-
Polacy wybierają najtańsze ubezpieczenie
... z tego powodu konsekwencje. Dobre ubezpieczenie jest dopasowane do potrzeb klienta Polacy zaczynają dostrzegać funkcjonalność np. ubezpieczenia posagowego, opieki prawnej czy zdrowotnego. ... prowadzonej działalności, zainteresowań czy sytuacji życiowej. W końcu inne potrzeby ma młody, często podróżujący sportowiec, a inne ojciec dwójki dzieci ...
-
Product Manager, menedżer produktu
... tego stanowiska. Najczęściej przyjmuje się, że Product Manager kreuje produkt spełniający potrzeby i preferencje klientów, oraz zarządza cyklem życia produktu. Menedżer produktu inicjuje ... (Zakres obowiązków): analizowanie trendów rynkowych monitowanie preferencji klienta, oferty konkurentów, dostawców planowanie i opracowywanie strategii produktu ...
Tematy: Product Manager, menedżer produktu -
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
... być dalej wykorzystywane do zaprogramowania botów, by odpowiadały na konkretne pytania i potrzeby użytkowników, takie jak na przykład „Która godzina?” czy „Zmień plan podróży”. ... komunikacji reklamowej. Rejestrowanie zgody użytkownika jest technicznie prostym procesem i w razie potrzeby rozwiązania jakiegokolwiek sporu w tym zakresie, można bez ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... specjalne sensory wykorzystujące komunikację krótkozasięgową. Służą one do informowania klienta o świeżości danego produktu i spełnianiu przez niego standardów żywieniowych. ... na raz, będą zmienić grupy zadaniowe, a zespół będzie tworzony na potrzeby wykonania konkretnego zadania. Grono naszych współpracowników będzie więc zmienne, a dynamika ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyków. L’Oréal ciągle nr 1
... co w znacznej mierze odpowiada sukces osiągnięty w budowaniu lojalności klienta i większym ukierunkowaniu na jego potrzeby. Najprężniej rosnącymi markami okazały się Lancôme (pozycja 4) oraz ... Marki kosmetyków muszą odpowiadać na coraz to bardziej zróżnicowane potrzeby konsumentów oraz koncepcje urody. Sposobem na to jest m.in. wprowadzanie ...
-
Biznes przed wyzwaniem GDPR
... ostatnich mówimy o partnerze, który te informacje dostarczył. Nie ulega wątpliwości, że posiadanie odpowiedniej ilości informacji pozwala nie tylko lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a często nawet wyprzedzić jego plany zakupu bądź odstąpienia od dalszej współpracy – mówi Michał Grams, prezes zarządu TogetherData, firmy pomagającej polskim ...
-
Wynajem samochodu pracownikowi pozbawia pełnego odliczenia VAT
... udostępnia nieodpłatnie po pracy swoje samochody pracownikom na ich potrzeby prywatne, prawa do pełnego odliczenia VAT (zarówno od ich zakupu jak i ... rodzaju działalności gospodarczej, podjętej w celu osiągnięcia zysku i skierowanej do każdego potencjalnego klienta, a na podjęcie działań mających na celu wyłącznie osiągnięcie korzyści podatkowych ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... doświadczeń zmysłowych. I choć globalnych konsumentów różnią kultura i nawyki, to i tak ich potrzeby zdają się obierać podobny kierunek. Sprzedawcy mają jednak do dyspozycji potężne ... sklepie obecny jest odpowiednio dobrany repertuar. Pozytywne odczucia to między innymi poczucie klienta, że jest się mile widzianym, odprężenie oraz inspiracja. Kraje, ...
-
JPK_VAT u podatników zwolnionych podmiotowo z podatku VAT
... - zwłaszcza, gdy ich klientami są z reguły osoby prywatne, nieprowadzące działalności gospodarczej. Pomimo zwolnienia z VAT podatnicy tacy muszą prowadzić ewidencję na potrzeby tego podatku, która pozwoli określić moment, w który zwolnienie zostanie utracone. Czy ewidencja ta jest objęta obowiązkiem w zakresie JPK_VAT? Czy ...
-
Niełatwa sztuka komunikacji z klientem
... to najtrudniejszy typ rozmówcy, bo sprawia wrażenie zadowolonego, nawet jeśli jego potrzeby nie są do końca zaspokojone. Warto więc dopytywać o wątpliwości i zastrzeżenia ... „Chcę kupić niebieską bluzkę, z krótkim rękawem, koniecznie z bawełny.”. Warto rozpoznać i zrozumieć potrzeby, jakie chcą zaspokoić przez dany produkt, a także zapamiętać je, aby ...
-
Przemysł 4.0 - podstawa produkcji przyszłości
... lojalność klientów i reputację przedsiębiorstwa. Straty finansowe — zarówno te natychmiastowe, jak i koszty utraconych przyszłych zysków — mogą być rozległe i długotrwałe. Dlatego potrzeby firm związane z odtwarzaniem danych są tak duże. Przedsiębiorstwa produkcyjne są szczególnie narażone na trudności wynikające z faktu, że dział informatyczny nie ...
-
E-commerce vs handel tradycyjny, czyli kurczący się dystans
... , nie wprowadzając nowych narzędzi, które pomogłyby odczytać zachowania i potrzeby klientów – tłumaczy szef firmy Lab4Motion, która dostarcza usługi pozwalające ... stan towarów na półce. Bo ta nie jest zaopatrywana w oparciu o konkretne potrzeby klienta w danym mikroregionie. Zjawisko, o jakim wspomina prezes Lab4Motion, jest określane jako “out ...
-
Eksport (wywóz) towarów nie zawsze uprawnia do 0% stawki VAT
... transakcji towary są transportowane bezpośrednio z magazynu spółki A (producenta) z Polski do Klienta (ostatecznego odbiorcy) do kraju poza terytorium Unii Europejskiej. Transport ... transakcji. Przykładowo spółka B uniknęłaby rejestracji w innym kraju na potrzeby VAT, gdyby fizycznie nabyła towary i prawo do rozporządzania nimi, a dopiero ...
-
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
... forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. ... w czytane treści. Osiągniemy to, dostarczając odbiorcy treści odpowiadające na jego potrzeby i wychodzące naprzeciw jego zainteresowaniom. Postarajmy się napisać tekst ciekawy i łatwy w czytaniu ...
-
Usługi na majątku ruchomym w myśl podatku VAT
... rozliczyć tę transakcję na potrzeby podatkowe. Świadczenie usług a dostawa towarów Usługi mogą być wykonywane na materiałach własnych oraz powierzonych przez klienta. Takie usługi nie ... wykonywane. Oznacza to więc, że polski podatnik musiałby zarejestrować się na potrzeby VAT w kraju, na terytorium którego świadczy usługi na rzecz nie-podatników, ...
-
Co prognozuje dyrektor finansowy? Są nowe wyniki badań CFO
... ograniczenie popytu ze strony gospodarstw domowych na dobra inne, niż pierwszej potrzeby. Przedłużające się pozostawanie w domach, nawet jeśli nie będzie formalnego lockdownu ... sztucznej inteligencji po to, żeby lepiej odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta, a w 2020 roku w szczególności na wyzwania, które postawiła przed nami pandemia. ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2020?
... przedświąteczne zakupy stanowią alibi dla tych, którzy ulegli obłędnej namiętności zakupoholizmu. Wreszcie nie muszą ukrywać lub usprawiedliwić swej kompulsywnej potrzeby kupowania. Atrakcyjne prezenty to przecież wyraz najgłębszych uczuć, ważnych relacji, szacunku, wdzięczności, pamięci, troski, ale i przyjemności obdarowywania innych – podkreśla ...
-
Usługi dla biznesu potrzebują pracowników. Podwyżki planuje 50% firm
... się pełnym sukcesem – komentuje Anna Podolska, Branch Manager w Hays Poland. POTRZEBY KOMPETENCYJNE Rekrutacja pozostaje kluczowa w planach firm na nadchodzące miesiące. Większość ... najczęściej przewidują rekrutacje na stanowiska związane z finansami i księgowością, IT, obsługą klienta oraz usługami finansowymi. Nie zabraknie też ofert dla ...
-
Volkswagen Passat 1.5 TSI mHEV DSG Elegance
... I chwała jej za to, bo innowacyjność nie zawsze jest odpowiedzią na potrzeby klientów. Volkswagen Passat najnowszej generacji pozostaje wierny pierwotnej koncepcji, acz w okrojonym wydaniu ... ) trzeba zapłacić 193 290 złotych. Czy warto? To już kwestia oczekiwań klienta. Nawet bazowa odmiana wydaje się całkiem nieźle wyposażona, dlatego warto ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... na 7.). Nowością w zestawieniu ogólnym jest marka Zooplus (wysoko oceniana za łatwy proces zakupowy oraz obsługę klienta), a największym nieobecnym w pierwszej dziesiątce została sieć dyskontów Lidl – ... – zauważa Bartek Krawczyk. Przykładem marki, która skutecznie trafia w potrzeby pokolenia Z, jest np. Zalando. Firma łączy ofertę nowych produktów z ...
-
McAfee SaaS Web Protection
... Software-as-a-Service (SaaS) usługa pozwala na ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem i innymi zagrożeniami rozpowszechnianymi poprzez spreparowane strony WWW bez potrzeby instalacji przez klienta jakichkolwiek urządzeń ani oprogramowania. Podobnie, jak oferowane przez firmę McAfee rozwiązania Web Gateway (sprzętowe i w postaci maszyn wirtualnych ...
-
Faktoring coraz popularniejszy w Polsce
... niejako wbudowane przejęcie ryzyka niewypłacalności kontrahentów w umowę faktoringową. Decyzja o wyborze odpowiedniego modelu produktu powinna polegać na znalezieniu oferty, która spełni potrzeby klienta w postaci przejęcia ryzyka niewypłacalności odbiorców oraz ich finansowania w sposób efektywny i najmniej ingerujący w biznes przedsiębiorcy.
-
Poczta elektroniczna: zabezpieczenia SaaS od Trend Micro
... ochronę w chmurze, usługi zabezpieczeń SaaS oraz urządzenie wirtualne instalowane u klienta. Pozwala to na powstrzymanie zagrożenia e-mail blisko źródła bez naruszania ... zapewnioną efektywną ochronę w czasie rzeczywistym przed zagrożeniami e-mail bez potrzeby skanowania dużej liczby wiadomości w swoich własnych systemach. Żadne wiadomości nie są ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... Bestry, Wiceprezes ABSL i Dyrektor Zarządzający Infosys BPO Europe. – Aby efektywnie konkurować na globalnym rynku należy elastycznie reagować na potrzeby klienta, dostarczać usługi w jego rodzimym języku i zapewniać całościowe wsparcie, łącznie z konsultingiem strategicznym, analizami biznesowymi i usługami audytorskimi – wymienia. W związku ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe a prawa konsumenta
... pewne instrumenty do walki z nieuczciwymi przedsiębiorcami. Fikcyjne przeceny Przecena towaru to najlepszy sposób na zdobycie klienta. Znaczna część konsumentów zaopatruje się w rzeczy, które nie są pierwszej potrzeby, tylko w okresie wyprzedaży. Jest to najprostszy sposób na oszczędności dla domowego budżetu, o ile zakup na ...
-
Najlepsze produkty oszczędnościowe VII-VIII 2011
... w ofercie dużych instytucji w stosunku do elastycznie i szybko reagujących na potrzeby klientów mniejszych graczy rynkowych. LOKATY Dominującą grupą produktów oszczędnościowych ... lokat jednodniowych, w lipcu i sierpniu wyraźnie widać tendencję do pozyskania środków klienta na dłuższy okres. Dominowały lokaty na okres 3, 4 i 6 miesięcy, czyli ...
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
... , jeśli to możliwe, warto dokumentować wszystkie zgody, umożliwi to w razie potrzeby udowodnienie faktu zebrania zgody. Pewnym kłopotem może być dokumentowanie zgód udzielanych ... do obsługi aktualnych klientów, to ta zgoda byłaby nieprawidłowa. W celu obsługi klienta nie można wymuszać zgody na np. marketing. Niektóre firmy ograniczają jednak ten ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... przywróconym bezpieczeństwie w kurortach i polityce turystycznej nastawionej na zadowolonego z wakacji klienta. Ogromna szkoda. Warto zwrócić uwagę, że wspomniane wyżej 5 kierunków (Egipt ... się trampoliną do kolejnego sukcesu. Naszą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klienta i samej branży stał się projekt sieci franczyzowej marki Wakacje.pl. W ...
-
Sektor BPO szansą dla specjalistów
... tolerancji i poszanowania odmiennej kultury czy wyznania" - podkreśla Aleksandra Markisz z agencji doradztwa personalnego REED. Ponadto liczy się: komunikatywność, wielozadaniowość, zorientowanie na potrzeby klienta oraz umiejętność szybkiej adaptacji i prozaiczna, ale jakże niezbędna w tej branży znajomość programu Excel.
-
Produkty strukturyzowane szyte na miarę
... klientowi strukturę na życzenie. Ze względu na niższe koszty dla banku (brak potrzeby promocji inwestycji czy dystrybucji ulotek) istnieje duża szansa, że parametry ... jest forma prawna inwestycji – dywidendowy fundusz luksemburski. Wykorzystanie jej umożliwia zwiększenie zysku klienta, bo nie musi on płacić podatku od zysków kapitałowych. Szycie ...
-
Ile zarabia sprzedawca?
... trafiając w potrzeby nabywcy. Jak dziś wynagradza się osoby zajmujące się sprzedażą, ile zarabiają i czego się od nich wymaga? Prace związane ze sprzedażą zdecydowanie różnią się od siebie. Współpraca z klientem będzie wymagać posiadania różnorodnych kompetencji. W przypadku osoby pracującej w telefonicznym centrum obsługi klienta, oczekuje ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... podstawie coraz głębszych analiz, proponują klientom produkty i usługi, które pomagają zaspokoić ich oczekiwania, a w razie potrzeby również dodatkowe zachęty, jak np. rabaty. Co więcej, są w stanie dotrzeć do klienta w każdym kanale, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia: smartfonu, tabletu czy komputera oraz systemu operacyjnego. Jest ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... podział bazy klientów na różnorodne grupy i stworzenie zindywidualizowanych ofert trafiających w potrzeby konkretnych osób – tłumaczy Michał Grabarz, Dyrektor ds. Usług IT w Infosys BPO ... ofertę w celu jej uatrakcyjnienia. Dzięki temu obniża się ryzyko utraty klienta. Szybkość, z jaką oprogramowanie dla firm pozwala analizować duże zbiory danych, ...
-
Wydatki na IT w 2014 r. - wzrost będzie niewielki
... , rywalizacja o współczesnego klienta i najlepsze wyniki przedsiębiorstwa będą zależeć przede wszystkim od elastyczności i funkcjonalności proponowanych rozwiązań. Zbudowanie przewagi konkurencyjnej, co oczywiste, zależy od tego, jak szybko zareagujemy na ruch konkurencji, a przede wszystkim ewoluujące potrzeby klienta. Dlatego dane rozwiązanie ...
-
Jakie metody płatności oferują europejskie sklepy internetowe?
... zależy od kraju, z którego pochodzi e-sprzedawca. W każdym z państw przebadanych na potrzeby analizy porównywarki cen idealo dostępne są: karta kredytowa, karta debetowa, ... Taka metoda, polegająca na bezpośrednim wypłaceniu przez sklep należnej kwoty z konta klienta, nie jest spotykana w pozostałych krajach za wyłączeniem jednego uwzględnionego w ...