15:11 21.07.2019
... konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym doborze grupy odbiorców, nawet wstępnie niższe wyniki OR i CTR nie oznaczają mniejszej skuteczności i taka wysyłka może okazać się efektywniejsza (także kosztowo) od taniego mailingu zasięgowego z dużą liczbą kliknięć. Aby ...
10:49 16.06.2019
... . Podstawowymi wskaźnikami używanymi do oceny wyników kampanii mailingowej są OR i CTR. OR (Open Rate) to wskaźnik otwarć naszego mailingu. Dzięki niemu ... jego treścią, nasze działanie nie będzie zliczone przez system badający statystyki otwarć. CTR (Click Through Rate) to wskaźnik pozwalający określić jakie było zainteresowanie użytkowników ...
10:55 12.08.2016
... na urządzeniach mobilnych. Wyniki analiz RTB House wskazują, że najwyższy CTR osiągają kreacje, na których prezentowanych jest 12 produktów (1,4 proc. na smartfonach i 1,3 ... , 320x100 i 320x50 pikseli. Najefektywniejszym formatem okazał się 300x250. Jego średni CTR na smartfonach wyniósł 1,03 proc., co stanowiło odpowiednio 186 proc. i 133 proc ...
00:45 20.07.2014
... doświadczeń wizualnych. John Mueller wskazał, że testy udowodniły, że wskaźniki CTR po zmianie pozostają mniej więcej na tym samym poziomie. Jak wiadomo, ... autorstwem uzyskały 4,941 impresji, co wywołało 176 kliknięć. Ogólny wskaźnik CTR wynosi więc 3,5%. Jeśli zmierzysz CTR przed i po zmianie autorstwa Google (poprzez zmianę dat w narzędziach), ...
00:21 05.06.2014
... internetowej powinny znajdować się elementy, które zachęcą potencjalnego klienta do podjęcia akcji. CTR dostarcza informacji na temat tego, jaki odsetek osób odwiedzających ... ofertową (landing page) znajdującą się pod Twoją domeną. Jak poprawić wskaźnik CTR? Zwróć uwagę na efekty uzyskane dzięki poszczególnym wiadomościom wysyłanym podczas kampanii ...
08:50 28.05.2014
... ?”. Dzięki systematycznemu podejściu będziesz w stanie mierzyć CTR na przestrzeni czasu i optymalizować stosowane podejście. CTR jest również często używany podczas ... #4 - Współczynnik wzrostu listy Oprócz wskaźników związanych z zachęceniem do podjęcia akcji (CTR i współczynnik konwersji), warto również mieć na oku ogólny wzrost (lub ...
14:53 29.06.2004
... animacją i kolorystyką. Pilnie poszukiwane są też metody wyceny ich skuteczności - nie wystarcza CPM i CTR, ale coraz częściej mówi się o CPA, a nawet "surround sessions" - czasie interakcji z reklamą na odwiedzanej ... być gotowym rozwiązaniem na tą okoliczność. CPM - koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, CTR - wskaźnik klikalności na baner, CPA ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Budownictwo mieszkaniowe ratuje sektor przed zapaścią?
Jak inwestować w zdrowie pracowników? O czym powinien pamiętać pracodawca?
Citroen C5 Aircross Hybrid Shine
Tarcza antykryzysowa 8.0. Dla kogo wsparcie?
Przelewy Elixir znowu ze wzrostami
Sporządzanie wniosków o pracę cudzoziemców bez podatku VAT
Zaniechana inwestycja nie pozbawia odliczenia VAT