eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badanie znajomości marki
  • Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?

    Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?

    12:39 30.07.2012

    ... zapewnia go automatycznie. Okazuje się także, że powiązanie marki z turniejem w świadomości odbiorców może się bardzo zmieniać w stosunkowo krótkim czasie. Kluczem do sukcesu jest umiejętna komunikacja” – podkreśla Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań w IIBR. Informacje o badaniu Badanie „Monitoring reklam na EURO 2012” zostało zrealizowane ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe
  • Marki kojarzone z Euro 2012

    Marki kojarzone z Euro 2012

    11:02 22.02.2012

    ... i superpucharu – meczu, który miał zainaugurować otwarcie Stadionu Narodowego. Marki RTV Jeśli chodzi o marki sprzętu RTV, Polacy w kontekście Euro 2012 najczęściej wymieniają markę ... b.r. jako raport „Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?”. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w styczniu 2012 roku, na terenie całego kraju, ... WIĘCEJ

    Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe
  • Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008

    Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008

    00:11 01.04.2009

    ... w kategorii „znajomość spontaniczna” (znajomość bez odczytywania nazw marki przez prowadzącego badanie), i aż 78 proc. wskazań w kategorii „znajomość wspomagana” ... z poprzedniej edycji badania – SM Salwator otrzymał w badaniach 23 proc. wskazań znajomości spontanicznej i 41 proc. znajomości wspomaganej (31 i 50 proc. w 2007 roku). Firma istnieje ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy deweloperskie, deweloperzy, deweloper, branża deweloperska
  • Polscy operatorzy MVNO mało popularni

    Polscy operatorzy MVNO mało popularni

    14:02 02.10.2008

    ... ). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, mBank Mobile Badanie rozpoznawalności marek MVNO przebiegło w trzech etapach. Pierwszy to badanie „top ... wiekowej 15-17 l. (1,7%). Drugi i trzeci etap badania rozpoznawalności to badanie znajomości spontanicznej i wspomaganej. W pierwszym przypadku chodziło o operatorów wymienianych samodzielnie ... WIĘCEJ

    Tematy: MVNO, operatorzy wirtualni, badania użytkowników komórek, użytkownicy komórek
  • Badanie znajomości marki Orange

    Badanie znajomości marki Orange

    01:14 24.11.2005

    ... marki nie wymieniło jej nazwy nawet w teście znajomości wspomaganej. - Orange wchodzi na miejsce marki Idea, która w przeciągu kilku lat wyrobiła sobie dużą renomę. Podobne kontrowersje kilka lat temu budził rebranding CPN. Na przemianowanie dobrze znanej marki ... się wyłącznie rozpoznawalność marki na rynku. Jednak trendy znajomości marek Idea i ... WIĘCEJ

    Tematy: badanie znajomości marki, Orange, marka, znajomość marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: