-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... unikalne i wyjątkowe marki jak żubrówka. Ochrona wizerunku polskich produktów poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Naming produktów z tradycjami Przy produktach luksusowych, firmy starają sią się zbudować unikalną historię a ramach namingu produktów historyczną nazwę. Tak powstała ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... ze sztywnych ram oficjalnych komunikatów. Jednakże jeszcze nigdy na taką skalą, jak ma to miejsce na portalach społecznościowych. Choć to marketing w Internecie pierwszy zmienił charakter komunikacji marketingowej na mniej oficjalną, to dopiero media społecznościowe nadały temu kierunkowi nowej dynamiki. Odbiorcami mediów ...
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
... 100 000 materiałów na temat Mistrzostw Europy to bardzo słaby wynik. Dodatkowo blisko 40% publikacji pochodzi z mediów o zasięgu regionalnym. Ambush marketing nie jest polskim wynalazkiem i podmioty poważnie angażujące się w sponsoring tak wielkiej imprezy musiały mieć świadomość tego zjawiska. Z tego typu działań ...
-
Czyszczenie historii BIK to fikcja?
... można zobaczyć nawet przez okno jedynego biura obsługi klienta BIK. Agresywny marketing ma się jednak nijak do skuteczności, równie dobrze baner mógłby obiecywać gwiazdkę ... Szerszeń, zastępca rzecznika w ING Banku Śląskim. Popyt na czyszczenie rośnie Agresywny marketing sprawia, że „czyściciele BIK” mają coraz więcej klientów. - W ciągu ostatnich ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... Wyprodukowanie poprawnego spotu jest dzisiaj możliwe również drogą amatorską. Wystarczy dobry pomysł. To wszystko sprawia, że nawet z niewielkim budżetem na marketing, możemy skorzystać z reklamy telewizyjnej. Do niedawna reklamowanie internetowych biznesów w telewizji uważane było za pewnego rodzaju mezalians. Przedsiębiorcy internetowi traktowali ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... bez butów chodzi” i takie można by mieć wrażenie patrząc na skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby pracę w firmie, która nie cieszy się dobrą opinią. Jednak jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy może ...
-
Wynagrodzenia 2012 w wybranych działach
... najwyższe były w działach IT – znacznie przewyższały medianę OBW ogółem, i wyniosły 5 775 PLN. Powyżej mediany (4 000 PLN) zarabiali również zatrudnieni w działach marketing (5 205 PLN), badań i rozwoju (4 850 PLN) działach personalnych (4 750 PLN), finansów, księgowości i audytu (4 493 PLN) oraz jakości (4 200 PLN). Najniżej ...
-
Trendy technologiczne 2014
... na chmurach opartych o OpenStack można wirtualizować środowiska windowsowe. Oznacza to łatwą migrację z chmury opartej o stos OpenStack na Windows Azure. Marketing przyszłości Nowoczesne technologie coraz chętniej wykorzystywane są na potrzeby efektywnego marketingu. W 2014 prawdopodobnie rozwiną się techniki wspomagające procesy sprzedażowe oparte ...
-
Jak pozyskać klientów za pomocą strony www
... wiadomo do końca co z nimi zrobić, aby uzyskać realne korzyści biznesowe. Niestety, tyczy się to znacznej część osób odpowiedzialnych za marketing internetowy – wielu po prostu nie wie do końca co zrobić z nowo utworzonymi treściami (oprócz umieszczenia ich na stronie internetowej i zamieszczenia ...
-
Ile zarabia specjalista? – finanse, sprzedaż i centra usług wspólnych
Polska jest rynkiem atrakcyjnym dla zagranicznych inwestorów między innymi dzięki kompetencjom polskich specjalistów – zarówno inżynierów, jak i tych zajmujących się marketingiem, sprzedażą czy finansami. Międzynarodowa firma doradztwa personalnego Page Personnel opracowała Przegląd Płac 2014, prezentujący poziomy wynagrodzeń wybranych grup ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2011-2013
... – 42,4% oraz na działalność badawczo-rozwojową – 23,0%. Ponadto poniesione zostały nakłady m.in. na zakup oprogramowania, zakup wiedzy ze źródeł zewnętrznych, szkolenia, marketing. Nakłady na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz w sektorze usług finansowane były głównie ze środków własnych (71,1% nakładów na innowacje ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
Nowoczesne technologie wywierają przemożny wpływ na niemal wszystkie sektory gospodarki. Nie inaczej dzieje się w przypadku branży dóbr konsumpcyjnych. Ponad połowa jej przedstawicieli priorytetowo traktuje zamiar częstszego wykorzystywania internetu oraz urządzeń mobilnych w celach sprzedażowych i marketingowych. Na znaczeniu zyskuje również ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
... ich zdjęcia, na których korzystają z twoich produktów, lub na których są one widoczne. Pepsi i GoPro to przykłady marek, których instagramowy marketing opiera się w dużej mierze na treściach stworzonych przez samych odbiorców. Sporym błędem, często popełnianym przez początkujących Instagramowców, jest niewłaściwe stosowanie ...
-
III edycja Targów Outsourcingu za nami
... z sektora CMF, TSL, Biuro, Doradztwo i Konsulting, Finanse i Rachunkowość, Marketing, Sprzedaż, HR, IT, Call Center, Travel Management, BPO. Targi ... Group Poland 3. Sektor HR – IRA NET Sp. z o.o. 4. Sektor IT – WBT-IT Sp.z o.o. 5. Sektor Marketing – Take Task 6. Sektor Sprzedaż – Pro Business 7. Sektor TSL - Shipbooster sp z o.o 8. Sektor Finanse - ...
Tematy: Targi Outsourcingu, targi -
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
Marketing w mediach społecznościowych to bułka z masłem? Niekoniecznie! A nawet z całą pewnością tak ... , co zrobić, żeby angażować coraz więcej osób, a tym samym poszerzać obecność marki w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ...
-
Geolokalizacja: 5 niecodziennych zastosowań
... w okolicy i będą pokazywały aktualną prognozę pogody. 5. Geotargetowanie w marketingu Geolokalizacja odgrywa również coraz większą rolę w targetowaniu reklam. Dobrym przykładem jest marketing SMS, który umożliwia prowadzenie działań reklamowych, podobnych do tych realizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnych. SMS ma jednak tę przewagę nad ...
-
E-Solution Software S.A. debiutuje na NewConnect
... : E-Solution Software S.A. Spółka na rynku NC: 418 Debiut w 2016 r. na NC: 6 Sektor/spółka w sektorze: Informatyka/ 44 Miejsce siedziby: Wrocław Przedmiot działalności: marketing internetowy, usługi IT Wartość oferty: 600.000 zł Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna): Oferta prywatna 200.000 akcji serii B Cena sprzedaży: 3 zł ...
-
Nowe technologie w firmach: jak przebiega cyfrowa transformacja?
... cyfrowej transformacji w firmach. Firmy powinny sprecyzować cele i opracować przejrzyste strategie, aby wykorzystać cały potencjał cyfrowej transformacji” — mówi Mark Boulton, Chief Marketing Officer (CMO) w korporacji IFS. Informacje na temat ankiety W ankiecie wzięło udział niemal 500 respondentów z ponad 20 krajów. Respondenci odpowiadali na ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... lekcję z analityki. Inaczej wartościowe informacje o np. preferencjach zakupowych konsumentów zostają niewykorzystane, a nietrafiona personalizacja nie osiąga efektów zbliżonych do oczekiwanych. Marketing mobilny – wreszcie bieg po zwycięstwo bez falstartu „Rok mobile” ogłaszano już wielokrotnie, aby po fakcie okazywało się, że optymistyczne ...
-
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
... informacje na temat swoich działań potencjalnym klientom. W przyszłości zainteresowana chce uruchomić kurs języka angielskiego online. W tym celu musi zadbać o dobry marketing kursu. Nie chce jednak akcji marketingowej zlecać na zewnątrz, a odbyć dwudniowe szkolenie z zakresu storytellingu (jest to nowoczesna forma prowadzenia marketingu ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... r. Jeszcze więcej spadły wydatki na najbardziej popularną reklamę w sieci (-41%). Najwięcej (5 mln zł) w marketing zainwestowało Zalando. Ta imponująca kwota jest jednak sporo niższa ... (67,1% udziału w wydatkach). Serwisy ogłoszeniowe, aukcje i porównywarki cen w marketing inwestują znacznie mniej, odpowiednio 10,6%, 10,3% i 8,4%. Warto przy tym ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... wiążą się z daną marką czy firmą. Nie można ignorować CX. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media. Badanie Econsultancy wskazało, że dla większości firm obsługa klienta i Customer Experience będą główną szansą na odróżnienie ...
-
Działania SEO: co ma sens, a co już nie?
... internetu, co w efekcie może zaowocować spadkiem pozycji w wyszukiwarce. Co więc zrobić? Dzisiaj alternatywą dla działań link building stał się content marketing i naturalne linki, które osadza się w unikalnych tekstach pisanych nie pod SEO, a pod użytkownika i publikuje na łamach wartościowych portali. Trzeba przyznań ...
-
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii. 1. Automatyzacja wypiera ludzi z rynku pracy Mit. Zadaniem automatyzacji jest wspieranie ...
-
Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD
... że wykorzystanie tej ostatniej w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, obsługę klienta i marketing przełoży się na zintensyfikowanie rozwoju gospodarczego. Szacuje się, ze ... rozwiązania CRM, które należy rozumieć jako zintegrowane narzędzia wspierające marketing, sprzedaż i obsługę klienta. W skali globalnej do 2021 r. rozwiązania wyposażone w ...
-
Trendy technologiczne w rekrutacji 2018
... reklam użytkownikowi, który już odwiedził daną stronę internetową, na dobre zadomowił się w marketingu. Okazuje się jednak, że narzędzia kojarzone z marketing automation mogą pomóc uzyskać przewagę konkurencyjną także w rekrutacji. - Precyzyjniejsze dotarcie do zainteresowanego to z jednej strony oszczędność a z drugiej możliwość łatwiejszego ...
-
5 mitów na temat RODO
... osobowych? Tego nie wie nikt, ale niektórzy się domyślają. Zdaniem Nigela Tozera, Solutions Marketing Directora w regionie EMEA w Firmie Commvault, nie nastąpi trzęsienie ziemi, a na prawdziwe efekty trzeba będzie ... zareagujemy jako przedsiębiorstwa, i od tego, jak wykorzystamy nasze nowe możliwości jako obywatele. Nigel Tozer, Solutions Marketing ...
-
Poszukiwane zawody? Połączenie humanizmu z naukami ścisłymi
... połączenia nauk humanistycznych ze ścisłymi dostrzegają uczelnie, na których coraz częściej uruchamiane są kierunki spajające niejako nauki społeczne i informatyczne (np. marketing internetowy, informatyka społeczna). Ich zadaniem jest przygotowanie studentaów do nowych zawodów pojawiających się na rynku w wyniku rozwoju technologii, jednak ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... czekać aż same go odnajdą. Skutecznym narzędziem w ich pozyskiwaniu są np. samplingi czy cross marketing. Pokolenie Z, a więc osoby urodzone po 1997 roku, to grupa konsumentów, o ... współpracę z innymi popularnymi wśród młodzieży firmami. Przykładem może być, np. cross marketing, który prowadziliśmy razem z KFC i pizzerią Dominium. W KFC rolkę gum ...
-
Czy RODO oznacza kres digital marketingu?
... , że poważne naruszenia danych lub niewłaściwe zarządzanie nimi mogą prowadzić do wysokich grzywien, a nawet kar pozbawienia wolności. Wpływ regulacji na marketing cyfrowy jest niezaprzeczalny. Z pewnością dotychczasowe praktyki zarządzania danymi nie mogą już mieć miejsca. Kwestia zaufania Jako konsumenci wszyscy jesteśmy poddawani ...
-
Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
... przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają się z najlepszym odbiorem? O tym w artykule Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon. Aplikacje mobilne w liczbach Według danych App Annie, w drugim kwartale ... chodzi o wydatki konsumenckie, za kilka lat przekroczą one 150 mld dolarów. Andrzej Goleta, Digital Marketing ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... pogłębiającej się digitalizacji światowej gospodarki. Zastosowanie danych najbardziej jest dziś widoczne w reklamie online realizowanej w modelu programmatic, jak również w marketing automation. Informacje o zachowaniu i zainteresowaniach użytkowników Internetu są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy ...
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
... otrzymuje się mało wartościowe leady lub zmarnowany budżet. Gdy kampania retargetingowa ma zbilansowaną wydajność i skalę może zdziałać cuda. Właśnie wtedy marketing staje się prawdziwym motorem wzrostu i nakłady na technologię przestają być wydatkiem, a zamiast tego stają się cenną inwestycją. Sztuczna Inteligencja (AI ...
-
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
... na to, że wideo jeszcze przez długi czas będzie najchętniej wykorzystywanym formatem zarówno przez marketerów, jak i klientów. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej