonnych zareagować na promocje specyficzne dla lokalizacji, badanie zachęca przewoźników do opracowania kompleksowych strategii pozycjonowania, które uwzględniają wpływ takich czynników jak czas, technika, kanał dotarcia, obsługa i cena ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... jest na razie wciąż najważniejszym punktem sprzedaży - zwłaszcza na dojrzałych rynkach Badanie Capgemini pokazuje, że jeśli chodzi o punkt sprzedaży, to klienci z ... Glass czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... skuteczniej zwiększać sprzedaż (57%), pozytywnie wpływać na wizerunek marki (51%) oraz zwiększyć liczbę kontaktów z potencjalnymi klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The ...