-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane przez firmy jako forma marketingowej promocji. Szybko jednak stwierdzono, że działania marketingowe lepiej jest prowadzić w oparciu o ... . Ważne by zastosować tu innego rodzaju filmy niŜ w przypadku akcji marketingowych. Na blogu firmowym warto zamieścić filmy pokazujące działanie firmy ...
-
Analiza spółki a zbycie akcji należących do Skarbu Państwa
... o komercjalizacji i prywatyzacji. Zgodnie z nowym brzmieniem tego przepisu przed zaoferowaniem do zbycia akcji Skarbu Państwa w spółce powstałej w wyniku komercjalizacji należy ... rozwoju spółki dokonuje się po przeprowadzeniu analizy ekonomiczno – finansowej oraz marketingowej, które powinny być wykonywane za okres co najmniej ostatnich trzech ...
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
... w zakresie wsparcia e-commerce. Ponadto, co równie ważne, robią to bezpłatnie, przystępnie i bez marketingowej ściemy. Nie ma tutaj żadnych haczyków, czy drobnego druku. Nie musisz płacić żadną z walut ... partnerów: Servizza.com, LexDigital, prokonsumencki.pl, KuźniaTreści.pl, Anisment.video Patronat medialny akcji objęli: Business Woman & Life ...
-
Opodatkowanie nagród w akcjach motywacyjnych
... świadczeń decydować będzie charakter organizowanego przedsięwzięcia. Analizując sposób opodatkowania świadczeń uzyskiwanych przez pracowników kontrahenta z tytułu organizowanej przez przedsiębiorcę akcji marketingowej, na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej jako ustawa o PDOF), należy bowiem ustalić, czy akcja ta ...
-
Podatek od wygranej. Ile wynosi i kiedy należy zapłacić PIT od nagrody w konkursie?
... jest to przedsięwzięcie dające możliwość wyboru najlepszych wykonawców, autorów danych prac, itp. Tym samym co do zasady, jeśli w danej akcji marketingowej istnieje element współzawodnictwa w celu osiągnięcia najlepszego rezultatu, najprawdopodobniej mamy właśnie do czynienia z konkursem a w konsekwencji możliwością zastosowania zwolnienia z PIT ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej. Elementy strategii marketingowej: cele i plany Cel strategiczny to szerokie, ... media relations, obecności w social mediach, atrakcyjności strony WWW, działań posprzedażowych, akcji specjalnych. Pozwala to uzyskać jasne wyobrażenie o tym, w jakim punkcie znajdujesz ...
-
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
... uczestników organizowanych akcji promocyjnych dokonuje Kontrahent - zleceniodawca. Mamy zatem do czynienia z odpłatną dostawą towarów i świadczeniem usług. Ostatecznie organ podatkowy nie zgodził się ze stanowiskiem Spółki, że w niniejszej sprawie przekazanie na rzecz przedstawicieli grupy docelowej w ramach usługi marketingowej towarów mających ...
-
Akcje marketingowe: obniżone ceny towarów w rozliczeniu VAT
... ich zakup, jeżeli uczestnik akcji spełni jej warunki. Stosowanie sprzedaży promocyjnej jest jednak niedopuszczalne w zakresie, w jakim ma ... zadała pytanie, czy w takim przypadku podstawą opodatkowania VAT sprzedawanych towarów w ramach strategii marketingowej będzie ich cena promocyjna - znacznie poniżej wartości rynkowej i ceny zakupu (np. 81 ...
-
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
... klientom. W przyszłości zainteresowana chce uruchomić kurs języka angielskiego online. W tym celu musi zadbać o dobry marketing kursu. Nie chce jednak akcji marketingowej zlecać na zewnątrz, a odbyć dwudniowe szkolenie z zakresu storytellingu (jest to nowoczesna forma prowadzenia marketingu, która poprzez opowiadanie historii związanych z firmą ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
... ’) znalazły się te, które były kojarzone z EURO, ale dzięki umiejętnie prowadzonej akcji marketingowej jeszcze poprawiły swoją pozycję. Trzecia grupa marek to tzw. ‘Czarne konie’ ... miało to miejsce w przypadku wcześniej wymienionych marek. „Monitoring działalności marketingowej wskazuje, że marki z różną skutecznością wykorzystały swoją szansę na EURO ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC ... określonego, najlepiej natychmiastowego działania, pomiarowi podlega liczba konwersji, czyli akcji wykonanych przez użytkownika, które zgodne są z celem działań ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce poprzez budowanie relacji (co ... zarządzające. Skuteczna strona internetowa to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej Stworzenie strony internetowej jest podstawą wśród przedsiębiorstw, które pragną ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... będących pracownikami spółki. JWT Warszawa sp. z o.o. jest częścią grupy marketingowej WPP. Lemon Sky sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia obecnie 70 osób w dwóch biurach w Warszawie ... , iż z początkiem lutego 2014 r. OFE stały się faktycznie funduszami akcji (87% udział akcji w aktywach ogółem), to dzięki zmianie uwarunkowań instytucjonalnych zaczęły ...
-
Open Finance: prognozy na 2013 r.
... rynkowi akcji, nie powinno negatywnie wpływać ... akcji spółek (głównie polskich). Jeśli bowiem trend wzrostowy na polskiej giełdzie się utrzyma, to w najbliższych kilku kwartałach powinniśmy mieć wysyp dobrych wyników produktów z nią powiązanych. To zmotywuje bankowców do przygotowywania kolejnych subskrypcji tego typu, bo nie ma lepszej marketingowej ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... na prośbę stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce firma Gemius zbadała opinie o "akcji 1%" na miesiąc przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Internauci doskonale zdają sobie ... bez wyjmowania pieniędzy z własnej kieszeni." Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Gemius SA - "Wrażliwość społeczna internautów bywa niedoceniania, ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... bądź same obrazy zawierające treści reklamowe, bądź też bannery z hiperłączami przekierowującymi po kliknięciu na strony docelowe. Z punktu widzenia organizatora akcji marketingowej istotne jest określenie charakteru umowy, na podstawie której na cudzej stronie internetowej zamieszczane będą treści reklamowe. Z podatkowego punktu widzenia nie ...
-
Historia Czerwonej Torebki
... od podstaw. Trzeba przyznać, że potrafi ł to robić. Alior dzięki widowiskowej akcji marketingowej zebrał sporo depozytów, w grudniu 2012 r. ponad 2 mld zł zarobił z debiutu na giełdzie, a ... gdzie już wcześniej był obecny (posiadał np. prawie 10 proc. pakiet akcji funduszu Capital Partners SA sprzedany w marcu 2004 r.). W 2009 r. Mariusz Świtalski ...
-
Product placement w grach wideo
... globalności i uniwersalności takiego przekazu, jego kompatybilności z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu ... sensie. We wszystkich przypadkach dopuszcza się umiejscowienie rzeczywistego tła akcji w celu podwyższenia realizmu (w grach np. rzeczywiste stadiony piłkarskie w FIFA ...
-
Wartość płatności kartami Visa wzrosła
... Visa Europe w Polsce. Realizując cel, którym jest rozwój obrotu bezgotówkowego, organizacja Visa wspólnie z bankami członkowskimi podejmowała wiele działań zarówno w sferze marketingowej i edukacyjnej, jak i w zakresie oferowanych produktów i usług. Wiele z tych działań było nakierowanych na zastąpienie wypłat gotówki z bankomatów płatnościami przy ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... link umieszczony w mailingu i przejściu na naszą stronę, nie dokonali żadnej oczekiwanej akcji lub spędzili na niej tylko kilka sekund. Wskaźnik ten pozwala ... czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty kampanii ...
-
Kampania reklamowa FSC dla partnerów
... Siemens Computers rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest stymulacja sprzedaży produktów przez kanał partnerski. Cały projekt składa się z dwóch części: akcji telemarketingowej skierowanej bezpośrednio do kilku tysięcy klientów końcowych, czyli firm z sektora MSP oraz z przygotowania oferty produktowej w specjalnych cenach, które będą ...
-
POS TV w ARBOmedia
... , animacje oraz spoty. Sieć monitorów tworzy system komunikacji marketingowej, a swym zasięgiem obejmuje takie punkty sprzedaży jak stacje benzynowe, hipermarkety, ... uzupełnieniem kampanii outdoorowej i sposobem na zaistnienie w świadomości kierowców. Rezultaty akcji promocyjnej będą zmierzone na podstawie paragonów kasowych wydawanych na stacjach ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... się obiektem pożądania wielu marketerów. Bo któż by nie chciał kampanii marketingowej, która rozprzestrzenia się sama, i to nakładem niewielkich kosztów? Mechanizm działania ... odniesienia – badania przed kampanią – tak, aby móc ocenić poprawnie skuteczność akcji. A później pozostaje nam już tylko ocena, czy decyzja o implementacji marketingu ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory
... spółki na Ukrainie jest zdobycie pozycji lidera na rynku komunikatorów internetowych oraz serwisów społecznościowych. Do tej pory spółka nie prowadziła akcji marketingowej mającej na celu rozpowszechnienie komunikatora na Ukrainie, jednak zanotowano już kilkanaście tysięcy pobrań. W czwartek rano Gadu-Gadu przedstawiło raport za drugi ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
... roku. Generali często pojawiał się w prasie w roli sponsora niezwykle medialnego Adama Małysza. ING z kolei lwią część pozytywnego przekazu zyskał dzięki akcji marketingowej „Naga Prawda o Ubezpieczycielach”. Dobre wyniki finansowe funduszy Allianz miały decydujący wpływ na jego pozytywny wizerunek. W przypadku Avivy, szeroki oddźwięk znalazły ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... . Co ich różni: poziom wiedzy na temat możliwości jakie oferuje Internet, wiarygodności informacji i różnorodnych programów oraz aplikacji, stosunek do komunikacji marketingowej w Internecie oraz przede wszystkim oczekiwania względem Internetu i nowinek technicznych. Wieloryby, to ok. 27 proc. internautów, osoby w średnim wieku i starsi, lubiący ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... klienci będą mogli wszystkiego dotknąć i o wszystko zapytać. Zakupy zrobią na ogół przez internet, ale sklep będzie niezastąpioną przestrzenią komunikacji marketingowej, a zwłaszcza udostępniania informacji o produktach. Powoli sprzedawcy będą się zmieniać w marketerów lub ekspertów, z którymi marketerzy będą chętnie współpracować. Dobry e-commerce ...
-
Prezes UOKiK z nowymi uprawnieniami
... czas rozpatrywania odwołań przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK), może się okazać, że blokowanie wprowadzania produktu na rynek lub jego akcji marketingowej może trwać przez kilka miesięcy lub lat. Instytucja decyzji tymczasowej funkcjonuje obecnie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, jednak w praktyce jest ona ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... , usługą czy produktem. Takie wzmocnione zainteresowanie powinno zostać wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem wszystkich nowych użytkowników mailem powitalnym albo serią takich maili. 5. Newsletter i strona internetowa nie są przystosowane ...
-
Podział działki nie zmienia daty jej zakupu w podatku dochodowym
... przez osoby zawodowo trudniące się zakupem nieruchomości gruntowych, ich przygotowaniem do sprzedaży i późniejszą sprzedażą (uzbrojenie, wybudowanie dróg, przeprowadzenie akcji marketingowej itp.). Wnioskodawca zamierza sprzedać działki, będące przedmiotem niniejszego wniosku innym osobom fizycznym w ramach zarządu majątkiem własnym. W świetle ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... Przedsiębiorca w banku. Jak wypadła ocena? - Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny Ocena satysfakcji klienta dokonywana jest na koniec danej relacji marketingowej czy sprzedażowej. Satysfakcja klienta jest ważna niezależnie od tego, czy klient dokonał zakupu, czy też nie. Każdy sprzedawca zdaje sobie ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... marketingowej naszych czasów coraz więcej mówi się o potrzebie stworzenia ram prawnych dla biznesu w social mediach. ... treści promocyjnych jako efektu podjętej współpracy. Jest to często motywowane obawą przed niepowodzeniem akcji promocyjnej jako mało autentycznej, czy też przed ograniczaniem zasięgów, a w efekcie spodziewanej liczby jej odbiorców. ...
-
Marketing referencyjny
... produkt wokół sztucznie wytworzonych, hałaśliwych przyczółków quasi-sprzedaży w bezpośrednim otoczeniu naszej akcji referencyjnej. Jeśli kampania referencyjna działa, to nie dlatego, że „ ... , także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego. Niestety, nic za darmo ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... efektywności całej realizowanej kampanii. Pojęcie crossmedia Pojęcie crossmedia w branży marketingowej obecne jest od dłuższego czasu, jednak dopiero teraz zyskuje na znaczeniu. ... wiadomości tekstowe i zdjęcia, które były wskazówkami do kolejnych etapów akcji lub zapowiedziami tajemniczych prezentów. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu fanów w zabawę, o ...
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
... O wiele łatwiej jest otworzyć e-mail od człowieka niż od zautomatyzowanej maszyny marketingowej. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz przeprowadzić krótki test A/B, ... styl wiadomości. Upewnij się, że używasz języka skoncentrowanego na akcji. Jasne, energetyczne słownictwo utrzyma uwagę czytelników. Spróbuj również, pisać w drugiej ...