marki własne - wiadomości i porady tematyczne
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
... marki własnej. Na uwagę zasługuje również fakt, że jedynie 1% badanych zapytanych „Które z wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki ... produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
00:20 27.10.2012
... do 45% w całości oferty produktowej w ciągu najbliższych kilku lat. "Będzie to oczywiście niekorzystne dla producentów markowych", - ostrzega Krzysztof Badowski. "Kiedy marki własne zyskają na znaczeniu w przewidywanej skali, sprzedaż markowych produktów na głównych rynkach takich jak Francja, Anglia, Niemcy, Belgia i Holandia może zmniejszyć ...
Tematy: sprzedaż detaliczna, handel detaliczny, handel detaliczny w Polsce, e-commerce -
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
... własnych miały 12,8 proc. udział w koszyku spożywczym (wg badania Nielsen przeprowadzonego w okresie luty 2010-marzec 2011). W przeciwieństwie do produktów konkretnych producentów, marki własne odnotowały 18 proc. wzrost sprzedaży. Dlatego Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK regularnie kontroluje jakość oraz oznakowanie tych towarów – w 2011 roku ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
... pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013", wartość rynku marek własnych w ... markowych, wpisały się w potrzebę bardziej racjonalnych wydatków. Poza tym nastąpił wyraźny wzrost akceptacji marki własnej. Tym samym okres osłabienia gospodarczego przyczynił się do poprawy wizerunku towarów private ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2010
10:00 22.10.2010
... marki decydują się kolejne sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne ... sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Polacy polubili marki własne
13:39 19.08.2010
... decyduje nie tylko niższa cena, ale też niezła jakość. Dając towarom własne imię, sklepy dbają o zawartość opakowania. W Carrefour np. proces przygotowywania nowego produktu trwa ... spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie ...
Tematy: marki własne, private label, najpopularniejsze marki, sklepy dyskontowe -
Marki własne produktów sprzedają się lepiej
12:46 28.01.2010
... marki własne były siłą napędową także rynku mrożonej żywności. Z danych firmy MEMRB wynika, w 2009 r. ich udział w segmencie mrożonek warzywnych i owocowych zwiększył się o niemal 2 proc., do 23 proc. Na marki własne ...
Tematy: marki własne, rynek żywności, produkty spożywcze, sprzedaż żywności -
Marki własne detalistów w Polsce 2009
12:50 03.12.2009
... zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami własnymi są Tesco oraz ... , że kupuje produkty detalistów częściej niż rok temu, a 27%, że marki własne stanowią znaczną część ich zakupów. Podczas badania zadano także między innymi pytanie ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki własne sieci handlowych rosną w siłę
14:07 05.08.2009
... marek własnych są też na ogół tańsze od tych z markami producenta. Z badań Nielsena wynika, że większość ankietowanych jest przekonana, iż marki własne reprezentują niższą jakość niż producenckie. Dlatego wielu klientów wciąż woli zapłacić więcej za produkt markowy.
Tematy: marki własne, sieci handlowe, produkty spożywcze -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
... dostępne są już marki premium. Produkty tego typu charakteryzują się wysoką jakością i ceną porównywalną z cenami wiodących produktów markowych lub wyższą, oraz ciekawszymi i bardziej atrakcyjnymi, niż w przypadku tańszych private labels, opakowaniami. Wśród sieci hipermarketów Tesco i Carrefour oferują marki własne pozycjonowane w najwyższym ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- zakupy online
- zakupy
- marki
- decyzje zakupowe
- zakupy internetowe
- badania konsumentów
- sieci handlowe
- preferencje zakupowe
- handel detaliczny
- zwyczaje zakupowe
- ceny żywności
- zakupy w Internecie
- Biedronka
- sprzedaż detaliczna
- Lidl
- produkty spożywcze
- Carrefour
- preferencje konsumentów


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?