2016-12-23 10:50
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę © Magdziak Marcin - Fotolia.com
Przeczytaj także: Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
Jest to dość zaskakujące, ponieważ przy szybujących w górę cenach ubezpieczycielom powinno jeszcze bardziej zależeć na budowaniu swoich marek, od których klienci mogą się odwracać ze względu na rosnące koszty. Tymczasem tutaj wygranymi na razie stają się porównywarki (CUK, Rankomat, czy Comperia), które w sposób naturalny czerpią z zamieszania – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe wg kategorii
Największym reklamodawcą w podziale na kategorie w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. były banki.
Na szczególną uwagę zasługuje znaczący wzrost zainteresowania radiem (+34% vs. 2015). Taka zmiana może wynikać z przechylania się szali komunikacyjnej kategorii z wizerunkowej bardziej w stronę komunikacji prosprzedażowej. Zastanawiająca jest jednak nadal dosyć niska aktywność instytucji finansowych w tym medium – wynika to najprawdopodobniej z dużego udziału pożyczkodawców on-line w tej kategorii, gdzie radio ma zdecydowanie mniejsze przełożenie na ruch na WWW niż telewizja. W przyszłym roku aktywność tej właśnie kategorii może w dużej mierze determinować zmiany w całym sektorze finansowym, gdyż reklamodawcy będą musieli reagować na planowane zmiany legislacyjne oraz samoregulacje (np. Google) – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe wg medium
W media miksie wydatków sektora finanse zdecydowanie dominuje telewizja.
oprac. : eGospodarka.pl
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty?
Jaki bank ma obecnie najkorzystniejszą ofertę kredytów hipotecznych? W jakich bankach macie kredyty i jakie jest Wasze zdanie o nich? Na co ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Oprocentowanie kredytów hipotecznych rekordowe, ceny mieszkań nadal rosną
Nowe obligacje skarbowe (prawie) ochronią przed inflacją
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
Co się dziś dzieje na węgierskim BUX-ie?
Wakacje kredytowe w drodze. Kto za nie zapłaci?
Dzień Matki nie dla czekających na zaległe alimenty
Nadchodzi Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza dla sklepów internetowych?