-
Konkurencja kusi klientów Pekao SA i BPH
... poszczególnych rachunków w praktyce? Przyjmując, że klient korzysta z kredytu w wysokości 3,5 tys. zł, dokonuje miesięcznie 2 przelewów w placówce, 4 ... aktywnie z niego klient korzysta, a przede wszystkim, czy decyduje się na kredyt w rachunku. To właśnie ten element najbardziej wpływa na ostateczną wysokość opłat. Jeśli zatem klient nie korzysta ...
-
Najpopularniejsze banki wśród internautów
... badań Gemiusa potwierdzają, że dziś mBank ma pod swoimi skrzydłami atrakcyjny ekonomicznie segment dobrze zarabiających osób, aktywnie korzystających z produktów kartowych – mówi naukowiec. Z oferty BZ WBK korzysta 9 proc. internautów. Najliczniejszą grupą klientów tego banku są ludzie młodzi – w wieku 25-34 lat (13 proc.), a najpopularnijeszym ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... działań marketingu i PR. Podczas rozmowy respondentów poproszono o wskazanie, które z nich są aktywnie realizowane w ich dziale. W ramach działań strategicznych, główny akcent położony jest ... przez polskie firmy – tylko 1/3 firm deklaruje, że z niego korzysta (spośród dużych firm 37%, spośród średnich 30%). - To najbardziej zaskakujące wnioski ...
-
Profil polskiego inwestora
... grupy obecnych inwestorów. Wyniki analizy pokazują, że z tych form lokowania kapitału korzysta coraz szersza grupa klientów – nie są to już tylko osoby ... tygodnie – dość kapryśnym rynkiem. Nie potrafimy w tej chwili ocenić na ile indywidualni inwestorzy aktywnie zarządzają swoim portfelem akcji, musimy jednak pamiętać, że część z nich to posiadacze ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... % z Wielkiej Brytanii zawsze korzysta z Internetu, aby zdobyć informacje potrzebne do podjęcia decyzji o zakupie. Osoby te aktywnie wykorzystują technologię jako pomoc w dokonywaniu zakupów. Większość z nich woli wyszukiwać produkty online niż rozmawiać z personelem sklepowym. Co trzeci klient kalkulujący korzysta ze stron sprzedawców detalicznych ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... swój profil w jednym bądź większej liczbie portali społecznościowych. Wśród firm aktywnie kreujących wizerunek w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz ... Dyrektor Strategiczny, Socializer S.A. Ponad 80% firm biorących udział w badaniu korzysta z portali społecznościowych jako narzędzi wspierających procesy rekrutacyjne lub/i budowania ...
-
Smartfony opanowują rynek
... . Przyjrzeliśmy się także upodobaniom tych nowoczesnych urządzeń. Posiadacze smartfonów aktywnie biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Aż 34% z osób regularnie ... Line, a mniej Naszą Klasę. Co ciekawe, prawie połowa z nich korzysta z portali społecznościowych codziennie lub prawie codziennie. Posiadacze smartfonów są najczęściej abonamentami ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... się w zasadzie tylko do reklamy. Z Wirtualnych Spacerów korzysta zaledwie 20 proc. deweloperów ogłaszających się w portalu RynekPierwotny.com. Jeszcze mniej, bo około 1 proc. prowadzi w Internecie działania z zakresu marketingu szeptanego, wirusowego czy udziela się aktywnie w mediach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook, Goldenline ...
-
Polscy internauci na tle innych. Do czego służy nam internet?
... oraz zaglądają na serwisy społecznościowe (69%). Użytkownicy social media aktywnie nawiązują kontakt z innymi osobami, wysyłając wiadomości i wystawiając komentarze (59 ... (78%). Niezależnie od miejsca z sieci korzysta 17% osób, a w pracy online jest 14% internautów. Najmniej osób korzysta z internetu w miejscach publicznych tj. restauracje, kawiarnie ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... , Słowacji, Węgier, Rumunii, Ukrainy, Rosji. Łącznie na tym obszarze aktywnie działa 235 reklamodawców z regionu i aż 2877 wydawców. Dane o rynku: 192 miliony użytkowników Internetu średnio 37% dorosłych obywateli posiada smatrfon średnio 70% korzysta z Androida, 28% z iOS Google jest najpopularniejszą przeglądarką Podział sprzedaży według ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... w 2019 roku były jednym z najpopularniejszych benefitów. 49% badanych potwierdziło, że korzysta z tego rodzaju świadczenia dodatkowego. Inaczej sytuacja wygląda w 2020 roku. ... alternatywę. Z pomocą przyszły zajęcia prowadzone online, dzięki którym pracownicy mogą aktywnie spędzać czas nie wychodząc z domu. Kursy online Innym rodzajem benefitu ...
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
... że aplikacje mobilne to już standard w rozległym świecie programów lojalnościowych, z którego chętnie korzysta ciągle rosnąca rzesza konsumentów, zachęcana udanymi appkami swoich ulubionych sklepów i marek. ... w pierwszym etapie badania); pogłębione wywiady telefoniczne (TDI), N=10 – osoby aktywnie uczestniczące w co najmniej 3 programach. Realizacja ...
-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile godzin przesypia statystyczny Polak? Jak często korzysta z telefonu w porze nocnej? Które aplikacje zyskują na popularności po zmroku? ... 15% seniorów, osób w wieku 60-75, również korzysta z tego typu treści, co jest porównywalne z odsetkiem wśród aktywnie używających aplikacji do komunikowania w nocy, właśnie tej ...
-
eBay już w Polsce
... środowiska użytkowników handlu elektronicznego. Wiele z tych osób już teraz aktywnie handluje zarówno na giełdzie niemieckiej, jak i na innych ... Według tych samych badań, z handlu elektronicznego korzysta co trzeci Internauta i co piąta Internautka. Ponadto, co drugi użytkownik Internetu korzysta z Sieci codziennie. „Skala wykorzystania Internetu w ...
-
Studenci w USA preferują Internet
... właśnie tą grupą konsumentów? Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu.. Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje ... proc.) przyznaje, iż ogląda telewizję i jednocześnie korzysta z komputera, zaś 60,2 proc. twierdzi, że w tym samym czasie korzysta z komputera i słucha radia. Jeśli zaś chodzi ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... 94 proc. posiada telefony komórkowe, 76 proc. używa komunikatorów oraz korzysta z serwisów społecznościowych, 75 proc. ma konto na Facebook’u i większość sprawdza ... produkt. I tak konsument stał się niejako producentem. Powstał prosument – klient aktywnie współtworzący produkty i usługi. Polem tej współpracy stał się internet, dzięki któremu ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... korzysta z Internetu częściej niż raz w raz w tygodniu, a ich jednorazowa sesja w sieci trwa średnio 45 minut. Internet służy przedszkolakom nie tylko do oglądania bajek - maluchy aktywnie ... . rodziców najmłodszych dzieci (3-6 lat) i 28-29 proc. rodziców starszych dzieci korzysta z takich blokad, mimo dużego przywiązania do idei bezpieczeństwa w sieci ...
-
Bariery przedsiębiorczości na wsi
... zaledwie 4,1% przedsiębiorców korzysta z kredytu bankowego przy uruchomieniu działalności, ale już wśród tej samej grupy w drugim roku działalności z kredytu korzysta 21,8% przedsiębiorców. ... w przeszłości – instrumentów, takich jak odpisy i ulgi podatkowe dla firm aktywnie angażujących się w tworzenie miejsc pracy dla młodych ludzi. Istotą tak ...
-
Koń trojański Boxer.AA atakuje Androida
... antywirusowego ESET koń trojański Boxer.AA pojawił się jakiś czas temu i nadal aktywnie atakuje w 63 krajach świata. Aż 60% wszystkich infekcji stanowią te zarejestrowane ... MNC (Mobile Network Code), dzięki którym wie, w jakim kraju i z jakiej sieci korzysta jego ofiara. Następnie Boxer.AA koreluje wspomniane kody z numerem telefonicznym, na który ...
-
Bat na parabanki
... obciążania ich ryzykiem – red.), przekazujemy zawiadomienie do właściwej prokuratury, aktywnie korzystamy z uprawnień pokrzywdzonego w postępowaniu karnym oraz wpisujemy podmiot na ... kredyty. Z zeszłorocznych danych wynika, że z usług tego typu firm finansowych korzysta nawet 4 mln Polaków, a zadłużenie w nich przekracza około 2 mld zł. Z pożyczek ...
-
Polskie kobiety a finanse 2013
... dysponujące stałymi dochodami aktywnie korzystają z usług bankowych – aż 93 proc. ma konto w banku, 52 proc. przyznaje, że używa karty kredytowej, 36 proc. – korzysta z lokat, a 35 proc. - ... posiada niecałe 80 proc. Aż 52 proc. respondentek badania twierdzi, że korzysta z karty kredytowej, 36 proc. z lokaty, a 35 proc. z ubezpieczeń. Czy mając do ...
-
Pokolenie Y na wysokich obrotach
... fakt, iż wychowywali się ze stałym dostępem do internetu, "oswoili" nowinki technologiczne i aktywnie korzystają z mediów i technologii cyfrowych. Zasadne jest wiec pytanie o to, w jaki ... pracy. Biorąc po uwagę, że około 55% pracowników biurowych w Wielkiej Brytanii korzysta z social media w godzinach pracy, a blisko 6% poświęca na to więcej niż ...
-
Innowacyjne firmy mają lepsze wyniki finansowe
... , że w znacznym stopniu korzysta np. z druku 3D (w porównaniu do 13 proc. pozostałych spółek). Ponadto, aż 75 proc. liderów korzysta z programów optymalizujących (w ... z dostawcami). Liderzy w zarządzaniu łańcuchem dostaw częściej podejmują aktywnie inicjatywy związane z zatrudnianiem profesjonalistów posiadających doświadczenie w analizie danych ( ...
-
Inwestowanie w fundusze sposobem na oszczędzanie
... . Blisko 25% badanych inwestowanie kojarzy się z funduszami inwestycyjnymi. Ponad 44% respondentów korzysta lub korzystało z tej formy lokowania kapitału. Kolejne 29% rozważa ich zakup ... marcu 2014 r. Badanie zrealizowano wśród osób w wieku 20-65 lat o stabilnej sytuacji finansowej, aktywnie korzystający z internetu w zakresie operacji finansowych ( ...
-
Zachowania pracowników nie sprzyjają bezpieczeństwu IT
... objęci badaniem przyznali, że wykorzystują firmową sieć również do celów prywatnych: 82% korzysta w pracy z systemów osobistej bankowości, 63% robi zakupy w internecie, a 43% łączy ... aż jeden na ośmiu ankietowanych pracowników polskich firm przyznaje, że w razie potrzeby aktywnie je omija. Badanie Cisco EMEAR Security Report pokazuje, jak złożone ...
-
FinTechy nie zastąpią banków. Wywiad z prezesem Idea Banku
... o dostosowanie raty do cash flow firmy. Klient płaci za produkt wtedy, gdy korzysta z samochodu. Wyobraźmy sobie firmę transportową, która ma 10 ciężarówek. Niestety, jeden z kierowców ... dopóki nie pojawi się bank czy inna instytucja finansowa, która włączy się aktywnie w proces oceny zdolności kredytowej osób czy firm ubiegających się o pożyczki od ...
-
Internet zabija relacje międzyludzkie czy jednak łączy?
... taka sama grupa internautów (37,3 proc.) i to nawet jeśli w danej chwili nie korzysta aktywnie z sieci! Z kolei co szósta zapytana osoba (16,8 proc.) twierdziła, że dzień ... już połowa badanych (52,8 proc.). Niewiele mniej, bo 44 proc. każdego dnia korzysta z komunikatorów internetowych (Messenger, WhatsApp, Skype). W wolnym czasie serial, film czy ...
-
Millenialsi ciągle online?
... najbliższymi, coraz większą rolę odgrywają serwisy społecznościowe oraz komunikatory internetowe. Korzysta z nich, kilka razy dziennie, odpowiednio 46,2 proc. oraz 44,1 proc. ... do otaczającej ich rzeczywistości. Wychowani w czasach nowinek technologicznych, aktywnie korzystający z mediów cyfrowych. Podczas badania „Internet – dzieli czy łączy?” ...
-
Finanse osobiste: młodzi Polacy vs Amerykanie
... produktu. Nasza branża to dostrzega i coraz częściej poszczególne firmy aktywnie włączają się w społeczne działania związane z szerzeniem wiedzy z zakresu finansów. ... są wysokie koszty usług profesjonalistów (46%). Pokolenie młodych Polaków nadal korzysta głównie z pomocy swoich najbliższych, uzupełniając wiedzę o informacje zaczerpnięte z Internetu. ...
-
Fiskus daje ulgi podatkowe i pozbawia do nich prawa
... Ale… Udogodnienia początkowo mogą wydawać się bardzo atrakcyjne. Jednak kiedy przedsiębiorcy zaczęli aktywnie korzystać z wprowadzonych przez rząd zmian, zaczęły pojawiać się poważne problemy ... kwartału br. przeprowadzone przez Związek Polskiego Leasingu dowodzą, że z leasingu korzysta już 600 tys. klientów, a 26,7% finansowania dotyczy inwestycji ...
Tematy: amortyzacja, amortyzacja środków trwałych, koszty podatkowe, odpisy amortyzacyjne, wartość początkowa środków trwałych, ulepszenie środka trwałego, remont środków trwałych, amortyzacja jednorazowa, rok 2017, rok 2018, ulgi podatkowe, ulga na nowe technologie, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, preferencje podatkowe, ułatwienia dla przedsiębiorców, ulga B+R, ulga na badania i rozwój -
Polskie kluby fitness to jeszcze nie zachód, ale...
... z cennika) wynosi w Polsce 27,9 euro, czyli blisko 119 zł. Z oferty klubów fitness korzysta już 2,91 mln Polaków, w 2016 roku było to 2,84 mln osób. – ... atrakcyjność biznesową rynku fitness – mówi Szymon Pankowski. W Polsce w ubiegłym roku aktywnie inwestował w rynek fitness notowany na giełdzie Benefit Systems SA. Spółka, konsekwentnie zwiększa ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... zachowują ostrożność wobec bankowości elektronicznej oraz mobilnej. Z tej pierwszej korzysta 29 proc. użytkowników, a z drugiej – 3 procent. Płatność gotówką będzie dla ... Aleksander Doba w wieku 69 lat przepłynął kajakiem Atlantyk a 80-letnia Helena Norowicz aktywnie pracuje jako modelka. Takich osób, aktywnych, przebojowych i wychodzących poza ramy ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... do akcji Black Friday i Cyber Monday. Dowiadujemy się m.in., że aktywnie z internetu korzysta już 77% Polaków. 61% z nich robi zakupy w sklepach internetowych. W ... . Ponad połowa internautów (58%) właśnie tu daje się zainspirować (i skusić). Wiele osób korzysta również z porównywarek cenowych (43%), ale niewiele mniej skuteczne w kreowaniu ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... argumentuje, że u nas także rynek stale zyskuje na znaczeniu. Z subskrypcji korzysta dziś 90 proc. konsumentów, na których średnio przypada 3,9 subskrypcji. ... badania OC&C Strategy 15 proc. przedstawicieli najmłodszej generacji chce być aktywnie zaangażowana w ograniczenie ilości wytwarzanych odpadów, 14 proc. w zmniejszenie śladu węglowego, a 13 ...
-
Wakacje 2020: city break zamiennikiem urlopu?
... z roku na rok coraz więcej Polaków chętnie korzysta z weekendowych, miejskich wyjazdów. City break to popularny trend turystyczny, praktycznie na każdą kieszeń, z którego korzysta coraz więcej Polaków. Szczególnie teraz, po kilku miesiącach przymusowej izolacji, doceniamy i chcemy aktywnie spędzać czas wolny, a wyjazdy w formule city break ...