-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... komunikacji – stroną internetową, social mediami, newsletterem itp., ... obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika, że najczęściej wybieraną formą ... media Łączenie handlu elektronicznego z reklamą cyfrową, znane jako commerce media, może być znaczącym trendem w e-handlu na 2024 rok. Commerce media ...
-
Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą
... oraz dostępną w każdej chwili (nowe, elektroniczne media, e-commerce). Marka musi umieć odnaleźć się ... wartości, własnego wizerunku) i włączyć do obiegu (w obieg social networks) jako nową wartość (współuczestnictwo, współkreowanie - WEB ... słuchanie - zwrotny kanał informacji od klienta (badania marketingowe, ePR, budowanie i rozwój społeczności wokół ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... deklarują wolę wyboru jednego z wariantów emerytalnych. Jak wynika z monitoringu social mediów, w okresie od listopada 2013 do lipca 2014, deklaracje typu „zostaję w ... na Facebooku, Twitterze i internetowym forum Gazety Wyborczej (forum.gazeta.pl) – wynika z badania IMM. W sieci padają różne argumenty – od racjonalnych i podpartych liczbami, po ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media, organizacje konsumenckie; źródła doświadczalne: ... social shopping”. Jak wskazują badania, decyzję o zakupie klienci podejmują jednak w biurze podróży. Stąd niezmiernie ważny okazuje się kontakt osobisty, pomoc w wyborze i polecenie przez sprzedawcę w bezpośredniej rozmowie. Badania ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... social mediach, ich analizie, a także tworzeniu automatycznych raportów uwzględniających podstawowe dane na temat monitorowanej firmy. Chcąc sprawdzić tendencję aktywności firm pożyczkowych, porównano wyniki badania ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... tym okresie niemal 15 tysięcy unikalnych użytkowników social mediów! Rok 2015 jednak zaskoczył ... i przekazywania informacji dla każdego wydawcy. Komentarz do badania: Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie, ... sur Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Wydawnictwo Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... zyskiwał na popularności – hiperpersonalizacja. Jak wynika z badania KPMG, hiperpersonalizacja łącząca dane behawioralne i dane w ... Growth w KPMG w Polsce. Co trzeci Millenials na świecie wykorzystuje media społecznościowe jako podstawowe narzędzie do interakcji z markami ... walutą społeczną (ang. social currency) tj. odnoszącą się do zakładanego ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy wielokanałowe
... powinni być jak ich klienci: smart, social i przede wszystkim omnicommerce - podkreśla Patrycja Sass - Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Zakupy smartfonem w górę Z badania wynika, że 4 na 10 internautów dokonało ... 14 proc. oddało swój głos na platformy zakupowe, 12 proc. na e-sklepy, a 8 proc. na media społecznościowe. Dla 7 proc. ...
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
... sprawach społecznych, kulturalnych, środowiskowych lub politycznych. Według badania Accenture, na decyzje zakupowe polskich konsumentów – ... opinię w gronie znajomych (53%), rzadziej w social mediach (29%). Stosunkowo często ... postępuje niespójnie, zostanie to momentalnie wykryte i nagłośnione. Media społecznościowe zniszczą taką markę bardzo szybko. ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... odbiorców, które do tej pory w głównej mierze wybierały stacjonarne wizyty w sklepach. Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen wynika, że aż połowa liderów segmentu ... rolę w tym obszarze pełnią media społecznościowe, które stały się jednym z najszybciej rosnących kanałów e-sprzedaży bezpośredniej. Social commerce to już nie tylko zauważalny ...
-
Substytucja usług głosowych w Polsce i UE
... lokalizacji. Informacja o badaniu: Źródłem danych do opracowania były badania konsumenckie w zakresie usług telekomunikacyjnych. Dla Polski wykorzystano w tym celu raporty ... Household Survey opracowany przez TNS Opinion & Social na zlecenie Dyrekcji Generalnej Społeczeństwo Informacyjne i Media (INFSO) Komisji Europejskiej w lipcu 2011 r. Opiera ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności. Z raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” wynika, że w ... Jednymi z najczęściej instalowanych aplikacji na smartfonach są gry. Z badania „IAB Polska Mobile, 2013” wynika, że ... (53 proc. ankietowanych w badaniu IPG Media Lab/Sharethrough). Dlatego w webowo-mobilnych grach scenariuszowych przekaz ...
-
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... jak technologia może wpływać na utratę kontroli nad danymi są media społecznościowe. Przeszło 90 proc. ich użytkowników jest przekonanych ... tylko 12 proc. – informacjami, jakie publikują w social mediach. – Oprócz istniejącego od dawna obowiązku ... zależności od rodzaju zastosowanego narzędzia. Badania pokazują, że najwięcej zastrzeżeń budzą technologie ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... Rekomendujemy przede wszystkim analizę: produktów działań z obszaru media relations, obecności w social mediach, atrakcyjności strony WWW, działań posprzedażowych, akcji specjalnych. ... blogi zawierające treści podobne do Twoich. Elementy strategii marketingowej: content Badania przeprowadzone przez Hubspot wykazały, że w 2020 roku aż 70% marketerów ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... zakupów było już widać w czasie pandemii. Jak przekonują organizatorzy badania, także wybuch wojny w Ukrainie i napływ ... zawierając pięcioletnią umowę o strategicznym partnerstwie z InPostem. Media, w których najczęściej pisano o branży W pierwszej piątce ... specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Wartością decydującą o miejscu brandu w ...
-
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
... Zachodzie. Również i polski sektor nie pozostawał obojętny wobec nowego trendu. Badania przeprowadzone przez Fundację Kobiety e-biznesu i partnerów na podstawie danych z 2021 i ... czy YouTube nadal oferują funkcjonalność live shoppingu, to media tonują ten entuzjazm. Na rynkach zachodnich i w Polsce ten trend ... Kobiety E-biznesu, The power of social ...