-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
Przed nami wyniki tegorocznej edycji "OC&C Retail Proposition Index". W 10. fali tego badania respondenci tradycyjnie zostali poproszeni o wskazanie najlepszych ich zdaniem sieci handlowych. Raport nie tylko ujawnia zwycięzców rankingu, ale również zawiera praktyczne wskazówki dla detalistów, którym zależy na szybkim odnalezieniu się w nowej ...
-
Zakaz handlu w niedziele a wyniki centrów i sieci handlowych
... roku obroty sieci handlowych operujących na terenie 120 centrów handlowych wzrosły o -+ ... wyniki. Najwyższe obroty nadal odnotowują operatorzy spożywczy oraz specjalistyczne sklepy spożywcze, które osiągnęły +8,4% wzrost rok do roku. Nie licząc firm z kategorii: moda damska, mieszana i elektronika, branże rozwijające się na terenie galerii handlowych ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... Wyniki tego samego raportu pokazują, że badani, podobnie jak w 2006 roku, uznają jakość produktów za najważniejszą cechę sieci handlowych. Jak wynika z raportu „Wizerunek sieci handlowych ... Ecco Network. Wyniki tego samego raportu pokazują, że badani, podobnie jak w 2006 roku, uznają jakość produktów za najważniejszą cechę sieci handlowych. Twierdzi ...
-
Sieci handlowe a rynki międzynarodowe
... sieci handlowych w 2012 r. Zaznacza jednak, że marki wciąż ostrożnie podejmują decyzje inwestycyjne, dążąc do ograniczania kosztów przy jednoczesnej maksymalizacji wartości posiadanych portfeli sklepów. W związku z tym ich uwaga skupia się przede wszystkim na największych miastach, głównych ulicach handlowych i najlepszych centrach handlowych ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... klientom oraz innowacyjnego, opartego na collaborative economy programu SąSiatki - komentuje wyniki rankingu Top Marka Jerzy Wolf, analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z ... które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
Jak wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, wśród sieci handlowych największą popularnością niezmiennie cieszy się Biedronka. W trzech kategoriach zdobyła łącznie więcej punktów niż drugie w zestawieniu Tesco. Na trzecim miejscu z niewiele ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... do następujących sieci handlowych: Rossmann (YouGov BrandIndex - 47,3) Lidl - 45,0 Empik - 31,8 IKEA - 30,7 Biedronka - 30,5 CCC - 28,3 Decathlon - 26,6 Castorama - 26,2 RTV Euro AGD - 26,0 Kaufland - 25,1 Jeżeli natomiast przyjrzeć się częstotliwości odwiedzania sieci handlowych (według odsetka klientów), to w tym ujęciu wyniki prezentują się ...
-
Zagadkowe pochodzenie owoców i warzyw. Są wyniki kontroli IH
... uchybienia? Odpowiedzi na to pytanie poszukuje Inspekcja Handlowa. Jedna z jej ostatnich kontroli objęła swoim zasięgiem 96 sklepów działających w ramach 18 sieci handlowych. - Informacja o kraju pochodzenia jest istotna dla wielu konsumentów, często wpływa na decyzję o zakupie i nie powinna wprowadzać w błąd. Do UOKiK docierały ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... w procesie podejmowania decyzji. Najlepsze sieci osiągają dobry wynik we wszystkich dziedzinach! Analizując badanie, możemy zauważyć, że sprzedawcy pięciu najlepszych sieci handlowych osiągają dobre wyniki w każdym z elementów obsługi poddawanym ocenie w ramach badania. Z drugiej strony, warto zauważyć, że pięć sieci, które otrzymały najniższe noty ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... Europie wzrost wyniósł jedynie 2,1 proc.” – mówi Jończak. W ubiegłym roku znaczący wpływ na wyniki finansowe firm z sektora handlu detalicznego miały: spadek inflacji oraz ... śmierci sprzedaży w tradycyjnych sklepach są mocno przesadzone. Dodatkowo, coraz więcej sieci handlowych, które dotąd były dostępne tylko online, w ostatnich kilkunastu ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... Sieci Detalicznych pokazuje, że w klasyfikacji generalnej zestawienia przywództwo zdecydowanie należy do sieci handlowych ...
-
Sieci handlowe chcą inwestować w Polsce
... i Hiszpania. Badanie, którego wyniki właśnie opublikowano, przeprowadzono latem br., gdy kryzys finansowy ostudził chęć do podejmowania ryzykownych inwestycji i skierował zainteresowanie sieci handlowych w kierunku dojrzałych, stabilnych rynków. Mimo tego Polska zajęła wysoką czwartą lokatę. Jako miejsce ekspansji sieci sprzedaży nasz kraj wskazało ...
-
Sieci handlowe mają się dobrze, a pracownicy strajkują
... ok. 17 proc. tego typu przedsiębiorstw. Doskonałą kondycję sieci handlowych potwierdzają wypracowywane wyniki. Największe firmy z każdym rokiem nie tylko otwierają nowe sklepy, ale wykazują także wielomiliardowe przychody i zwiększają zysk, co ciekawe przy spadającej jednocześnie rentowności. Sieci handlowe płacą też coraz większe podatki. W 2015 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... pkt.) i Polomarketem (71,43 pkt.). W tej kategorii większość sieci poprawiła swoje wyniki, przy czym największą dynamikę wzrostu zanotowała sieć supermarketów delikatesowych ... sieci handlowych. Polacy nadal preferują niskie ceny, jednakże przykładają coraz większą wagę do jakości produktów i wygody dokonywania zakupów. W efekcie wiele wiodących sieci ...
-
Wyniki MasterCard w Europie III kw. 2010
... się do umocnienia pozycji Maestro na rynkach lokalnych i międzynarodowych”. Wyniki w Europie W trzecim kwartale 2010 roku MasterCard w Europie odnotował wzrost obrotów brutto w ... Kongres Detalistów w Berlinie zgromadził ponad 1000 przedstawicieli najważniejszych sieci handlowych. Głównym tematem kongresu była potrzeba zrozumienia i okiełznania ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula OCR
... handlowych dokonują się rewolucyjne zmiany: wzrost ilości centrów handlowych, zwiększenie liczby dostępnej na rynku powierzchni handlowej, rozrost sieci handlowych, a tym samym dominująca pozycja negocjacyjna kluczowych najemców (tzw. anchorów), doprowadziła do sytuacji, w której sieci ... ma wpływu na wyniki prowadzenia działalności przez najemcę: to ...
-
Powierzchnie handlowe. Dobre wyniki i wielkie wyzwania
... & Wakefield, autorka raportu, komentuje: „Wyniki polskich firm, jak ... Handlowych, Cushman & Wakefield, mówi: „W przypadku sklepów modowych, zakupy w niedziele odpowiadają za 20% tygodniowego obrotu, którego nie są one w stanie nadrobić w całości w inne dni tygodnia. Niewykluczone, że najemcy będą ograniczać ekspansję i kontynuować optymalizację sieci ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... własnych sieci handlowych. Wyniki badania pokazują, że segment marek własnych może znów zwiększyć swoją dynamikę – przed pandemią w niektórych kategoriach produktowych zauważyć można było stabilizację albo wręcz spadek segmentu private label. Wzrost popularności marek własnych może być szansą dla jednych podmiotów, a zagrożeniem dla innych. Sieci ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula dot. czynszu od obrotu
... dotyczy to jednak nielicznych, silnych i wciąż prężnie rozwijających się sieci, których wieloletnie wyniki pozwalają wynajmującemu na prognozowanie stabilnych przychodów. Czynsz ... od obrotu). Czytaj także: - Umowy najmu w centrach handlowych - Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula dot. rozliczenia kosztów wspólnych Wyłączenie przychodów ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... % powstającej obecnie powierzchni w centrach handlowych pojawi się właśnie w głównych aglomeracjach”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Czwarty ... reprezentują w większości segment średni i wysoki, co świadczy o tym, że sieci dostrzegają potencjał zakupowy oraz zapotrzebowanie wśród polskich konsumentów na ...
-
Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką
... wykorzystały ponadto niektóre sieci handlowych z kategorii DIY, przede wszystkim Castorama i OBI, a także sieć RTV Euro AGD. Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry, komentuje: Silna marka pomaga przetrwać trudny okres, ale bardzo dobre wyniki osiągnęły niektóre marki o słabszym wizerunku. Wszystkie omawiane tu sieci handlowe wykonały ogromną ...
-
Na rynku centrów handlowych wyraźna polaryzacja
... mają dobre wskaźniki takie jak wzrost wydatków konsumpcyjnych i solidne wyniki branży turystycznej. Dobra koniunktura gospodarcza przekłada się na rosnącą ... handlowych typu convenience. W krajach, w których poziom nasycenia powierzchnią handlową w głównych aglomeracjach jest wysoki, inwestorzy zwracają coraz większą uwagę na mniejsze miasta. Sieci ...
-
Prezenty świąteczne na ostatnią chwilę. Ponad 1 mln Polaków w galeriach handlowych
... handlowych. Wszystko zaczyna się od Black Friday i trwa przez cały grudzień. Sklepy starają się zachęcić konsumentów do większych zakupów, stąd często pojawiają się oferty typu „Kup dwa produkty, trzeci dostaniesz gratis”. Galerie handlowe odnotowują w grudniu także rekordowe wyniki ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... . Tym, co w największym stopniu przełożyło się na wyniki finansowe, jakie osiągnęły największe sieci detaliczne, były: powolne tempo wzrostu ekonomicznego w gospodarkach rozwiniętych ... . Dla porównania w przypadku FMCG było to 5 proc. Nadal najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda i akcesoria, której średnia marża zysku netto wyniosła ...
-
Wyniki Cognos w drugim kwartale
... dla Series 7 i wzrost zainteresowania aplikacjami analitycznymi; - rozszerzenie i umocnienie sieci partnerów: PwC Consulting, Manugistics, PeopleSoft, Cap Gemini Ernst & Young ... handlowych skrócił się do 59 dni, na bazie bilansów końcowych, w porównaniu do 72 dni w drugim kwartale poprzedniego roku. Perspektywy Zarząd przewiduje następujące wyniki ...
-
GPW: słabe wyniki TP SA
... już bowiem spadku przychodów z telefonii stacjonarnej (9 proc.). Dziś rano swoje wyniki podał także inny przedstawiciel WIG20 - BRE Bank. Zarobił on ... proc. przy znacznie niższych obrotach niż podczas ostatnich dwóch sesji. Najbardziej rosły akcje sieci handlowych, banków oraz spółek budowlanych, które według banków inwestycyjnych są tanie. ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... na aktywizacji sprzedaży poprzez budowanie lojalności partnerów handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz rozwinięty marketing usług ... i wsparcia sprzedaży zależą wyniki finansowe. Firmy leasingowe prowadzą marketingowe kampanie efektywnościowe, wykorzystują sieci afiliacyjne, pozycjonują swoje zasoby i inwestują w ...
-
Co prognozuje dyrektor finansowy? Są nowe wyniki badań CFO
... , a 47 proc. zamierza zwiększyć inwestycje w oprogramowanie, analizę danych i sieci IT. Wśród dyrektorów finansowych widać większy optymizm niż w okresie wiosennym. Myślę ... bezpieczeństwa i ograniczenia w zakresie liczby osób w placówkach handlowych bezpośrednio wpływają na nasze wyniki sprzedażowe. Jeśli zostanie wprowadzony tzw. „twardy lockdown ...
-
Wyniki spółek giełdowych I kw. 2012
... dzięki rozwojowi sieci (również zagranicą) i większej efektywności już istniejących sklepów (przychody spółek wzrosły odpowiednio o 31,5 proc. i 38,8 proc.). Bardzo dobre wyniki ... przemysłowa, sprzedaż detaliczna, wskaźniki wyprzedzające) i problemy ekonomiczne naszych największych partnerów handlowych w strefie euro wydaje się, że poprawa wyników ...
-
Programy lojalnościowe kuszą nawet małe sieci sprzedaży
... odgrywają również kanały sprzedaży. Im lepsza motywacja i wsparcie sieci dystrybucji i przedstawicieli handlowych, tym gwarancja lepszych wyników dla firmy. Jak motywować kanały sprzedaży? Ważne, aby nagradzać nie tylko tych najbardziej aktywnych, osiągających najwyższe wyniki, lecz także tych słabszych do zwiększania obrotów. Tworzenie warunków ...
-
Wyniki kontroli PIP w hipermarketach
... samego dnia. Inspektorzy pracy skontrolowali 144 super- i hipermarkety należących do sieci: Carrefour, Tesco, Hypernova, Castorama, Plus Discount, E. Leclerc, Lidl, Kaufland, Nomi, ... przyczyny nieprawidłowości stwierdzonych przez inspektorów pracy podczas kontroli placówek handlowych, to ich niedostateczna obsada kadrowa, brak dostatecznego nadzoru ...
-
Małe centra handlowe tracą klientów
... na indeks obrotów miały doskonałe wyniki sieci handlowych w kwietniu (+3,7 proc.) oraz w czerwcu (+5,5 proc.), niestety maj był już na dużym minusie (-2,6 proc.) co istotnie pokrywało się ze słabymi wynikami odwiedzalności centrów handlowych w tym czasie. Pozytywnie na Indeks obrotów wpłynęły wyniki sklepów modowych (+1,1 proc.) w tym: moda ...
-
Hipermarkety w oczach klientów
... większości Polaków odpowiedzialność nie należy jednak do obowiązkowego zestawu atrybutów sieci handlowej. Można też zakładać, że wiadomości o złym traktowaniu pracowników w niewielkim stopniu wpływają na wyniki sprzedażowe sieci handlowych. Dodatkowo potwierdzają to też wyniki badania przedstawione w raporcie On Board PR „Konsument i media” ze ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... kosztem obciążeni są uczciwi klienci robiący zakupy w sieciach handlowych – po 140,65 EUR na przeciętną europejską godzinę. Wyniki badania wskazują, że klienci polskich sieci handlowych nadal są jednymi z najuczciwszych w Europie, odpowiadają bowiem za tylko 42,2% strat sieci handlowych. To trzeci wynik na kontynencie, po Słowacji i Rosji ...
-
Centra handlowe w I-III kw. 2020: 30% spadek odwiedzin, obroty niższe o 25%
... centrów handlowych w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku? Jakie były obroty najemców centrów handlowych? Jakie były obroty w poszczególnych kategoriach sprzedażowych? Trzy pierwsze kwartały roku 2020 zostały zdominowane przez pandemię COVID-19, która poważnie ograniczyła działalność centrów i sieci handlowych. Przełożyło się to na ich wyniki ...