eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › Conversion Rate
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... będzie zliczone przez system badający statystyki otwarć. CTR (Click Through Rate) to wskaźnik pozwalający określić jakie było zainteresowanie użytkowników naszą ofertą ... dokładnie określić, jakie było zainteresowanie poszczególnymi treściami czy składnikami oferty. CR (Conversion Rate). Ten wskaźnik pozwala określić jaka liczba osób klikających w ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: