eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › marki własne
  • Zachowania konsumentów: na celowniku marki własne

    Zachowania konsumentów: na celowniku marki własne

    10:30 27.12.2022

    ... marki własne odpowiadają już za 1/5 sprzedaży sektora dóbr szybkozbywalnych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co stoi za popularnością marek własnych? W których regionach Polski marki własne ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki
  • Konsumenci częściej wybierają marki własne

    Konsumenci częściej wybierają marki własne

    11:17 24.02.2021

    ... większym zainteresowaniem, niż tzw. private labels, a więc marki własne sieci handlowych, ale od ostatniego badania zauważalnie ono ... marki własne sklepów, kupując środki higieny osobistej (29 proc.) i napoje (27 proc.), a aż o 4 p.p. przybyło konsumentów, którzy decydują się na to podczas zakupów rzeczy do domu. Najczęściej wybieramy duże marki ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, zwyczaje zakupowe
  • Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

    00:44 05.02.2021

    ... marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i ... 40% kupuje niektóre kategorie produktów, zaś 33% kupuje marki własne non-food rzadko. Marki własne artykułów przemysłowych najchętniej są kupowane przez osoby w wieku ... WIĘCEJ

    Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty
  • Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

    10:19 15.01.2016

    ... i Jakości SGH. „Pojęcie marki własnej ewoluuje z czasem. Marka własna coraz rzadziej jest kojarzona z gorszą jakością i nieciekawym opakowaniem. Co więcej, od pewnego czasu dostępne są marki własne premium, wokół których sieci handlowe prowadzą intensywne działania marketingowe. Tak wysoki odsetek osób ceniących marki własne to duży sukces ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, marki własne, preferencje konsumentów, handel detaliczny
  • Czego potrzebują marki własne?

    Czego potrzebują marki własne?

    11:24 23.06.2014

    ... się tryb i tempo życia konsumentów niezbędne jest, by również marki własne wkroczyły w nową rzeczywistość i pracowały nad lepszym dotarciem do potencjalnych klientów, którym przedstawią niewątpliwie posiadane walory, jak choćby jakość identyczna z produktami markowymi. Marki własne, ze względu na swoją specyfikę mogą poszukać alternatywnej drogi ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Jak postrzegamy marki własne?

    Jak postrzegamy marki własne?

    10:58 21.05.2014

    ... oraz stosunek Polaków do marek własnych, sposób komunikacji do konsumenta oraz poziom otwartości konsumentów na marki własne w różnych sektorach to aspekty, na które autorzy raportu „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” zwrócili szczególną uwagę. Ponadto w raporcie poddano również analizie strategie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem

    11:36 21.01.2014

    ... marki własnej. Na uwagę zasługuje również fakt, że jedynie 1% badanych zapytanych „Które z wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki ... produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe

    Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe

    00:20 27.10.2012

    ... do 45% w całości oferty produktowej w ciągu najbliższych kilku lat. "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na głównych rynkach takich jak Francja, Anglia, Niemcy, Belgia i Holandia może zmniejszyć ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, handel detaliczny w Polsce, e-commerce
  • Spożywcze marki własne w 2011 roku

    Spożywcze marki własne w 2011 roku

    12:16 20.01.2012

    ... własnych miały 12,8 proc. udział w koszyku spożywczym (wg badania Nielsen przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety
  • Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013

    00:15 14.10.2011

    ... pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w ... markowych, wpisały się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy wizerunku towarów private ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: