-
Zachowania konsumentów: na celowniku marki własne
10:30 27.12.2022
... marki własne odpowiadają już za 1/5 sprzedaży sektora dóbr szybkozbywalnych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co stoi za popularnością marek własnych? W których regionach Polski marki własne ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki -
Konsumenci częściej wybierają marki własne
11:17 24.02.2021
... większym zainteresowaniem, niż tzw. private labels, a więc marki własne sieci handlowych, ale od ostatniego badania zauważalnie ono ... marki własne sklepów, kupując środki higieny osobistej (29 proc.) i napoje (27 proc.), a aż o 4 p.p. przybyło konsumentów, którzy decydują się na to podczas zakupów rzeczy do domu. Najczęściej wybieramy duże marki ...
Tematy: zachowania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, zwyczaje zakupowe -
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
00:44 05.02.2021
... marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i ... 40% kupuje niektóre kategorie produktów, zaś 33% kupuje marki własne non-food rzadko. Marki własne artykułów przemysłowych najchętniej są kupowane przez osoby w wieku ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty -
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
10:19 15.01.2016
... i Jakości SGH. „Pojęcie marki własnej ewoluuje z czasem. Marka własna coraz rzadziej jest kojarzona z gorszą jakością i nieciekawym opakowaniem. Co więcej, od pewnego czasu dostępne są marki własne premium, wokół których sieci handlowe prowadzą intensywne działania marketingowe. Tak wysoki odsetek osób ceniących marki własne to duży sukces ...
Tematy: sieci handlowe, marki własne, preferencje konsumentów, handel detaliczny -
Czego potrzebują marki własne?
11:24 23.06.2014
... się tryb i tempo życia konsumentów niezbędne jest, by również marki własne wkroczyły w nową rzeczywistość i pracowały nad lepszym dotarciem do potencjalnych klientów, którym przedstawią niewątpliwie posiadane walory, jak choćby jakość identyczna z produktami markowymi. Marki własne, ze względu na swoją specyfikę mogą poszukać alternatywnej drogi ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Jak postrzegamy marki własne?
10:58 21.05.2014
... oraz stosunek Polaków do marek własnych, sposób komunikacji do konsumenta oraz poziom otwartości konsumentów na marki własne w różnych sektorach to aspekty, na które autorzy raportu „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” zwrócili szczególną uwagę. Ponadto w raporcie poddano również analizie strategie ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
... marki własnej. Na uwagę zasługuje również fakt, że jedynie 1% badanych zapytanych „Które z wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki ... produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
00:20 27.10.2012
... do 45% w całości oferty produktowej w ciągu najbliższych kilku lat. "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na głównych rynkach takich jak Francja, Anglia, Niemcy, Belgia i Holandia może zmniejszyć ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, handel detaliczny w Polsce, e-commerce -
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
... własnych miały 12,8 proc. udział w koszyku spożywczym (wg badania Nielsen przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
... pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w ... markowych, wpisały się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy wizerunku towarów private ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- zakupy online
- zakupy
- marki
- decyzje zakupowe
- badania konsumentów
- preferencje zakupowe
- sieci handlowe
- handel detaliczny
- zwyczaje zakupowe
- zakupy internetowe
- ceny żywności
- zakupy w Internecie
- Biedronka
- sprzedaż detaliczna
- Lidl
- Carrefour
- preferencje konsumentów
- supermarkety