Reklama w telewizji XI 2006
2006-12-16 00:03
Przeczytaj także: Obiecujące perspektywy dla reklamy
Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w którym reklamodawcy zostawili 206,7 mln zł (wzrost o 1,2% w porównaniu z listopadem 2005). Kolejne miejsca zajęły odpowiednio TVP1 (156,0 mln zł; wzrost wydatków o 9,8%) oraz TVP2 (129,2 mln zł; wzrost o 15,4%).Silna pozycja TVN znajduje swoje odzwierciedlenie w udziałach tej stacji w oglądalności telewizji, która w minionym miesiącu wyniosła 17,24%, dając jej trzecie miejsce (wzrost udziałów o 1,48 pkt. proc. w porównaniu z listopadem 2005).
Liderem pozostaje TVP1 (24,29% w listopadzie 2006; wzrost o 1,18 pkt. proc. w porównaniu do listopada 2005), drugie miejsce zajmuje TVP2 (18,59% udziałów; spadek o 3,39 pkt. proc.). Polsat z udziałami na poziomie 16,92% zajął czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt. proc. w stosunku do listopada ubiegłego roku, kiedy był na trzeciej pozycji spośród wszystkich stacji.
Analiza obejmuje spoty, plansze sponsorskie, ogłoszenia i teleshopping
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.