2014-01-29 12:49
Wydatki na reklamę a zainteresowanie internautów © antiksu - Fotolia.com
Przeczytaj także: Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą dyskusji na ich temat w Internecie. TOP TEN finansowych reklamodawców otwiera BZ WBK z wydatkami na poziomie 50,5 mln złotych, a zamyka Wonga.pl, która zainwestowała w tym samym czasie w reklamę prawie 38 mln złotych mniej.fot. mat. prasowe
TOP TEN finansowych reklamodawców w Q4 2013r.
TOP TEN finansowych reklamodawców otwiera BZ WBK z wydatkami na poziomie 50,5 mln złotych, a zamyka Wonga.pl, która zainwestowała w tym samym czasie w reklamę prawie 38 mln złotych mniej.
fot. mat. prasowe
TOP 10 finansowych reklamodawców Q3 2013r z uwzględnieniem skali dyskusji na ich temat w Internecie
Mimo znacznej różnicy wydatków, to PKO BP wzbudziło dużo większe zainteresowanie internautów. Z kolei najmniej na reklamę w tym samym czasie wydał SKOK Stefczyka oraz Wonga.pl – odpowiednio 14,3 oraz 12,6 mln złotych, one też odnotowały najniższą skalę dyskusji w sieci.
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe banków z TOP 10 Q4 kontra skala dyskusji na ich temat w Internecie
Najlepszy wynik w stosunku poniesionych nakładów do liczby wzmianek w internecie osiągnął PKO BP, zadowolony może być również ING Bank Śląski.
fot. mat. prasowe
TOP TEN finansowych reklamodawców w Q4 2013r. w podziale na miesiące
W podziale miesięcznym wyraźnie widać, że większość reklamodawców najmniejsze nakłady na reklamę poniosła w grudniu. W październiku szczególnie wyróżniają się tu BZ WBK, PKO BP – które wydały odpowiednio prawie 30 mln zł i ponad 19 mln zł., zaś w listopadzie ING Bank Śląski i Bank Millenium.
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe pożyczkodawców kontra skala dyskusji na ich temat w internecie w Q4 2013
Jeśli chodzi o podmioty oferujące szybkie pożyczki, to w IV kwartale najlepsze efekty w stosunku skali buzzu na swój temat w sieci a nakładów na reklamę osiągnął Provident.
oprac. : eGospodarka.pl
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty?
Witam! Po rozpadzie zespołu pozostał mi sprzęt oświetleniowy i nagłośnieniowy oraz namiot. Przedmioty te chciałbym wynajmować w ramach najmu ...
Range Rover P250 R-Dynamic S = elegancja + dynamika
Podwyżka wynagrodzenia. Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy ich przyznawaniu?
5 sielskich propozycji na długi weekend sierpniowy
Zakup mieszkania w wakacje. Na jakie promocje możemy liczyć?
Dlaczego waluty przestały być wymienialne na złoto?
Płyn do układów chłodzenia - jak wybrać odpowiedni do Twojego samochodu? REKLAMA
Wakacje kredytowe. Czego dotyczą pierwsze skargi konsumentów?