-
E-maile nakręcają zakupy
... marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań ... dla wielu firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety O tym, że rabat czy atrakcyjna promocja ...
-
10 przydatnych aplikacji w e-sklepie
... . Potwierdzeniem tego są dane platformy Shoper, z których wynika, że e-sklepy nader chętnie pobierają aplikacje wspierające pracę księgowo-magazynową czy automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Popularnością cieszą się również rozwiązania ułatwiające wdrożenie RODO i kreatory regulaminów. Na gotowym już szablonie platformy e-commerce powstaje nowy ...
-
Na co skarżą się polscy rolnicy?
... zakresie zagadnień związanych z prowadzeniem gospodarstwa, nasz raport wykazał, że brakuje niezależnej wiedzy eksperckiej - komentuje Maciej Sokołowski, partner w firmie doradczej Attention Marketing. - Rolnicy skarżą się na brak narzędzi, które pomogłyby im w podejmowaniu decyzji zakupowych i były oparte na rzetelnej wiedzy i doradztwie. Stąd tez ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... efektywne kosztowo narzędzia – podsumowuje Anna Danylczenko. Infomacje o badaniu „Portret Polskiego Rolnika. Analiza Rynku” to badanie opracowane przez Agrotime, Attention Marketing i firmę badawczą PMR. Poprzez odpowiedzi na kluczowe pytania związane ze współczesnym rolnictwem raport pozwala zidentyfikować najbardziej atrakcyjne segmenty tego ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... właściwej grupy celowej odbiorców danego projektu. Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze tzw. marketing szeptany. Zadowoleni mieszkańcy z naszych ukończonych inwestycji polecają naszą firmę znajomym i rodzinie. Internet i social media są też oczywiście doskonałym narzędziem ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... graficzna, która pozyskała prawie połowę wartości (47,2%), a drugim pod względem wielkości był marketing w wyszukiwarkach, który pochłonął jedną trzecią inwestycji (32,7%). Swoją pozycję umocniły ogłoszenia online (17,1% udziału), a e-mail marketing zanotował wyhamowanie i jego udział spadł do 1,9%. Dotychczas obserwowane trendy także się utrzymały ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... finansową firm. Szukając oszczędności, często ograniczały one swoje wydatki na marketing i reklamę. To odbiło się oczywiście na branży reklamowej. We ... pojawia się kryzys, to w pierwszej kolejności należy ciąć wydatki na reklamę i marketing. W efekcie albo wstrzymują realizację rozpoczętych projektów, albo rezygnują ze współpracy, albo przestają w ...
-
Płatność danymi osobowymi - kiedy informacje o nas stają się walutą
... by spodziewać się, że może nastąpić przetwarzanie danych w tym celu. Najczęstszym przykładem sytuacji, o której mowa w motywie 47 RODO jest chociażby marketing bezpośredni usług lub produktów administratora danych osobowych lub podmiotów z nim powiązanych. Warunkiem dopuszczalności takich działań jest z kolei odpowiednie poinformowanie osób ...
-
Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę!
... Seidler, Prezes - CEO Audioteka S.A. Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro, Jacek Kinecki, CEO Przelewy24, Izabela Karolczyk-Szafrańska, Wiceprezes i Chief marketing oficer InPost Grupa, Dominika Wabich, PR Officer Ceneo, Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro, Mateusz Lipski, CEO agencji ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... gospodarstwa domowego odgrywają coraz mniejsze znaczenie, ponieważ mają relatywnie mały wpływ na relację konsumenta z marką i wskaźniki konwersji. We współczesnych systemach marketing automation segmentacja rynku prowadzona jest w oparciu o inne zmienne: powtarzalność i częstotliwość zakupów, ich sumaryczną wartość, średni koszyk, lojalność klienta ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... marketingu i komunikacji w Gi Group Holding. Trudno o inny dział, w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych zadeklarowało, że pracuje 100% w trybie home office lub hybrydowo ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... , wykorzystywane do rozpoznawania użytkowników serwisów internetowych. Zwykle przyjmuje się, że cookies identyfikuje komputer, a nie użytkownika Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
Tematy: -
Spam i komputery zombie
... poprzez zacieranie różnic pomiędzy legalnymi e-mailami marketingowymi, a wiadomościami zawierającymi fałszywe informacje. W dyskusji brali udział przedstawiciele firm Spamhaus i Direct Marketing Association oraz Departamentu Handlu i Przemysłu. Według analityków Clearswift coraz większym zagrożeniem są także komputery i serwery 'zombie'. Maszyny te ...
-
Pozycjonowanie - fałszywe obietnice
... firmę m.in. dla marek: 7UP, Gatorade, Niquitin, Pepsi, Telekomunikacja Polska, TVN. kontakt: m.galecki@digitalone.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.
... się w firmie budowlanej, polskiej, zatrudniającej poniżej 200 pracowników i leżącej na terenie województwa dolnośląskiego. Tam płace wahają się w okolicy 9 100 PLN. Marketing Badanymi przez AG TEST stanowiskami, w dziale marketingu, były przede wszystkim stanowisko: kierownika działu marketingu, kierownika marki, specjalisty do spraw produktu ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę internetową poświęconą rozwiązaniom korporacyjnym: www.DLink.pl/xStack/ Wszystkie produkty D-Link ...
-
Czas na integrację
... Czajkowska -Więcaszek jest specjalistą ds. marketingu interaktywnego w firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Trafić z ceną
... jest szefem działu badań handlowych Kinoulty Trade w agencji Kinoulty Research. kontakt: rbaszun@kinres.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Skuteczna reklama w interncie
... reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project managerem w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@hypermedia.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
... , lipiec 2002 Dariusz Grądek specjalizuje się w mierzeniu efektywności wydatków marketingowych. kontakt: dariusz.gradek@veracomp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Jak wspólnie realizować badania
... w firmie. Krystian Krawczyk jest dyrektorem ds. rozwoju rynku Cron Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... nastawieni co do szans na wygraną. Maciej Gałecki, założyciel i właściciel firmy Bluerank. m.galecki@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Rozrywkowa reklama z marką
... sukces marki. Autor: Robert Michalik, Strategic Planning Manager, Agencja Reklamowa Schulz. r.michalik@schulz.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ich strony i odzew w komunikacji z ust do ust. Warto także wykorzystać marketing wirusowy w sieciach tworzonych przez B2F. „Najwyraźniej, usługi finansowe nie są głównym tematem rozmów dla baby-boomers, kiedy chodzi o wzajemne udzielanie rad ...
-
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
... w domu klienta. Jak wiadomo Polacy niechętnie wpuszczają do domu akwizytorów i sztuką komunikacji z klientami będzie odpowiednie „sprzedanie” takiej wizyty w domu. Trudny marketing Problemem dla firm branży energetycznej może okazać się znalezienie pomysłu na przekaz i dotarcie z nim do klienta. Wbrew pozorom - zmiana myślenia ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... 70% respondentów. To wyniki sondy zrealizowanej dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania ... internautów. Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie ...
-
Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
... , Słodkie pomarki), nowoczesny kształt butelki mogą przypaść do gustu dzieciom. Jednak firma tym razem nie tylko postawiła na bardzo ukierunkowany marketing, ale podkreśliła także korzystny wpływ napoju na zdrowie i rozwój dzieci. W swoim przekazie uwypukla, że spożywanie soków Scool jest zgodne z zaleceniami ...
-
Kreatywność w marketingu
... , że jakieś istniejące już kanały komunikacji czy rozwiązania mogą z powodzeniem nadawać się do rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... każdej marki, reszta zaś to zespół stereotypów stworzonych głównie poprzez reklamę, marketing i środki masowego przekazu. Ranking dziennika „Rzeczpospolita” pokazał, że wartość ... nazwa osiedlowego sklepu powinna być raczej swojska i przyjazna. Firma, której marketing opiera się na działaniach telemarketingowych, powinna wybrać nazwę prostą w wymowie ...
-
Innowacje marketingowe
... nowsze i ciekawsze formy. Warto zatem pamiętać, iż pomysły mogą mieć swoje źródło w najdziwniejszych miejscach i czasie. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .
-
Segmentacja klientów
... będąc po raz pierwszy na polowaniu, strzelał w powietrze, wołając do przelatujących ptaków "traf w kulę, traf w kulę!". Marketing wielu firm przypomina takie właśnie działanie. Rynek nie jest studnią bez dna. Ma swoją pojemność, a ... tylko mówić, lecz by zacząć rozmawiać ze swoimi klientami. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... - wynika z raportu przeprowadzonego przez sieć reklamy kontekstowej Adkontekst. Jak czytamy w raporcie, udział wydatków na kampanie prowadzone przez agencje Search Engine Marketing oraz domy mediowe w sieciach kontekstowych wzrósł przez ostatni rok o 4 punkty procentowe i stanowił przeciętnie 28,52% budżetów SEM. Jeżeli wartość tą ...
-
Zmiany w Google w 2010
... na elementach, które według specjalistów, modyfikują pozycję stron w wynikach wyszukiwania. Także według pierwszych analiz podsumowujących te zmiany, możemy powiedzieć, że marketing w Google i z Google będzie „nieco” droższy. Czy skuteczniejszy, to się okaże w niedalekiej przyszłości. Wiosenna zmiana estetyki Google Na wiosnę Google wprowadziło ...
-
Google Plus goni Facebooka
... firmy i internautów Eksperci wskazują, że pozycja monopolisty daje FB potężną siłę. Chce kontrolować prawie wszystko (A. Małkowska – Szozda, Prawo monopolisty, Media & Marketing Polska, Nr 07-08/2011, s. 61-63.). Niedawno FB dopasował swoje własne zasady do lokalnego prawa polskiego. Reguły prowadzenia działań komercyjnych na platformie ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... unikalne i wyjątkowe marki jak żubrówka. Ochrona wizerunku polskich produktów poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Naming produktów z tradycjami Przy produktach luksusowych, firmy starają sią się zbudować unikalną historię a ramach namingu produktów historyczną nazwę. Tak powstała ...