-
Dobry monitoring floty to oszczędności
... codziennej działalności mniej lub bardziej rozbudowane narzędzia informatyczne. Świadomość klienta O korzyściach wynikających z wdrożenia sprawdzonego i niezawodnego systemu monitoringu ... jest podjąć decyzję o zakupie tego a nie innego systemu. Co więcej - jeżeli potrzeby danej instytucji nie zostały szczegółowo sformułowane - to różne systemy będą ...
-
Jest nowa ustawa o promocji zatrudnienia
... profilowania wsparcia dla osób bezrobotnych w sposób, który uwzględnia ich rzeczywiste potrzeby przy jednoczesnej diagnozie barier w powrocie na rynek pracy. Określone zostaną ... uzależniona od wyników efektywności zatrudnieniowej lub kosztowej i dostępności doradców klienta dla bezrobotnych. Czyli im więcej będzie tych, którzy będą pracowali ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... badań rynkowych, poprawiają obsługę klienta oraz zwiększają sprzedaż. Dzięki nim przedsiębiorca potrafi lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów, a interesując się problemami klientów i wchodząc z nimi w dialog, dodatkowo buduje ich lojalność. Poza tym nic nie daje takiego zwrotu z inwestycji w obsługę klienta jak lekcja płynąca z opinii ...
-
Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
... umieszczone są w widocznym dla klienta miejscu, aby się ... Klienta. Tak, jak w kawiarni można otrzymać 10. kawę gratis, tak tutaj przy 10. wizycie usługa o wartości średniej ceny z dziewięciu wcześniejszych wizyt będzie gratis. Jakość świadczonych usług oraz obsługi musi być oczkiem w głowie właściciela i personelu. Niech klienci nie poczują potrzeby ...
-
Jak wybrać solidne biuro rachunkowe dla swojej firmy?
... wchodzili: księgowi – pełniący rolę opiekunów klienta, posiadający wiedzę operacyjną, od których zaangażowania zależy współpraca klienta z biurem rachunkowym, doradcy podatkowi ... . controlingu – to osoby zajmujące się obróbką danych na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem, informatycy –dbający o archiwizowanie i bezpieczeństwo danych, wdrożeniowcy ...
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
... wartości zewnętrznej. Wartość zewnętrzna jest komercjalizowana, obliczona na stworzenie, utrzymanie i rozwój rozwiązań wpisujących się w potrzeby rynku docelowego i rozwiązujące dane problemy klienta w horyzoncie średnio i długoterminowym (horyzont średnioterminowy obejmuje perspektywę 2 – 3 lat, horyzont długookresowy obejmuje perspektywę 5 lat ...
-
PZWLP i Masterlease: CFM w 2014
... w zakresie zakupu np. części zamiennych, czy opon, przenoszonym na klienta, przedsiębiorca oszczędza od kilku do kilkunastu procent łącznych kosztów związanych z ... samochodów wyłącznie do celów służbowych oraz korzystanie z nich także na potrzeby prywatne. Od zakresu wykorzystania pojazdu firmowego, czyli tylko do celów związanych z działalnością ...
-
Automat w call center irytuje
... nawiązania bezpośredniej relacji między pracownikami banku a jego klientami. - Każdy kontakt klienta z instytucją, również bankiem, ma nie tylko na celu załatwienie jakiejś sprawy ... przedsiębiorców. – Przedsiębiorcy, to osoby, które mają dość indywidualne potrzeby, wynikające z prowadzonej działalności gospodarczej, które często trudno przypisać do ...
-
Emotional branding dla kobiet
... – w tym tych nieuświadomionych. W przełożeniu języka benefitów marki na język korzyści klienta oraz dopasowaniu narzędzi w kompleksowej strategii oddziaływania na emocje ... na dziecko zamiast drogi krem, a w konsekwencji rozważą, jakie są najpilniejsze potrzeby. Oczywiście istnieją wartości uniwersalne, wywołujące podobne emocje we wszystkich ...
-
Bank Pekao odświeża pakiety dla firm
... bezpłatne. Jak podkreślają przedstawiciele banku, nowa oferta ma być odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów. - Stąd oprócz pakietów dla „typowych” przedsiębiorców pojawiły się rozwiązania ... pozostałych pakietów jego prowadzenie jest darmowe, jeśli wpływy na rachunki klienta w danym miesiącu kalendarzowym wyniosą co najmniej 1 000 zł. Gdy ...
-
7 kroków do sukcesu telekomu
... relacji z klientami w celu stworzenia ekskluzywnego produktu odpowiadającego na potrzeby klientów. Podkreślenie najbardziej istotnych walorów produktu: zidentyfikowanie ... : analiza dostępnych danych umożliwiających śledzenie preferencji klienta, wycofywanie nieatrakcyjnych usług i rozwój produktów stanowiących dużą wartość dla klienta. Wykonanie ...
-
World Elite Debit MasterCard dostępna w Pekao SA
... podkreślają przedstawiciele banku, nowa karta debetowa ma być odpowiedzią na potrzeby jego klientów, a myślą przewodnią przy jej konstruowaniu była "komplementarność". Naszym ... na infolinię, czy do doradcy. W przypadku, gdy na rachunku walutowym Klienta nie ma wystarczających środków następuje automatyczne przewalutowanie transakcji na PLN. Karty ...
-
12 sposobów na kredyt we frankach
... w rzeczywistości zamiast w obcej walucie, udzielił kredytu w złotych, świadomie narażając tym klienta na ryzyko i oszukując go w kwestii warunków spłaty. Najlepiej jednak ... lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. Rozwiązując umowę sąd może w miarę potrzeby orzec o rozliczeniach stron, kierując się zasadami określonymi w zdaniu poprzedzającym”. Składając ...
-
Co jest przychodem z pozarolniczej działalności gospodarczej?
... pożyczek. Co jeszcze poza czystym zyskiem Definicja firmowego przychodu na potrzeby podatku dochodowego zostaje poszerzona w art. 14 ust. 2 ustawy o PIT, ... np. 5 sierpnia br., przychód powstałby 5 sierpnia br. Z kolei w przypadku wpłacania przez klienta zaliczki generalnie nie wpływa ona na moment powstania przychodu na gruncie PIT-u. Zgodnie ...
-
Karty podarunkowe – obowiązek podatkowy w PIT i VAT
... klient dokona zakupu realizując kartę podarunkową czy bon. Niewykorzystanie karty przez klienta a podatki W podatku VAT niewykorzystane środki nie będą podlegały opodatkowaniu, ... w kolumnie Pozostałe przychody. Jak dokumentować sprzedaż karty podarunkowej Na potrzeby sprzedaży kart sprzedawca nie ma obowiązku prowadzenia dodatkowej ewidencji ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... i jego zainteresowania oraz bieżące potrzeby, a nie kanał dotarcia do niego. Odbiorca będzie takim przekazem bezpośrednio zainteresowany i nie będzie świadomie chciał go pominąć – dodaje ekspert. Znacznie prostsze stanie się także uzyskanie informacji na temat czasu spędzonego przez klienta przed konkretną półką sklepową w tradycyjnym ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... . Wydłużenie się ścieżki klienta jest już faktem, teraz czas ... klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, wydając około 3,5 razy więcej na zakupy niż klienci jednokanałowi (dane: icsc.org). Mówiąc więc o trendach w rozwoju e-commerce warto podkreślić, że istotna jest elastyczność i reagowanie na potrzeby ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... Następnie programy wykorzystują algorytmy do opracowania oferty najlepiej odpowiadającej na potrzeby naszych klientów, która w skuteczny i nienachalny sposób zostanie przedstawiona ... może być chaotyczny i przeładowany informacjami. Należy też poinformować klienta o całkowitym koszcie zamówienia, podać informacje o warunkach dostawy i formie płatności ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... sukcesu danej kampanii. Panel klienta, czy wszystkie statystki w jednym miejscu Realizując wysyłkę SMS korzystając z panelu klienta marketer ma do dyspozycji narzędzie, ... dane przedstawione są w formie graficznej, ale wystarczy kilka kliknięć, aby na potrzeby analizy wyeksportować plik CSV, który można przetwarzać np. w programie Excel. Taki ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... stało się również tworzenie produktów wspólnie z nowym pokoleniem klientów i w oparciu o jego potrzeby. Banki nie ustają również w pracach nad infrastrukturą i badaniach nad ...
-
Deweloperzy walczą z przepisami. Chcą budować taniej
... czy wykonaniu aneksu kuchennego w mieszkaniu. Warto pamiętać, że inwestor buduje dla klienta, a nie na potrzeby prawa budowalnego – dodaje Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development. W ocenie PZFD, dostrzeżenie potrzeby zmian w obecnie obowiązujących regulacjach jest odpowiedzią na powszechne sygnały płynące z wielu środowisk ...
-
Oszustwa finansowe online. Jak bardzo bezsilne są banki?
... zmieniających się potrzeb biznesowych. Spora rzesza przedsiębiorstw na potrzeby interakcji z dostawcami i klientami zdecydowała się na wdrożenie systemów elektronicznego ... alarmów w swoich systemach, aby móc oferować najlepszą z możliwych obsługę klienta. „Wobec agresywnej rywalizacji na dzisiejszym rynku usług finansowych oraz znaczących zakłóceń ...
-
Jaki jest rynek mieszkaniowy w Łodzi?
... rynku realizowane są inwestycje zarówno w segmencie popularnym dla mniej wymagającego klienta jak i projekty premium o wysokim standardzie. Ciekawostką na łódzkim rynku jest ... wpłyną pozytywnie na rynek mieszkaniowy, mogą stymulować rozwój projektów deweloperskich. Potrzeby mieszkaniowe dalej będą realizowane poprzez zakup bądź najem. Na rynku ...
-
Usługi dla biznesu w regionie CEE: rozwój w którą stronę?
... , takie jak Indie, Chiny czy Filipiny znacznie mocniej muszą się postarać o klienta europejskiego, niż dostawcy usług z regionu CEE. Dlaczego? Multijęzyczność, bieżąca komunikacja, ... i branżowe stowarzyszenia czy kadra kierownicza branży BSS coraz lepiej rozumie potrzeby branży, jej kierunki rozwoju, szybciej określa zagrożenia, ale też i szybciej ...
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... tematycznie pasował do branży, często również spotyka się z pozytywną reakcją potencjalnego klienta. Należy jednak w tej kwestii uważać – stosowanie encji w tytule ... dłuższej perspektywie, a jednocześnie ich podstawą jest refleks w odpowiadaniu zarówno na potrzeby klientów, jak i aktualne trendy w e-marketingu czy zmiany w algorytmach Google. ...
-
Kredyt na inwestycje w nieruchomości? Tak robią najbogatsi
... Bank, którego wyniki zostały ujęte w wydanym właśnie raporcie „Portret zamożnego Polaka – Klienta Premium”, pokazuje, że zakup mieszkania w celach zarobkowych to praktyka stosowana ... prezesa NBP, można liczyć, że do końca przyszłego roku nie będzie potrzeby podwyższania stóp procentowych – mówi Paweł Sienkiewicz. – Jednak warto pamiętać, że w ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... reklam oddzielnie dla każdego klienta. W większości przypadków wykorzystuje technologię uczenia się maszyn, która analizuje indywidualne zachowania klienta i na tej podstawie ... być ciekawsza i bardziej ekscytująca, to nie zawsze będzie odpowiadała na potrzeby naszego biznesu. Decyzja dotycząca tego, czy zainwestować w dynamiczną, czy statyczną ...
-
6 sposobów na usprawnienie customer experience
... załatwić coraz więcej spraw jedynie przy wsparciu naszego smartfona. Obowiązki zawodowe, potrzeby prywatne, ale przede wszystkim wygoda sprawiają, że pozostajemy on-line przez ... w ten sposób czytania dużej ilości wiadomości z zapytaniami od klientów. 6. Wsparcie klienta 24/7 Klient, który w trakcie dokonywania zakupów w mobilnym serwisie napotka ...
-
Czy skuteczna sprzedaż bez szkoleń jest możliwa?
... szczególną uwagę na potrzebę rozwijania powyższych umiejętności, niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków. Kompetencje te pozwalają lepiej rozumieć klienta, odkrywać faktyczne potrzeby oraz trafniej wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom. Przekłada się to na budowanie partnerskich relacji biznesowych, koniecznych w realizacji założonych ...
-
Pierwsze kroki na rynku pracy. Czego chcą młodzi ludzie?
... – mówi Michał Olbrychowski, Dyrektor, Lider zespołu ds. zarządzania kapitałem ludzkim w Deloitte. Na potrzeby badania tę grupę respondentów nazwano „etatowcami”. Pomimo, że wciąż ... o byciu freelancerem, podczas gdy aż 40 proc. chciałoby mieć jednego kluczowego klienta, któremu świadczyłoby usługi. Co trzeci badany (36 proc.) nie jest zdecydowany, ...
-
Misselling - jedno pojęcie, różny punkt widzenia
... uznać wprowadzanie na rynek produktów nie „zaprojektowanych” tak, aby zaspokajały potrzeby konsumenta, lecz tak, aby generowały maksymalny zysk dla podmiotu ... , które powinny dostosowywać swoje produkty do rzeczywistych, zidentyfikowanych potrzeb klienta. Odpowiedzialność w tym zakresie musi być przesunięta w stronę instytucji, która oferuje ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... podejrzliwy i wcale nie zajrzał do naszej wiadomości. Spojrzenie od strony klienta Nasz tytuł (jak i cały mail z ofertą) powinien być skoncentrowany na kliencie, na ... przeanalizowaliśmy, do jakiej grupy odbiorców powinniśmy wysłać nasz mail i zidentyfikowaliśmy potrzeby oraz zainteresowania tych użytkowników, to mówienie językiem korzyści nie powinno ...
-
Perennialsi vs Millenialsi. Jak zapobiec wojnie pokoleń w firmie?
... jednak okazja, by zbudować środowisko, które odpowiadać może na potrzeby rożnych grup wiekowych, a jednocześnie gwarantuje biznesowi taki sam poziom kontroli, ... Mówimy o technologiach stosowanych choćby na sali sprzedaży, o technologiach które pozwalają pracownikom odszukać klienta, a nie na odwrót. Dając pracownikowi do ręki urządzenia mobilne, ...
-
Projektowanie UX w instytucjach. Teoria vs rzeczywistość
... potrafi często zmieniać wymagania. Największym wyzwaniem jest przekonanie go, w naszym przypadku klienta „uczelnianego” (tj. przyzwyczajonego do niezmiennego od lat, oczywistego dla niego sposobu ... rozwiązań w sposób, który jednocześnie pozwala rozpoznawać realne potrzeby użytkowników – podsumowuje konsultant z Kalasoft. Intuicyjność jest ważna dla ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... w tym zakresie mnóstwo możliwości. Kluczem jest dopasowanie przekazu do oczekiwań konkretnego klienta oraz do etapu jego doświadczenia w kontakcie z marką. Grzegorz Woźniak, prezes ... inwestycji są zadowoleni klienci. Nie tylko projektujemy i realizujemy inwestycję w oparciu o wymagania i potrzeby klientów, ale także dbamy o wysoki poziom obsługi na ...