-
Cyberprzestępcy zarobili 10 mln euro
... złośliwego oprogramowania typu adware. Średnio cena fałszywego produktu antywirusowego wynosi 49,95 euro. Nietrudno zatem obliczyć, że twórcy tych programów zyskują miesięcznie ponad 10 milionów euro, zważywszy, że 3% zainfekowanych użytkowników decyduje się na zakup fałszywego produktu - podała Panda Security. Choć, jak zauważają specjaliści ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... względem marek, a także tworzyć podobne warunki budowy lojalności tych konsumentów przez przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi kategoriami produktów, które mogłyby zaspokoić te same potrzeby. Zagadnienie to jest dobrze ...
-
Produkty żywnościowe: uważaj co kupujesz!
... właściwej nazwy, z reguły podanej znacznie mniejszą czcionką; pamiętaj, że w oznakowaniu środków spożywczych powinny znajdować się następujące podstawowe informacje: nazwa rodzajowa produktu (np. „kiełbasa suszona”, „mleko pełne”), termin przydatności do spożycia (np. „należy spożyć do …”) lub data minimalnej trwałości (np. „najlepiej spożyć ...
-
Internet a zakupy chemii gospodarczej
... odpowiedzialnych za zakup produktów chemii gospodarczej Internet jest jednym z istotnych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Internauci aktywnie poszukują w sieci informacji na temat konkretnych produktów chemii gospodarczej - ich cen, składu i sposobu działania. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie wybranego produktu chętnie ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... głównych czynnikach konkurencyjności. Oto one: Produkt Cena Lokalizacja Oddziaływanie Produkt Jakość produktu to podstawowy czynnik rentowności firmy. Nie musi to być najwyższa ... , że stać go na zakup produktu. Sprawiedliwość. Klient musi czuć, że nie zostanie oszukany, czyli że nie znajdzie identycznego produktu w niższej cenie w innym miejscu ...
-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... tysiące decyzji – gdyby każda z nich miała być dogłębnie przeanalizowana, stalibyśmy się zupełnie nieefektywni jako istoty ludzkie, a podstawowe czynności, jak zakup jakiegoś produktu codziennego użytku, urosłyby do rangi prawdziwego wyzwania. W toku ewolucji niezbędne było wykształcenie sposobów na oszczędność zarówno czasu, jak i energii. Aby ...
-
Polskie firmy a zakupy grupowe
... promocji okazała się dobra jako jednorazowe działanie, np. do promocji nowego produktu lub usługi. Inni twierdzili, że ruch wygenerowany przez zamieszczenie ok. 50 ... , którzy poczynili kroki, aby zatrzymać klienta i zachęcić go do ponownego skorzystania z produktu lub usługi najczęściej były oferowane dalsze rabaty i zniżki (51%) oraz zbieranie danych ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking III 2014
... bank podniesie opłatę za korzystanie z rachunku. pamiętajmy o różnicy między lokatą a lokatą inwestycyjną lub lokatą z ubezpieczeniem. Bardzo często banki proponują zakup produktu oszczędnościowego z „korzystną inwestycją” lub z „bezpieczną przyszłością” – takie korzystne inwestycje bardzo często kończą się na braku odsetek, a w najgorszym razie ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... lotnicze muszą zredukować złożoność i przedstawić wartości każdego pakietu w jasno sprecyzowany sposób. Zakup dodatkowych ofert jest najwyższy w momencie dokonywania rezerwacji ... racji tego, że linie lotnicze ewoluują od pozycji dostawców jednego podstawowego produktu - lotów - do organizacji, które specjalizują się w zapewnianiu podróżnym szerokiego ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... jak najwięcej lojalnych klientów. Gdy na stronie sklepu nie znajdują produktu, którego szukają, czterech na dziesięciu klientów internetowych korzysta z witryny innego sklepu ... (53 proc.). Za sklepami tradycyjnymi w największym stopniu przemawiają możliwość otrzymania produktu zaraz po dokonaniu zakupu (80 proc.), kompetencje sprzedawców oraz ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... 9 proc. osób, które odwiedzają stronę e-sklepu dodaje produkty do koszyka, zakup finalizuje zaledwie 3 proc. gości. Aby poprawić te wskaźniki należy m.in. zadbać ... produktu, wspartej zdjęciami jak najlepiej prezentującymi produkt. Kolejne ważne informacje, których szuka konsument dotyczą sposobu realizacji zamówienia, zasad zwrotu produktu i kontaktu ...
-
Aż 37 proc. budżetu na prezenty świąteczne popłynie przez sieć
... i forów, gdy potrzebujemy informacji na temat nowoczesnych technologii, których zakup wiąże się przeważnie z większym wydatkiem i bardziej przemyślaną decyzją. Osiemnaście procent ... do zweryfikowania ceny oraz zapoznania się z opinią na temat produktu. „Widać wyraźnie, że jeżeli marki chcą sprzedać swoje produkty, muszą towarzyszyć konsumentowi ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... produktu ma znaczenie W kolejnym kroku należy stworzyć mapę i nanieść na nią tzw. success pointy (obszary sprawnie funkcjonujące), pain pointy (obszary do poprawy), moments of truth (momenty, w których klient decyduje na kontynuację interakcji z firmą/marką oraz zakup produktu ...
-
Długi emerytów powstają na prezentacji garnków?
... . zł – przestrzega Małgorzata Rothert. 45 proc. uczestników zdecydowało się na zakup drogiego produktu Ankietowani emeryci niemal jednogłośnie przyznali, że zdarzyło się im otrzymać zaproszenie ... , jedna trzecia poczuła się wprowadzona w błąd co do kwoty, czy właściwości produktu, a 13 proc. odpowiedziało, że nie umiało, albo nie miało odwagi lub też ...
-
Za zakupy online płacimy tyle co za stacjonarne
... dokonywania zakupów wielokanałowo są znacznie wyższe w przypadku kupujących w sieci, a szczególnie kupujących mobilnie. W przypadku m-kupujących wskaźnik kupowania tej samej marki lub produktu wielokanałowo wyniósł 83 proc. Spośród wszystkich badanych tylko 27 proc. nie wskazało żadnej kategorii, którą kupują w więcej niż jednym kanale ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... , są dużo mniej istotne i wskazywane przez zaledwie kilka procent osób. Dla co trzeciego Polaka cena produktu jest barierą uniemożliwiającą zrównoważone środowiskowo zachowania konsumpcyjne. Początkowa chęć zakupu produktu opatrzonego ekologicznym certyfikatem drastycznie spada wraz ze wzrostem jego ceny. A co z torbami foliowymi? Ponad jedna ...
-
Black Friday i Cyber Monday: jak wyjść cało z szału zakupów?
... Zwróć także uwagę na cechy charakterystyczne produktu, bo w dzień ... zakup przez internet, masz prawo do 14 dniowego terminu zwrotu lub dłuższego, jeśli takowy zaoferował ci sprzedawca. Pamiętaj również o Twoich pozostałych prawach, w tym wynikających z rękojmi. Przez 2 lata w przypadku wystąpienia wady możesz żądać naprawy lub wymiany produktu ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... więcej e-sklepów z odzieżą używaną. Częściej niż dotąd decydujemy się też na zakup kursów i innych form kształcenia dostępnych online. 4. Zanika granica między kupowaniem online i ... nowego produktu zwracamy opakowanie po starym do ponownego wykorzystania. Abonamentowe formy kupowania przyjmowały się dotąd najlepiej dla jednego, specyficznego produktu ...
-
Lojalność e-klienta
... on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie opracowanych katalogów z ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle szczegółowością, aby umożliwić klientowi podjęcie decyzji zakupu bez konieczności konsultacji ze ...
Tematy: -
Skąd kredyt na kupno działki?
... nich jest zakup działki w ... zakup działki rolnej może okazać się problematyczne, nawet jeśli mamy uzasadnione nadzieje na zmianę jej przeznaczenia. Spośród indagowanych przez nas banków tylko Bank Gospodarstwa Krajowego skłonny był skredytować tego rodzaju transakcję. Alternatywą okazać się może skorzystanie z innego, niestety droższego, produktu ...
-
Norton Internet Security 2008
... ma także dostęp do wsparcia technicznego, co pozwala naprawiać występujące problemy, na przykład związane z połączeniem do sieci, licencjonowaniem oraz aktywacją produktu. Możliwy jest także bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez telefon, bezpłatną pocztę elektroniczną lub rozmowę za pośrednictwem komunikatora internetowego ...
-
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
... – przyzwyczajenie jest tym bardziej istotne, im wyższe jest wykształcenie ankietowanych. W dalszej kolejności, przy zakupie żywności, dla konsumentów liczą się: pochodzenie produktu (84% uznało, że to ważny czynnik), tradycyjna metoda i receptura (81% wskazań) i miejsce wytwarzania (80% osób tak stwierdziło). Zachowania konsumentów ulegają ...
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
... żadne pytanie." W większości przypadków (75 proc.) sprzedawcy starali się jednak aktywnie badać preferencje klientów. Natomiast kiedy w grę wchodziła konsultacja dotycząca produktu nie przeznaczonego dla klienta testowego, tylko prezentu dla partnerki/partnera, to pracownicy zadawali pytania o tę osobę już tylko w 43,8 proc. przypadków ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... . Dla środków czystości i środków do prania najważniejszą cechą markowego produktu z tej grupy jest fakt jego reklamowania (57%). Z kolei dla kategorii ubrań ... najbardziej liczy się możliwość reklamacji (80%) – szeroko rozumiany zwrot oraz trwałość produktu (70%). Wybierając markowe produkty dóbr szybkozbywalnych, kierujemy się przede wszystkim ich ...
-
Decyzje zakupowe są nieracjonalne
... określonej sumy pieniędzy może być wyższa niż konsumenta B. Każdy z nich ustala własny maksymalny koszt, jaki będzie skłonny ponieść. Sposób pozycjonowania produktu w zasadniczy sposób zmienia podejście do równowagi pomiędzy ceną a produktem. Dysponując produktami tej samej kategorii, ale w różnych cenach, stwarzamy klientowi możliwość ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... Eksport (w ramach UE 27 oraz poza UE 27) wyniósł 25 mln hektolitrów gotowego produktu, o wartości 10 mld euro. Kraje EU 27 wyeksportowały poza Unię Europejską napoje spirytusowe ... towarów i usług Polscy producenci napojów spirytusowych wydają ogółem 2,5 miliarda euro na zakup towarów i usług. Średnio 65% z każdego wydanego na te cele euro trafia ...
-
E-handel w Polsce czekają zmiany
... na otrzymanie pieniędzy od momentu zgłoszenia chęci zwrotu towaru. Dla sprzedających, również tych z platform aukcyjnych: obowiązek ujawnienia całkowitych kosztów sprzedaży produktu, a także zakaz zawyżania kosztów transakcji elektronicznych. To tylko niektóre zmiany w prawie, które w tym roku musi wprowadzić polski rząd. Takie wymagania ...
-
Reklamacja towaru nie musi być koszmarem
... Takie wyróżnienie daje gwarancję wiarygodności przedsiębiorcy. Jeśli decydujemy się na zakup w sklepie internetowym, sprawdźmy czy udostępnia nam dokładne dane, ... od otwarcia produktu – jeśli jest przechowywany w szczelnych opakowaniach. Istotną kwestią jest jednak, że mimo okresu gwarancyjnego, w przypadku stwierdzenia wady produktu, reklamację ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... Dla 25% z nich brak odpowiedniego wyniku oznaczał, że sklep nie posiada produktu swoim asortymencie. Warto więc zadbać o to, by wyszukiwarka wspierała alternatywne nazewnictwa. Odwołując ... obeznanym w temacie. Własna treść przyczyni się również do lepszego pozycjonowania produktu w wyszukiwarkach. Od początku 2013 roku mamy do czynienia z gwałtownym ...
-
Nowy Kaspersky Internet Security for Mac
... został wyposażony w intuicyjny, atrakcyjny wizualnie interfejs. Najważniejsze funkcje produktu są dostępne z poziomu okna głównego, a system powiadomień informuje ... jest także dostępny z licencją na ochronę 3, 5 oraz 10 urządzeń. Wszyscy użytkownicy poprzedniej wersji produktu Kaspersky Lab dla komputerów Apple - Kaspersky Security for Mac - ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... że skład (53%) oraz jakość (51%) to czynniki determinujące wybór konkretnego produktu spożywczego. Marka ma znaczenie dla jedynie 28% badanych. Czy jest to ... dla nich korzystny. W kategoriach, w których sprawdzenie jakości, składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking IX 2014
... świadkami ofert na 3,5-4 proc. Towarzyszyć im jednak będą warunki takie jak: niska maksymalna kwota, konieczność wpłaty nowych środków czy zakup produktu przez bankowość mobilną lub założenie rachunku osobistego – podkreśla Piotr Matuszewski, Prezes Professional Benchmark Consulting. Powyższe wykresy ilustrują atrakcyjność oprocentowania ...
-
Wigilijne zakupy spożywcze online? Sprawdź, jakie masz prawa
Zakup gwiazdkowych prezentów, świąteczne porządki i 12 dań na wigilijny stół – w drugiej ... zgodnie z zawartą umową. W tej sytuacji konsument może skorzystać z prawa do reklamacji i żądać np. wymiany zamówionego produktu. W przypadku zakupu produktów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia, reklamacja powinna ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... ankietowanych zamawia produkt w sieci i odbiera go osobiście w sklepie. Niezależnie od kategorii produktu, jednym z głównych źródeł wiedzy na temat ceny jest gazetka reklamowa. ... jak i offline ma dobry stosunek ceny do jakości oraz wysoka jakość produktu (4,4 pkt). Atrakcyjna cena oceniona została przez konsumentów omni-channel na średnio 4,3 pkt, a ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... sklepowych witryn. 3. AR, czyli wirtualne przymiarki Epidemia koronawirusa wpłynęła na zmiany przyzwyczajeń zakupowych konsumenta. Dotychczasowa wygoda związana z możliwości obejrzenia danego produktu na żywo zeszła na drugi plan, a priorytetem stało się bezpieczeństwo. Aby maksymalnie zwiększyć komfort użytkownika sklepu i mimo wszystko dać mu ...