eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia reklamowa
  • Kolejne mity nt. programmatic buying obalone

    Kolejne mity nt. programmatic buying obalone

    00:48 19.09.2017

    Programmatic buying osłabia sprzedaż bezpośrednią, reklamy tylko odstraszają użytkowników, duża ilość odsłon serwisu podwyższa wartość reklam. To tylko niektóre z najbardziej powszechnych mitów jakie przez lata narosły wokół kwestii automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w sieci. Jakie jednak są realia? 1. Programmatic buying osłabia sprzedaż ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying

    Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying

    00:25 08.09.2017

    Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii. 1. Automatyzacja wypiera ludzi z rynku pracy Mit. Zadaniem automatyzacji jest wspieranie ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Programmatic nie tylko dla e-commerce

    Programmatic nie tylko dla e-commerce

    10:41 01.09.2016

    ... są na bieżąco aktualizowane i dostosowywane pod kątem aktualnych cen czy dostępności oferty. W ten sposób marketerzy próbują zminimalizować ryzyko, że kampania reklamowa co prawda odniesie pożądany skutek w postaci zainteresowania konsumenta ofertą, jednak gdy będzie on próbował sfinalizować transakcję okaże się, że dany ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    10:55 12.08.2016

    ... użytkowników – czyli takich osób, które „tu i teraz” są zainteresowane zakupem, bez względu na to z jakiego urządzenia w tej chwili korzystają. Zintegrowana strategia obejmująca działania reklamowe zarówno w kanale mobilnym, jak i desktopowym, to nie tylko optymalizacja budżetu, ale również większa szansa na osiągnięcie pożądanych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, banery, CTR, strategia reklamowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: