eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › CR
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... temu będziemy w stanie dokładnie określić, jakie było zainteresowanie poszczególnymi treściami czy składnikami oferty. CR (Conversion Rate). Ten wskaźnik pozwala określić jaka liczba osób klikających w ... skąd pochodzi dany klient. Tak samo może być w przypadku wskaźników CR i BR. Warto jednak przeanalizować otrzymane wyniki, gdyż mogą być dla nas ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • CR (Current Ratio)

    CR (Current Ratio)

    14:43 29.07.2005

    Wskaźnik płynności bieżącej Wzór: aktywa bieżące/(pasywa bieżące +bieżąca rata kredytu kapitałowego) Wskaźnik określa zdolność do zdobycia przez firmę gotówki na zapłatę swoich bieżących zobowiązań. Prawidłowo poziom wskaźnika powinien wahać się w granicah 1,5 - 2,0. Jeżeli wskaźnik spadnie poniżej poziomu 1,5 może to oznaczać, iż firma będzie ... WIĘCEJ

    Tematy: analiza finansowa, CR, Current Ratio, wskaźnik płynności bieżącej


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: