-
Pozycjonowanie stron WWW banków 2008
... wpisanych do wyszukiwarki, otrzymano próbę 733 reklam. Rok później (IV kw. 2008) - tyle samo zapytań wygenerowało 829 reklam. Prawie setka więcej, co daje 13% ... 12 XI 2008 (w ramach kilku pomiarów dziennie, wykonywanych miedzy godz. 8.00 a 22.00). Analiza wykonana została na bazie 10 zapytań obejmujących najpopularniejsze dla sektora bankowego słowa ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Analiza domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze bardziej korzystna dla tego sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku. Prognozy potwierdza codzienna ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wzrostową rynku. Szczegółowa analiza danych za ubiegły rok pozwala spodziewać się spadku wydatków w trzecim kwartale 2010 r., co jest zgodne z sezonowością wydatków reklamowych obserwowaną na innych rynkach Europy. Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – ... niż telewizja i zdaje się, że polscy reklamodawcy zaczynają tę właściwość zauważać. Analiza trzeciego kwartału pokazuje, że o ile Double Billboard jest bezdyskusyjnym ...
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... zł. Jak pokazują najnowsze badania domu mediowego Value Media (Group One), wydatki reklamowe koncernów motoryzacyjnych są bardzo zróżnicowane. I tak np. analiza dowiodła, że w sprzedaż jednego egzemplarza luksusowego Infiniti koncern musi zainwestować nawet 30.000 zł. Dla porównania niemieckie Audi wydaje 13 ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... postawili na reklamę wizerunkową i multiproduktową (określaną jako grupa). Ten rodzaj reklam zajął 58% wszystkich budżetów, z kwotą w wysokości ponad 11 milionów ... 4,1% budżetów, przy spadku na poziomie -18% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Analiza wydatków całorocznych potwierdza dominację telewizji, która w 2015 roku uzyskała 60,2% ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... polskich reklamodawców, z czego niemal połowa uważa ją za skuteczniejszą od tradycyjnych reklam w sieci. Co prawda wciąż jedynie 10 proc. marketerów decyduje się ulokować ... – dodaje ekspert. Big Data i personalizacja – największe zwycięstwo drużynowe Działające w parze analiza danych oraz personalizacja są kluczem do marketingowego sukcesu. Big Data ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... minionego roku. Najbardziej powściągliwe w wydatkach były firmy ubezpieczeniowe, których budżety stopniały o niemal połowę. W media miksie tradycyjnie dominowała telewizja. Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, że w okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął 63% (przeszło 180 mln ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... znalazły się: WP.pl, Onet.pl, Polsat, TVN, Gazeta.pl, Plotek.pl, OLX.pl, Sport.pl, Plejada.pl, Fakt.pl. Analiza została przygotowana przez dom mediowy Codemedia na podstawie unettowionych danych Kantar Media.
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... co już nie? - Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy? 3. Rozszerzenia reklam W jaką reklamę klikniesz, na jaką zwrócisz uwagę? Oczywiście na tę optymalnie ... warunkiem ich wyświetlania jest odpowiedni wynik jakości reklamy (tzw. Quality Score). 4. Analiza i dane dotyczące konwersji Każda kampania, by odnosiła efekty, musi ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... Tradycyjnie już wydatki tej branży charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to ... wyraźnie preferują telewizję jako medium reklamowe, gdzie wydają odpowiednio 89% i 83% swoich środków. Analiza została przygotowana przez dom ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie ... Polsat. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży telekomunikacyjnej większość wrześniowych reklam dotyczyła oferty na abonament (23 proc.). Na kolejnych miejscach w zestawieniu ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała osiągnąć poziom 9,5 mld zł, co w ujęciu ... . Ta forma zakupu rozwija się bardzo szybko dzięki możliwości precyzyjnego targetowania reklam, stałego monitorowania przebiegu kampanii oraz rozliczania się z jej realnych efektów. Wartość ...
-
UOKiK zgłosił zastrzeżenia do przejęcia Eurozet przez Agorę
... gestii znajduje się przede wszystkim działalność prasowa, wydawnicza, radiowa oraz sprzedaż reklam. Jak wyjaśnia UOKiK, działalność Agory i Eurozet pokrywa się w szczególności w ... funkcjonowaniu konkurencji zarówno na poziomie krajowym, jak i na rynkach lokalnych. Analiza koncentracji na rynku medialnym jest procesem trudnym, wymagającym szczególnej ...
-
Uwaga na fałszywą aplikację Telegram. Kryje się za nią trojan Triada!
... ma zdolność do wykradania danych, włączania subskrypcji premium, czy wyświetlania reklam - uważają stojący za odkryciem analitycy Check Point Research. To szczególnie ważne ... prośbą o podanie numeru telefonu urządzenia i nadanie aplikacji uprawnień telefonu. Tymczasem analiza statyczna aplikacji ujawniła, że po uruchomieniu aplikacji w tle działał ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... lepsze identyfikowanie wzorców zakupowych, a co za tym idzie większą precyzję w targetowaniu reklam – podkreśla Przemysław Woźniak z agencji Spicy Mobile. – Dla reklamodawców wiąże się to ... , wpływając na takie obszary jak targetowanie behawioralne, remarketing, capping czy analiza atrybucji. Ostatnie lata, jak zauważają eksperci Spicy Mobile, to dla ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... raporcie Urząd zwrócił uwagę na konieczność prawnego uregulowania sytuacji konsumentów, którzy decydują się na przekazanie prawa własności do swojej nieruchomości. - Analiza Urzędu pokazała, że największym zagrożeniem dla seniorów jest brak uregulowań prawnych związanych z zawieraniem umów o świadczenia dożywotnie. Szczególnie niebezpieczne może to ...
-
Neuromarketing, czyli jak nauka wpływa na zachowania konsumentów?
... to personalizacja oparta na naukowych danych i zrozumieniu prawdziwych emocji konsumentów — Aleksandra Potrykus, Vice President Mood Media CEE. Neurotechnologie i naukowa analiza emocji z pewnością będą miały ogromny wpływ na ewolucję marketingu sensorycznego. Firmy, które inwestują w zrozumienie podświadomych reakcji klientów, będą osiągać wyższe ...
-
Transakcje nieautoryzowane. UOKiK postawił zarzuty 5 bankom
... , mBank oraz Santander Bank Polska. Jak podaje UOKiK, podstawą zarzutów jest analiza skarg konsumentów oraz reakcji i odpowiedzi banków na zgłoszenia kradzieży pieniędzy z kont ... nie poczuwają się do odpowiedzialności, mimo że czujność mogłaby wzbudzić już sama analiza transakcji na wczesnym etapie np. z uwagi na nietypowe kwoty, walutę, dokonane w ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... przy takich środkach?” Krokiem kolejnym było określenie liczby i poziomu wykorzystywanych kanałów przy zastosowaniu przedstawionego powyżej sposobu podejścia. Nastąpiła szczegółowa analiza wydatków konkurencyjnych. I decyzja: w przyszłym roku wybieramy dwa kanały i wszystkie środki inwestujemy jedynie tam. Efekt? Wzrost sprzedaży na poziomie daleko ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... . Ostra walka konkurencyjna w tej sferze toczy się nie tylko przy pomocy reklam - wielkie firmy dawno już odkryły wartość dobrego, spójnego obrazu marki w oczach ... usługę do sprzedania i musi zaistnieć na rynku pomimo istniejącej już konkurencji. Analiza rynku dostarcza nam pewnych informacji. Prawdopodobnie jednym ze spostrzeżeń będzie podział firm ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
... czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt. proc. w stosunku do listopada ubiegłego roku, kiedy był na trzeciej pozycji spośród wszystkich stacji. Analiza obejmuje spoty, plansze sponsorskie, ogłoszenia i teleshopping
-
Marki godne zaufania 2007
... wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również analiza nastrojów społecznych, a także portretu europejskiego konsumenta. Jak wynika z badania, ... silny wizerunek marki. Mamy także większe od przeciętnego Europejczyka zaufanie do reklam: marka szeroko reklamowana budzi w nas większe zaufanie (deklaruje to 40% Polaków) ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... , że marketing cyfrowy nowej generacji umożliwia lepsze mierzenie efektów, zarządzanie oraz optymalizację inwestycji marketingowych pod kątem maksymalnego zwrotu”. Informacje o badaniu Analiza marketingu cyfrowego oraz dane z Facebooka oparte są na danych pochodzących z Adobe AdLens i Adobe Social, części platformy Adobe Digital Marketing Suite ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... , także na rynku reklamowym. Dlatego skorygowaliśmy lekko w górę prognozę dla polskiego rynku, szacując, że wzrośnie on w tym roku o 1,8% (z 1,4% prognozowanych w grudniu). Analiza wydatków reklamowych netto w pierwszych dwóch miesiącach tego roku potwierdza tendencję prognozowanej na cały rok dynamiki wydatków w poszczególnych mediach. Inwestycje ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... mediów, obejmujący zarówno nowe media, jak i media tradycyjne oraz monitoring reklam. Właśnie zakończył się sezon popularnych programów typu talent show, ... i pozwala dotrzeć na bieżąco z odpowiednio dostosowanym komunikatem. Jak wskazuje analiza Instytutu Monitorowania Mediów, pomysłodawcy wykorzystania multiscreeningu w promocji programów nie ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... mierze na rekomendacjach znajomych. Znana twarz jest w stanie przekonać do zakupu jedynie 6 procent ankietowanych. Celem badania „Content Marketing 2014” była analiza stosunku internautów do różnych form promocji, z którymi można spotkać się w Internecie, a zwłaszcza do tzw. marketingu treści (content marketingu). Skąd kupujący ...
-
Specjalista ds. marketingu
... wdrażanie i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych mierzenie efektywności działań marketingowych współpraca z działem sprzedaży prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim – crossfit Analiza wykonana przez Blink.pl pokazała, że wiele zajęć oferowanych przez kluby może mieć charakter sezonowy. Dla przykładu słowo „zumba” najczęściej ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, ... pośród nich wyróżniają się zaawansowani użytkownicy mediów społecznościowych, którzy szukają marek na Facebooku, Youtube i urządzeniach mobilnych. Analiza pokazała, że Facebook to kanał, który można określić już jako mainstreamowy, śmiało konkurujący z ...
-
Svpeng. Trojan bankowy, który napadł 318 tys. użytkowników Androida
... się na urządzenia z Androidem należące do osób odwiedzających witrynę agencji. Analiza ekspertów dowiodła, że przestępcy rozpoczęli proceder od umieszczenia zainfekowanej reklamy Google AdSense ... stron internetowych na całym świecie wykorzystujących platformę AdSense w celu wyświetlania reklam na urządzeniach mobilnych. Produkty Kaspersky Lab ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... globalnym ujęciu również pną się one w górę w dwucyfrowym tempie. Na zakup reklam w tym modelu w 2018 r. firmy wydadzą łącznie 70 miliardów dolarów. Skąd ... , Chief Commercial Officer w OnAudience.com. Według eksperta dane i ich analiza z wykorzystaniem uczenia maszynowego będą ważnym elementem zwiększania skuteczności kampanii w modelu programmatic ...
-
Narzędzia SDK ujawniają prywatne dane randkujących
... SDK gromadzą dane użytkowników w celu wyświetlania odpowiednich reklam, pomagając tym samym autorom zarobić na swoim produkcie. Narzędzia te wysyłają dane użytkowników do domen popularnych sieci reklamowych w celu wyświetlania bardziej ukierunkowanych treści marketingowych. Jednak głębsza analiza aplikacji wykazała, że dane te są wysyłane ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... osób. Specjalistyczne oprogramowanie daje możliwość bieżącego kontrolowania poziomu zainteresowania daną stroną, a co za tym idzie dostosowywaniem jej do potrzeb użytkowników. Analiza liczby odsłon, w zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, powinna być podstawowym elementem badania skuteczności internetowej witryny firmowej. Co ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... wyświetleń reklamy/m-c) oraz „serwis samochodowy” (ponad 121 tys. wyświetleń/m-c). Co więcej, analiza liczby wyszukiwań po wpisaniu kombinacji składającej się z frazy „serwis” oraz ... ) oraz „wymianę rozrządu” (148 998 wyświetleń i 17 944 prognozowanych kliknięć/m-c). Analiza pokazała także, że wiele z usług serwisowych ma charakter sezonowy, a ...