-
Zmiany w e-commerce: niektórzy przedsiębiorcy zyskają prawa konsumenta
... Wymusi to na prowadzących sklepy internetowe stosowanie krótszych terminów rozpatrywania reklamacji względem szerszego grona kupujących. Natomiast, co ciekawe, ustawodawca pozostawił pewną ... , aby zdążyć ze wszystkimi zamówieniami na święta. Dochodzi jeszcze obsługa zwrotów, również tych związanych z niedawnym Black Friday. Niemniej zmiany wchodzą ...
-
Marketing - troska o klienta
... in.: jakość produktów, punktualność dostaw, dogodne formy płatności, kompetentna i kulturalna obsługa. Satysfakcję klienta można zmierzyć za pomocą badań marketingowych, a także analizując ... zawsze starali się spełniać życzenia klientów. Może to np. dotyczyć reklamacji, odpowiedzi na pytania, próśb o przedłużenie terminu płatności lub szybszych dostaw ...
-
Recepcjonista, recepcjonistka
... obsługę korespondencji, udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości, obsługę programów komputerowych. Czym się zajmuje recepcjonista, recepcjonistka (Zakres obowiązków): ewidencjonowanie gości i pracowników kontakt i obsługa klienta obsługa centrali telefonicznej organizacja obiegu korespondencji ...
Tematy: recepcjonista, recepcjonistka -
Usługi biurowe na ryczałcie ewidencjonowanym
... towarów do programu księgowo-magazynowego, generowanie dokumentów PZ); • obsługuje Sklep Internetowy kontrahenta (edycja Sklepu Internetowego, obsługa email, edycja zamówień, obsługa zwrotów i reklamacji), w tym zamieszcza towary przeznaczone do sprzedaży w witrynie Sklepu Internetowego kontrahenta; • drukuje zamówienia klientów kontrahenta ...
-
Przemysł: zasoby ludzkie ważniejsze niż nowe technologie
... brakuje czasu, by konsekwentnie przeprowadzić zmianę do końca; rosnące ilości reklamacji oraz zbyt duże ilości odpadów generowanych w trakcie produkcji w odniesieniu do potencjału i ... produkcji biorą się z zakłóconego przepływ informacji między działami rynkowymi (sprzedaż, obsługa klienta) a produkcją. Poza tym negatywny wpływ mają też: silosowe ...
-
Wykorzystanie Infolinii w Polsce - Raport
... systemów zarządzania jakością (71%). Informacje przydatne dla klienta Kolejną ważną kwestią była sama obsługa klienta, a więc zdobycie informacji nt. lokalizacji najbliższej placówki / punktu usługowego oraz możliwości zgłoszenia reklamacji przez telefon. Otrzymaliśmy dość wysoki wskaźnik odpowiedzi, odpowiednio: 86% (choć wydawałoby się, że ...
Tematy: -
Jak skłonić klienta do ponownego zakupu?
... tygodnia!" Ale co się stało? Jaki marketingowy błąd zrobił sklep? Po pierwsze, przyjazna obsługa klienta - jeśli Ci na niej zależy - nie może być uzależniona od ... usługa przez rok, zaproszenie na specjalną imprezę, kupon rabatowy, itp. Śledź czas załatwiania reklamacji klientów. Następnie skróć go. Zrób zakupy w swoim sklepie; zadzwoń do biura. Czy ...
Tematy: -
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... początku straty, bo taka osoba nie obraca dużą kwotą gotówki, a obsługa klienta kosztuje. Jednak w przyszłości, gdy dany klient dorośnie, zacznie zarabiać więcej ... postaci nagród, obniżek ceny, szybkiego i rzetelnego rozwiązania problemu, skargi lub reklamacji. Do drugiej grupy można zaliczyć działania nastawione na personalizację obsługi klienta np. ...
-
Usługa powszechna z GSM4F 2008
... na jakość transmisji głosu, ale wg UKE należy oczekiwać reklamacji i skarg użytkowników migrujących z systemów PSTN. Podsumowując UKE stwierdził duże ... wykorzystywania tej funkcjonalności przez urządzenia abonenckie ogólnie stosowane (np. zdalna obsługa: automatycznych sekretarek, systemów alarmowych, domowych urządzeń grzewczych), uzyskane ...
-
Badanie satysfakcji klienta
... takie jak: jakość produktu, atrakcyjne ceny, dogodna lokalizacji sklepów czy warsztatów, pomoc fachowców w przypadku różnych problemów, możliwość reklamacji, życzliwa obsługa oraz dostępność informacji o produkcie (usłudze) i jego zastosowaniach. Zrozumienie, które elementy dotyczą naszej firmy, a niedostatki których powodują niezadowolenie ...
-
Punkty gastronomiczne pod lupą Inspekcji Handlowej
... cennik informujący również o gramaturze potraw, objętości i składnikach napojów. Nierzetelna obsługa Zamiast dorsza – tańszy czarniak, a zamiast soku - napój lub nektar, o ćwierć ... oczekiwanie, zawyżony rachunek, doliczony serwis bez naszej zgody), mamy prawo do reklamacji. Nieprawidłowości zgłaszamy od razu obsłudze. Możemy żądać posiłku zgodnego z ...
-
Praca w call center - czy warto?
... projekty „przychodzące” (inbound) to na przykład infolinie (udzielanie informacji związanych z produktami i usługami), wsparcie serwisowe (help desk), obsługa akcji marketingowych, przyjmowanie zamówień lub reklamacji, rezerwacja i zakup biletów itp. Projekty „wychodzące” (outbound) to ankiety telefoniczne, aktualizacja baz danych, telesprzedaż czy ...
-
Sprawdź rzetelność biura podróży
... polecanych przez operatora: jak wyglądają pokoje, a jak standard łazienek czy hotelowa obsługa. Warto przejrzeć fora i strony na temat konkretnych krajów czy regionów, ... termin, miejsce pobytu lub trasę zwiedzania, rodzaj transportu, ubezpieczenia oraz procedurę reklamacji. Sprawdźmy również, kto jest wyznaczoną osobą kontaktową na miejscu, z którą ...
-
Konta bankowe: jednolite standardy dla całej UE?
... choćby pod względem możliwości porównywania opłat za prowadzenie rachunków, procesu obsługi reklamacji, poziomu zaufania do instytucji finansowych, czy wreszcie satysfakcji konsumentów. „Szukając ... nieść ze sobą ryzyko, że innym czynnikom, takim jak np. obsługa klienta, będzie się poświęcać mniej uwagi. Z kolei w kwestii wpierania procesu ...
-
Wakacje 2014 zaplanuj już teraz
... polecanych przez operatora: jak wyglądają pokoje, a jak standard łazienek czy hotelowa obsługa. Warto też przejrzeć fora i strony na temat konkretnych krajów czy ... zawiera), termin, miejsce pobytu lub trasę zwiedzania, rodzaj transportu, ubezpieczenia oraz procedurę reklamacji. Sprawdźmy również, kto jest wyznaczoną osobą do kontaktu na miejscu, z ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... to wciąż: Utrudniony kontakt. Fatalna obsługa. Uszkodzony towar. Spóźniona przesyłka. Towar, który okazał się podróbką. Towar niezgodny z opisem lub inny niż zamówiony. Anulowanie zamówienia przez e-sklep. Brak możliwości wyboru kuriera. Niedotrzymanie słowa przez e-sprzedawcę. Problemy z uznaniem reklamacji. Ale i najlepszym sklepom zdarza się ...
-
Konsultant telefoniczny
... . Czym się zajmuje konsultant telefoniczny (Zakres obowiązków): Obsługa infolinii przychodzącej lub wychodzącej Udzielanie klientom pomocy drogą telefoniczną Tworzenie bazy klientów Telefoniczna sprzedaż towarów, przedstawianie klientom oferty i udzielanie informacji Przyjmowanie reklamacji i uwag ze strony klientów Prezentowanie i promocja firmy ...
Tematy: konsultant telefoniczny -
Specjalista ds. sprzedaży
... konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży reprezentacja firmy przyjmowanie reklamacji Wymagania Specjalista do spraw sprzedaży powinien mieć ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Certyfikacja w e-commerce: warto czy nie?
... w regulaminach oraz ich zgodność z ustawą konsumencką np. w zakresie zwrotu towaru, reklamacji czy terminu, w którym klient ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej ... sklepu, ponieważ ma to często zagwarantowane w ramach obsługi certyfikatu. Sprawna i szybka obsługa konsumenta ma drugorzędne znaczenie, jeśli klient nie jest przekonany do zakupu w ...
-
Diners Club wprowadził e-konto dla firm
... . E-konto to dedykowany biznesowi serwis internetowy, za sprawą którego możliwa jest obsługa wszystkich kart firmowych Diners Club w jednym miejscu. Responsywna strona ... z Biurem Obsługi Klienta Diners Club, konsultacje usług oraz szybkie złożenie reklamacji transakcji, która budzi wątpliwości. Aby skorzystać z E-konta należy wypełnić formularz ...
-
Wakacje 2016: chroń skórę i portfel
... się z bankiem i dowiedzieć się, jakie dokumenty powinniśmy załączyć do reklamacji, aby zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnego rozpatrzenia sprawy. Gdy pieniądze wrócą do ... – np. przy płaceniu w restauracji nie pozwalajmy kelnerowi oddalać się z naszą kartą. Obsługa lokalu może przyjąć nasza płatność przy użyciu terminala przy stoliku, zwracajmy ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... ”. – Na jakość składa się w tej sytuacji także – a nawet przede wszystkim – obsługa przed, w trakcie i po zakupie czy okres gwarancji. Koneserzy podróbek 42% respondentów choć ... „nabitych w butelkę” nic z tym jednak nie robi – oszukani konsumenci nie składają zwykle reklamacji ani nie zgłaszają tego faktu organom ścigania. Polskie prawo, na gruncie ...
-
Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku?
... w ramach wdrożenia mobilnej platformy „Mobility” - rozwiązania, którego zadaniem jest obsługa sprzedaży oraz budowa relacji na linii sprzedawca - klient. Opracowanie ... % badanych uważa, że za 10 lat kontakt w sprawie oferty czy np. zgłoszenie reklamacji będzie odbywać się przez komunikatory internetowe, a kolejnych aż 36% ankietowanych wskazuje ...
-
Outsourcing usług magazynowania - 5 ważnych kwestii
... Added Services – VAS) – np. zarządzanie opakowaniami zwrotnymi, cross docking, obsługa e-commerce, wysyłki kurierskie, pobieranie prób laboratoryjnych, pakowanie czy etykietowanie. ... wysokich standardów nie wystarczą. Należy poprosić o twarde dane, np. wskaźnik reklamacji czy OTIF (On Time In Full), czyli miarę jakości i niezawodności pokazującą ...
-
Jak obniżyć koszty transportu?
... wszystkie czynniki generujące problemy, obniżające wydajność, prowadzące do reklamacji. Podejmowanie decyzji odnośnie rodzaju stosowanego transportu i organizacji struktury ... , czy w ramach oferty przysługuje pomoc indywidualnego opiekuna lub całodobowa obsługa klienta. Korzystaj z usług tych partnerów, którzy zapewniają sprawną pomoc w ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
... w nietrafione prezenty to doskonały moment, aby wypracować profesjonalną procedurę obsługi zwrotów towaru i pieniędzy. Zła obsługa klienta może zrujnować reputację firmy, dlatego warto zadbać o profesjonalną obsługę, także reklamacji. Wiele firm oferuje obecnie możliwość zwrócenia przedmiotu „bez żadnych pytań”, często dodając opcję bezpłatnego ...
-
Co piąty Polak rezygnuje z dochodzenia roszczeń
... na rozwój produktów i usług, które ten cenny czas potrafią zaoszczędzić. Obsługa prawna jest jedną z takich sfer, gdzie stała pomoc specjalisty może ... konsekwencjami prawnymi oraz umożliwi skuteczne dochodzenie roszczeń, np. związanych z nieuznaniem reklamacji ubezpieczonego, czy uzyskania odszkodowania, przykładowo za odwołany lot. Co więcej, ...
-
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
... obsługi, wyglądu i intuicyjności oraz oferowanych promocji i przebiegu procesu reklamacji. Zapytano ich również o ocenę możliwości prowadzenia dialogu z marką, czyli podzielenia się ... konsumenci w tych kategoriach przywiązują wagę do większej liczby detali, jak odpowiednia obsługa, doradztwo, sprawna dostawa czy dostępność konkretnego modelu, koloru i ...
-
Praca tymczasowa nie tylko na czas kryzysu
... usługach, ale też w branży produkcyjnej (automotive, energetyka) i logistycznej (obsługa magazynów, usługi kurierskie). Pracownicy tymczasowi poszukiwani są nie tylko do ... zatrudnienia u pracodawcy użytkownika, a także informacje o przynależnych mu prawach, także o prawie do reklamacji i jak ją ma składać. Nasz niepokój powinny wzbudzić jakiekolwiek ...
Tematy: praca tymczasowa, pracownicy tymczasowi -
5 pomysłów na szybkie zwroty w e-commerce
... e-kupujący. Według raportu „E-Commerce w Polsce” przygotowanego przez Gemius, czytelna informacja o zwrotach i reklamacji dla 29 proc. konsumentów jest czynnikiem wpływającym na wiarygodność ... , że będą chętniej kupować w takim sklepie. Z drugiej strony sprawna obsługa zwrotów ze strony platformy e-commerce pozwala zaoszczędzić pieniądze – sprawić, że ...
1 2