eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r. › TOP 10 finansowych reklamodawców Q3 2013r z uwzględnieniem skali dyskusji na ich temat w Internecie

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.

2014-01-29 12:49

Znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku, badanych w IV kwartale, reklamodawców finansowych. Natomiast PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

TOP 10 finansowych reklamodawców Q3 2013r z uwzględnieniem skali dyskusji na ich temat w Internecie Mimo znacznej różnicy wydatków, to PKO BP wzbudziło dużo większe zainteresowanie internautów. Z kolei najmniej na reklamę w tym samym czasie wydał SKOK Stefczyka oraz Wonga.pl – odpowiednio 14,3 oraz 12,6 mln złotych, one też odnotowały najniższą skalę dyskusji w sieci.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: