eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieSprzęt › Nowe przełączniki D-Link xStack

Nowe przełączniki D-Link xStack

2005-09-08 12:06

D-Link, międzynarodowy producent rozwiązań sieciowych, wkracza na rynek przedsiębiorstw. Firma znana dotąd głównie z urządzeń dla małych i średnich firm, chce teraz podbić segment Enterprise rodziną przełączników xStack. Nowej strategii towarzyszy ogólnoeuropejska kampania marketingowa, która ma wspierać partnerów D-Linka w działalności na wymagającym i agresywnym rynku.

Przeczytaj także: Nowe przełączniki D-Link

Urządzenia D-Linka – pod wspólną marką xStack - wprowadzane są równocześnie we wszystkich krajach Europy. Są to serie produktowe przełączników Fast Ethernet, Gigabitowych i 10 Gigabitowych, z funkcjami zarządzania warstwy 2 i 3 oraz obsługą technologii Single IP Management, zaprojektowane z myślą o rozwiązaniach stosowanych w największych firmach. Tym samym D-Link daje wyraźny znak konkurencji, że zamierza ostro walczyć o klientów korporacyjnych.

- Już od kilku miesięcy przymierzaliśmy się do wejścia na rynek przedsiębiorstw. To bardzo agresywny segment, na którym liczą się przede wszystkim niezawodne rozwiązania technologiczne i ich cena. D-Link jest obecnie doskonale rozpoznawalny w sektorze SMB, teraz przyszedł czas na przedstawienie atrakcyjnej oferty kolejnym klientom – tłumaczy Roman Napierała, dyrektor zarządzający D-Link Polska. – Jesteśmy przygotowani do walki z największymi konkurentami i efektywnego wsparcia działań handlowych naszych partnerów – zapewnia szef warszawskiego biura.

W ramach przygotowań do debiutu na rynku przedsiębiorstw, D-Link uruchomił w lipcu polskie centrum serwisowe. Większość produktów korporacyjnych chronionych jest teraz pięcioletnią gwarancją oraz usługą NDR/NBDS (Next Business Day Service), czyli wymiany uszkodzonego urządzenia już na następny dzień roboczy. D-Link rozbudował też strukturę polskiego biura, które obecnie zatrudnia inżynierów wsparcia sprzedaży oraz grupę menedżerów odpowiedzialnych za współpracę z kluczowymi klientami z różnych branż i regionów kraju. Jeszcze we wrześniu uruchomiony zostanie też ogólnoeuropejski program partnerski D-Linka.

Równocześnie rusza kampania marketingowa D-Linka, której celem jest wzrost zainteresowania rozwiązaniami xStack wśród osób odpowiedzialnych za decyzje inwestycyjne w największych firmach. Kampania ma pomóc partnerom handlowym (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę internetową poświęconą rozwiązaniom korporacyjnym: www.DLink.pl/xStack/

 

1 2

następna

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: xStack, D-Link, przełączniki
Mobilne dyski Hitachi

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: