eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › współczynnik konwersji
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    ... e-booka…). Istotniejsze od otwarć i kliknięć powinno więc być dla nas to, jaką otrzymamy konwersję z naszego mailingu i jaki będzie koszt pojedynczej konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym doborze grupy odbiorców, nawet wstępnie niższe wyniki OR i CTR ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... efektywniejsza była kampania. Część wymienionych informacji uzyskamy od właściciela bazy realizującego nasz mailing. Pozostałe będziemy musieli ustalić sami, na postawie konwersji uzyskanych po wykonanym mailingu. O ile poniesione przez nas koszty są łatwe do obliczenia, to już ustalenie rzeczywistych zysków zrealizowanych dzięki ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    E-mail marketing: najważniejsze wskaźniki

    08:50 28.05.2014

    ... od odbiorców powinna być bezpośrednio związana z celem który został wyznaczony dla danej kampanii. Współczynnik konwersji w bardzo przejrzysty sposób demonstruje to czy udało Ci się go osiągnąć. #3 - Współczynnik odrzuceń (bounce rate) Współczynnik odrzuceń pokazuje jaki odsetek wysłanych wiadomości nie dotarł do skrzynek pocztowych odbiorców ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, kampania e-mail, mailing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: