ivr - wiadomości i porady tematyczne
- 
Automat w call center irytuje
09:22 11.02.2015
... przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive Voice Response. Działa to w ten sposób, że osoba dzwoniąca ... aspekt komunikowania się z urzędami czy przedsiębiorstwami poprzez systemy automatyczne wskazało 29% ankietowanych. IVR dominuje Tax Care przebadał infolinie 25 największych ...
Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, ivr - 
Skype z tłumaczem
00:04 16.05.2006
... mógł spokojnie rozmawiać w języku Shakespeare’a, natomiast jego rozmówca będzie odsłuchiwał bezpośredniego tłumaczenia w danym języku. Usługa wykorzystuje technologię Interactive Voice Response (IVR) firmy Voxeo’s Prophecy, która automatycznie przekazuje rozmowę do centrum tłumaczeń Więcej informacji na stronie firmy .
Tematy: Skype, tłumaczenia, rozmowy przez internet, Language Line Services - 
Zapowiedzi głosowe w usługach VoIP IPFON
14:59 23.04.2006
... system zapowiedzi głosowych użytkownicy mogą łączyć ze sobą 4 elementy usługi: IVR PLAYER, IVR MENU, IVR SWITCH oraz IVR LIST. IVR PLAYER służy do odtwarzania nagranego wcześniej komunikatu ... 061 622 26 10). Usługa sprzedawana jest w pakiecie IVR PACK, na który składają się IVR Player, IVR Menu, IVR Switch, IVR Lista i numer miejski. Cena pakietu to ...
Tematy: IPFON, ivr, automatyczny system zapowiedzi głosowych, system głosowy - 
IVR Wind Telecom w Polkomtelu
14:07 05.12.2002
... przywileje oraz dostęp do wyjątkowych promocji. Aktualne informacje o stanie swojego konta uczestnicy programu mogą uzyskać za pośrednictwem Centrum Telefonicznego, systemu IVR czy usługi SMS. Wind Telecom S.A. jest producentem i integratorem systemów komunikacyjnych, w tym platformy Contactis NaviVoice. Contactis NaviVoice to platforma ...
Tematy: system interaktywnej zapowiedzi głosowej, ivr, wind telecom s.a., plus gsm 
Podobne tematy:
- obsługa klienta
 - Skype
 - VoIP
 - telefonia internetowa
 - call center
 - plus gsm
 - contact center
 - rozmowy przez internet
 - centrale telefoniczne
 - tłumaczenia
 - Interactive Voice Response
 - infolinie
 - wind telecom s.a.
 - IPFON
 - system interaktywnej zapowiedzi głosowej
 - system głosowy
 - automatyczny system zapowiedzi głosowych
 - Language Line Services
 


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei