eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w telewizji XI 2006

Reklama w telewizji XI 2006

2006-12-16 00:03

W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu.

Przeczytaj także: Obiecujące perspektywy dla reklamy

Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w którym reklamodawcy zostawili 206,7 mln zł (wzrost o 1,2% w porównaniu z listopadem 2005). Kolejne miejsca zajęły odpowiednio TVP1 (156,0 mln zł; wzrost wydatków o 9,8%) oraz TVP2 (129,2 mln zł; wzrost o 15,4%).

Silna pozycja TVN znajduje swoje odzwierciedlenie w udziałach tej stacji w oglądalności telewizji, która w minionym miesiącu wyniosła 17,24%, dając jej trzecie miejsce (wzrost udziałów o 1,48 pkt. proc. w porównaniu z listopadem 2005).

Liderem pozostaje TVP1 (24,29% w listopadzie 2006; wzrost o 1,18 pkt. proc. w porównaniu do listopada 2005), drugie miejsce zajmuje TVP2 (18,59% udziałów; spadek o 3,39 pkt. proc.). Polsat z udziałami na poziomie 16,92% zajął czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt. proc. w stosunku do listopada ubiegłego roku, kiedy był na trzeciej pozycji spośród wszystkich stacji.

Analiza obejmuje spoty, plansze sponsorskie, ogłoszenia i teleshopping

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Vista tworzy miejsca pracy

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: