-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... określić usytuowanie danego specjalisty w strukturze firmy. Na przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, zdaniem 38% ... dziedzina, która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale także ...
-
Polski Internet a Święta Wielkanocne
... analiza wypowiedzi internautów nadal stawia pod znakiem zapytania ich religijne przeżywanie zbliżających się świąt - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów przeprowadzonego w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się ...
-
Sytuacja młodych na rynku pracy
... otwiera nowe możliwości i poszukiwanie pracy raczej ułatwia. - twierdzi Michał Sławiński, Social Media Director w The Digitals. Wiarygodne, ale czy skuteczne? Studenci i ... Agnieszka Maciuk - Grochowska z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Cel raportu Głównym celem badania była chęć sprawdzenia, jakie źródła wykorzystują obecnie studenci ...
-
Trendy CSR 2014
... corporate social responsibility - CSR) oraz firm zaangażowanych we wdrażanie i promowanie CSR? Czy czeka nas rewolucja czy ... to tylko niektórzy interesariusze firm. Wymagania tych grup wobec przedsiębiorstw stają się coraz większe. Badania potwierdzają, że pracownicy i pracowniczki cenią sobie kulturę etyczną firmy, a konsumenci chcą wiedzieć więcej ...
-
Pokolenie Y na wysokich obrotach
... siecią, wchodzimy w środowisko, które sprzyja pobieżnej lekturze i braku koncentracji. Liczne badania – między innymi eksperyment oparty na śledzeniu ruchów gałek ocznych, ankieta ... Biorąc po uwagę, że około 55% pracowników biurowych w Wielkiej Brytanii korzysta z social media w godzinach pracy, a blisko 6% poświęca na to więcej niż godzinę, serwis ...
-
Ubezpieczenia w mediach społecznościowych
... z praktykowanych sposobów jest docieranie do potencjalnych klientów poprzez media społecznościowe. To bardzo dobry pomysł, jednak okazuje się, że firmy ubezpieczeniowe raczej nie wspierają tego typu działań. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura raportu z najnowszego badania IRCenter. Punktem wyjścia analizy były dwa modele ...
-
Rekrutacja - jak zrobić to dobrze?
... tradycyjnej, współpraca z biurami karier, spotkania z pracodawcami czy pozyskiwanie kandydatów w social media. Przed rozpoczęciem procesu rekrutacyjnego warto dokładnie określić wszelkie terminy, ... rekrutacji z jego punktu widzenia. I mimo, że 17% pracodawców (według badania Candidate Experience) nie widzi takiej potrzeby, pozostali na przykład ...
-
Rynek usług IT: stabilny wzrost, nowe wyzwania
... świat, do jakiego dostawcy muszą się dostosować i w którym, jak pokazują badania IDC, coraz więcej z nich z sukcesem się odnajduje. Nowe wyzwania dla integratorów ... klientów. Inwestycje w technologie tzw. Trzeciej Platformy (chmura, rozwiązania mobilne, analityka/Big Data i social media), są obecnie jedynym sposobem na to, by sprostać nowym wyzwaniom. ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... osoby wygrywają bon na kolejne zakupy czy upominek. Zadbaj o informację Według badania SalesBee, aż 27 proc. osób kupujących w Internecie obawia się oszustwa ze ... najszybciej dotarły do klientów. Trzeba tylko pamiętać, żeby treść udostępniana poprzez social media nie była zwykłym marketingiem, a pokazywała treści interesujące naszych klientów. Za ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... lepiej. Adres mailowy i telefon to podstawa, można wykorzystać też social media. Nie warto korzystać z formularzy kontaktowych – klient nie będzie czuł, że przedstawia swój problem żywej osobie, która chce mu pomóc. Wiarygodność to podstawa Według badania SalesBee, aż 27 proc. osób kupujących w Internecie obawia ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... to wyzwania przed całą branżą retail internetową, jak i tradycyjną. Badania Forester Research pokazują bowiem, że w celach zakupowych smartfony wykorzystywane są ... detalicznej online. Łączenie swojego programu lojalnościowego z e-mail marketingiem, a nawet social media uruchamia zintegrowany kanał komunikacji i buduje wspólnotę z klientami. – mówi ...
-
Branża motoryzacyjna: jest praca, nie ma specjalistów
... komentarzu Pawła Gosa, prezesa zarządu Exact Systems: - Z ostatniej edycji „Badania opinii i nastrojów przedstawicieli Automotive”, którą zrealizowaliśmy w połowie ubiegłego roku ... czy obecność na najważniejszych targach pracy. Nie można zapomnieć też o kanałach social media, które stanowią codzienność młodych ludzi – mówi Jacek Opala. Coraz częściej ...
-
3 główne trendy na rynku CRM
... szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych firm przypisuje swój sukces w stosowaniu CLV bardziej efektywnemu ... miejscu. Przez ostatnie lata zmieniały się kanały dotarcia do konsumenta (rozkwit social media, wzrost znaczenia mobile’u) czy zachowania zakupowe klientów, ale sztuka zarządzania ...
-
Karty kredytowe: nie lubią ich banki czy klienci?
... młodzi ludzie w wieku do 29 lat. Temu pokoleniu, wychowanemu w świecie social media i Internetu, trudno jest wyobrazić sobie robienie zakupów czy rezerwację hotelu ... kredytową, wciąż bardzo rzadko korzystają z jej funkcji kredytowej, zaciągając dług. Wyniki badania KPF i IRG SGH pokazują, iż znakomita większość posiadaczy kart korzysta z okresu ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... treści są jednym z głównych powodów, dla których użytkownicy śledzą marki w social media. Wartościowe materiały w formie tekstu, grafiki czy video potrafią również sprzedawać ... ten pierwszy powinien zachęcać czytelnika do podjęcia natychmiastowej akcji. Jak pokazują badania Demand Metric, 86 proc. internautów przewija reklamy video, 44 proc. z ...
-
14-20 XI 2016: Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce
... niszy na rynku, jak zarabiać na pasji i jak wykorzystać social media do rozwoju biznesu. Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie organizuje szkolenia dla ... , Oświęcimiu i Bochni organizują spotkania dla osób zainteresowanych założeniem działalności, a także badania predyspozycji do prowadzenia firmy. Centrum Kształcenia Ustawicznego w Krakowie zaprasza ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... analizy statystyk, danych sprzedażowych i marketingowych), jak i źródła zewnętrzne (zlecone badania). Jak wygląda mapa Customer Journey? Najpierw należy zebrać wszystkie istotne dane ... wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa ...
-
Za co lubimy audiobooki i ebooki?
... . Dlaczego chętnie korzystamy z ebooków? Korzystanie z ebooków, jak pokazują wnioski z badania, nie oznacza zaprzestania korzystania z książek tradycyjnych. Największe zalety, ... na wakacje? A może czytnik e-booków? - Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media dlaczego sięgamy po ebooki? Ważną rolę w korzystaniu z ebooków odgrywa wpływ ...
-
#10yearchallange. Jak zmienił się ruch w sieci?
... W styczniu 2009 roku profile na Facebooku, największej na świecie platformie social media, posiadało 150 milionów osób, obecnie jest ich już ponad 2 miliardy ... eliminując przy tym coraz bardziej zaawansowane cyberzagrożenia”. Wideo i gry rządzą w Internecie Według badania Cisco Visual Networking Index z 2009 roku, najwięcej globalnego ruchu IP ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... się zakupem, proporcja ta odwraca się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych grupach respondentów sympatia do urządzeń ... przez kanał mobilny wykorzystując aplikacje mobilne, SMS-y czy typowo smartfonowe social media jak np. Instagram - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI. Wnioski te są zbieżne z wynikami ...
-
Jak wygląda poznański rynek pracy IT?
... pasywni, do których należy dotrzeć poprzez inne kanały, takie jak social media czy uczestnictwo w renomowanych spotkaniach branżowych, które są skierowane dla określonej, ... zlecenie Miasta Poznania. Ważnym elementem raportu są zaprezentowane wyniki badania, którego celem było zweryfikowanie potencjału, możliwości i barier rozwoju analizowanej ...
-
Millennialsi na wakacjach
... proc. amerykańskich Zetek przyznaje, że o ich planach wakacyjnych w znacznym stopniu decydują social media. W ujęciu globalnym 60 proc. Millennialsów bierze pod uwagę, czy ... tylko dodatkiem, od którego wymaga się przede wszystkim szybkości. Potwierdzają to badania PayPal, które wskazują, że aplikacji mobilnych w celu realizacji szybszych transakcji ...
-
Cyberprzestępcy manipulują sztuczną inteligencją
... nie umyka uwadze cyberprzestępców. Z badania zrealizowanego w ramach europejskiego projektu SHERPA wynika, że ci ostatni szczególnie upodobali sobie manipulowanie przy już istniejących systemach. W kręgu ich zainteresowań znajdują się m.in. rozwiązania AI stosowane w wyszukiwarkach, social mediach oraz serwisach z rekomendacjami. Cybermanipulacje ...
-
Zmiana pracy: 90% Polaków nie mówi "nie"
... czekając na propozycję od potencjalnego pracodawcy. Najbardziej stabilną branżą jest PR i Social Media – tutaj aż 38% respondentów nie szuka pracy i nie chce ... że zmiana pracy nierzadko staje się faktem. Jak czytamy w komunikacie z badania, w ciągu ostatniego roku pracodawcę zmieniło 44% respondentów. Pracodawcom najtrudniej było zatrzymać młodych ...
-
Infodemia: czy sztuczna inteligencja wyeliminuje fake newsy?
... metody dotarcia do odbiorców, boty są coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem odziaływania w mediach społecznościowych. Potwierdzają to badania IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, które wskazują na social media jako główne źródło nieprawdziwych informacji. Według badań Państwowego Instytutu Badawczego NASK co piąty polski internauta twierdzi również ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... słowa kluczowe i zastanów się nad tym, czy nie należy ich zaktualizować. Wykorzystaj social media, aby zaznaczyć swoją obecność w sieci. W czasie pandemii jeszcze więcej osób spędza ... dodatkowo nie wydłużać dostawy. Warto mieć to na uwadze, szczególnie, że niedawne badania e-izby wykazały, że aż 59% osób zamawiających produkty spożywcze online oceniło ...
-
Powrót z home office już za chwilę. Jak będą działać biura?
... ? Jakie wyzwania wiążą się z nową rzeczywistością biurową? Przed nami wyniki badania przeprowadzonego przez CIONET, Deloitte i VMware pośród przeszło setki dużych i ... możemy zorganizować zarówno z poziomu specjalistycznych platform, jak i zwykłych komunikatorów social media. Codzienne zadania możemy z kolei wykonywać z poziomu aplikacji chmurowych ...
-
Odliczenie VAT od zakupu kampera
... ? Wnioskodawca, czynny podatnik VAT, prowadzi działalność doradczą oraz związaną z social media. Tę ostatnią branżę planuje poszerzyć o relacje z wydarzeń lokalnych, miejsc i produktów ... samochodowych określonych w ust. 9: 1. pkt 1 i 2 stwierdza się na podstawie dodatkowego badania technicznego przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów, ...
-
Praca zdalna: najpopularniejsze słuchawki i headsety
... płynące z otoczenia są jedną z kwestii, które przeszkadzają podczas wideokonferencji. Z danych uzyskanych z badania zleconego przez ClickMeeting wynika, że najbardziej rozpraszającą dla 66 proc. ankietowanych ... chatbotów. SentiOne, wykorzystując autorską technologię, zbiera dane z ponad 5 milionów źródeł, takich jak social media oraz blogi, strony ...
-
Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?
... i nawiązań nie zauważymy przy tym w telewizyjnych reklamach tradycyjnego piwa. Także w social mediach pojawia się coraz więcej reklam piw bezalkoholowych, w ... https://wiadomoscispozywcze.pl/artykuly/9993/polacy-wydadza-w-2022-roku-ponad-13-mld-z-na-piwa-bezalkoholowe/ Dane na podstawie badania internetowego (CAWI) przeprowadzonego przez ABR ...
-
Polacy i zdrowe odżywianie: dlaczego nie zawsze się udaje?
... raz kolejny zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Z badania dowiadujemy się, że dla 80% z nas zdrowe odżywianie stanowi ... czerpiemy takie informacje? Internet, a konkretnie strony internetowe poświęcone zdrowemu odżywianiu oraz social media to źródło oczywiste i jedne z najczęstszych (wliczając kanały na YouTube, ...
-
Jacy freelancerzy są najbardziej poszukiwani?
... . wzrost odnotowali freelancerzy w kategorii SEO (optymalizacja stron internetowych) oraz social media (m.in. realizacja kampanii reklamowych czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych). W Polsce freelancing można uznać za synonim kreatywności, a z tegorocznego badania rynku polskich freelancerów wynika, że fotografia oraz grafika to jedne ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
... że media społecznościowe są obecnie źródłem 88% wszystkich oszustw zakupowych, a przestępcy przyciągają kupujących, poprzez najpopularniejsze w social mediach produkty1. Musimy pamiętać o tym, że cyberprzestępcy również śledzą trendy zakupowe. Wiedzą, że bardzo wiele osób, jak wskazują badania aż 32%, odkrywa nowe produkty i marki w social mediach2 ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... budzą niepokój wśród młodych Polaków. Przemawiają za tym wyniki badania przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, według których ... Future Mind. Znajomi przegrywają z social mediami Mobilność i natychmiastowy dostęp do informacji stają się standardem dla młodego pokolenia. Smartfony i media społecznościowe odgrywają kluczową ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... social shoppers”, dla których zakupy to cały proces społeczny. Dotarcie do każdego z nich to obecnie spore wyzwanie dla handlu – mówi Maciej Tygielski, CEO, MyShop.mobi. Więcej niż cena Z badania ... ” (37% wskazań), ale w tym przypadku liczą się także media społecznościowe (27%). Informacje o promocjach sprzętu elektronicznego docierają do klientów ...