eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Interactive Voice Response
  • Automat w call center irytuje

    Automat w call center irytuje

    09:22 11.02.2015

    ... jest nadzieja, że to się zmieni. Stosowane przez urzędy i firmy, w tym również banki, automatyzowane call center wykorzystują system IVR, czyli Interactive Voice Response. Działa to w ten sposób, że osoba dzwoniąca wysłuchuje nagranego komunikatu i za pomocą klawiatury w swoim telefonie wybiera określone pozycje z menu. Celem ... WIĘCEJ

    Tematy: call center, obsługa klienta, contact center, IVR
  • Skype z tłumaczem

    Skype z tłumaczem

    00:04 16.05.2006

    Firma Skype rozszerzyła funkcjonalność popularnego komunikatora internetowego o możliwość korzystania z oferty profesjonalnych tłumaczy z firmy Language Line Services, którzy będą symultanicznie przekazywać treść rozmowy w ponad 150 językach. Usługa będzie dodatkowo płatna i dostępna przez całą dobę. Koszt tłumaczonej rozmowy wyniesie 2,99 USD za ... WIĘCEJ

    Tematy: Skype, tłumaczenia, rozmowy przez internet, Language Line Services


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: