-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... „zadyszkę” w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2013. Całkowite wydatki osiągnęły poziom 499,6 mln zł (wydatki cennikowe netto z uwzględnieniem wydatków w Internecie)” – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że pomimo ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
... i prognozy dotyczące tego obszaru w pełni uzasadniają optymizm. Group M przewiduje, że wydatki na reklamę online w Europie Zachodniej wzrosną o 33,5 proc. w tym ... jak pieniądze, które "przechodzą" przez sieć. Dlatego tempo wzrostu wydatków na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze wyższe, zwłaszcza w Europie - komentuje A. Smith, futures ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... działania reklamowe, o tyle ograniczenia graczy na rynku, spowoduje iż, ogólnie wydatki w tej kategorii będą spadały. Ubezpieczenia zwiększają budżety i coraz chętniej pokazują się ... zaletą tego rodzaju medium jest niemożność ominięcia czy nie zauważenia reklamy. Co dziwne, ale również prasa codzienna odnotowała wzrost swojego udziału do 3% z 1,9% ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... wszystkich wydatków. W dwóch poprzednich latach najmniejsze wydatki na reklamę cechowały styczeń i luty, w marcu i kwietniu wydatki rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w ... okazji cenowych. Najczęściej czerpie o nich wiedzę z gazetek promocyjnych, ale reklamy w mediach też stanowią ważną cześć działań, które mają przyciągać do ...
-
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... użytkowników. Ta kwestia powinna zwracać uwagę reklamodawców i wydawców. Na razie wydatki na reklamę mobilną są niewspółmierne do wielkości ruchu generowanego w kanale mobile. A to ... telefonu, w tym m.in. GPS. Jakościowe kampanie W przypadku reklamy mobilnej dbałość o odpowiednie targetowanie reklamy jest wyjątkowo ważna. Dzięki danym można nie tylko ...
-
Wydatki na podróż klienta to koszty reprezentacji
... , że nie jest to katalog zamknięty, a tylko przykładowo ustawodawca wymienia niektóre wydatki związane z reprezentacją firmy, które są wyłączone z kosztów uzyskania przychodów. Wobec braku w przepisach podatkowych definicji pojęć reprezentacji oraz reklamy, należy posłużyć się wykładnią językową. Reklamą jest „działanie polegające na zachęcaniu ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... . Z kolei wydatki reklamowe firm z branży telefonii komórkowej zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
... , Intimissimi, Wólczanka, Mango, Solar i Triumph. Na dobry wynik zegarków i biżuterii zaważyły wydatki 20 brandów, których udział kosztowy we wszystkich wydatkach wyniósł prawie 80%. Najwięcej wydał ... , który umożliwia dłuższy i pełniejszy kontakt z przekazem. Dodatkowo cykl życia reklamy prasowej jest dłuższy niż w innych mediach, a wiele tytułów ma ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... wyniki 7. edycji CANnual Report - cyklicznego opracowania poświęconego sytuacji panującej na rynku reklamy w 15 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Tym razem jego autorzy postanowili przyjrzeć ... się na platformy internetowe lub wzmacniając swoją obecność w Internecie. W rezultacie wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 100 milionów euro (lub 1% rok do ...
-
Wydatki na reklamę online 2005
... był w tym okresie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. W porównaniu z I kwartałem 2004 roku, nakłady na reklamę on-line w Polsce wzrosły o 43%. Udział reklamy internetowej w całości wydatków na media po raz pierwszy przekroczył 2% i zamknął się kwotą około 22,5 mln zł. Internet od kilku lat ...
-
Mniejsze wydatki na reklamę
... gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym obszarze wpłynęła bardzo dobra pierwsza połowa roku. Tempo wzrostu wydatków na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniesie 4,9 proc., a nie, jak podawały to wcześniejsze prognozy - 5,1 proc. Globalne wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w 2003 r.
... wydatki na reklamę w czterech głównych mediach wyniosły ponad 10 657 984 tys. zł. ... wymagają urealnienia ze względu na bardzo duży rozwój monitoringu w 2003 roku. **Kolumna zawiera dane bez uwzględnienia typów reklamy, które nie były monitorowane w 2002 roku. (bez telezakupów i ogłoszeń w telewizji; plansz sponsorskich w radiu; reklam drobnych w ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Wydatki na reklamę w TV
... wydatki na reklamę w Telewizji w czerwcu wyniosły 584 mln złotych. To niemal identyczny wynik ... najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych przepisów. Coraz więcej reklamodawców emituje reklamy w stacjach cyfrowych. Udział przychodów stacji cyfrowych w stosunku do ogólnych wydatków w Telewizji wzrósł z 2,6% w styczniu 2003 ...
-
Optymistyczna przyszłość reklamy
... wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 8,6 proc. w bieżącym roku i o kolejne 8,6 proc. w roku 2007 - wynika z najnowszych badań firmy analitycznej Schonfeld & Associates. ... Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 ...
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to ... reklamowych na świecie w najbliższych latach będzie miał internet. Z prognoz ZenithOptimedia wynika, że już w 2007 r. dynamika reklamy internetowej wyniesie 28,2 proc. W tym roku internet przebije pod względem udziałów reklamę zewnętrzną, zaś już w 2009 ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w trzech kwartałach 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... zł. (+7.7%). Dobra kondycja rynku reklamy, to w dużym stopniu zasługa inwestycji reklamowych branży handlowej, która zwiększyła wydatki o 17,4%, czyli aż o 165 mln zł. Nie widać więc osłabienia inwestycji w związku z wprowadzeniem niedziel handlowych. Intensywna walka o klientów przekłada się na duże wydatki reklamowe zarówno sieci dyskontów ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... , iż w analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki napędzały Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Najszybciej rosnącym segmentem rynku reklamy online w 2019 r. było video (+16 ... 2019 r. przyniosła na rynku reklamy radiowej radykalną zmianę nastrojów. Po słabym początku roku, w trzecim kwartale wydatki wzrosły aż o 8,1%, zaś w czwartym o 4,4%. ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... budowania silnych relacji pomiędzy markami a konsumentami, począwszy od reklam w postaci bannerów wymagających przekliknięcia, przez reklamy poprzedzające klipy wideo, aż po kupony i subskrypcje online. Prognozuje się, że wydatki na reklamy w grach wideo będą rosły w szybszym tempie od reszty branży reklamowej, choć co prawda z niskiego ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... Wydatki na reklamy umieszczone na łamach gazet charakteryzowały się kwotami rządu prawie 35 mln zł, z czego czołowa dziesiątka przeznaczyła na ten cel ponad 15,5 mln zł. W ten rodzaj reklamy ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 17,5%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 34 mln zł Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś w telewizji spadły o 1,3%. Zdecydowanie mocniejsze spadki zanotowały pozostałe media. Dzienniki i magazyny straciły odpowiednio ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... . Wskazuje na to także spory wzrost reklamy wideo oraz behawioralnej, które są częścią rynku display, a także niewielki spadek udziału reklamy rozliczanej w modelach efektywnościowych. Ma to też swoje odzwierciedlenie w wydatkach poszczególnych branż. Branże które najbardziej zwiększyły swoje wydatki czyli motoryzacja, telekomunikacja i żywność, to ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... przed Wielkanocą i wakacjami. Największe wydatki na przestrzeni ostatnich lat generują reklamy banków, choć od 2013 wydatki tej kategorii systematycznie spadają. W ostatnim kwartale 2015 roku wyniosły niecałe 72 miliony złotych, stanowiąc 54,5% wszystkich budżetów. Kategorią, która w 2013 roku znacząco zwiększyła wydatki na promocję i do dziś ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, autoryzowanych dealerów oraz samochodów dostawczych. Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... wydatki na reklamę Według przewidywań wydatki na media cyfrowe w 2023 roku będą nadal rosły. Wideo online, streaming wideo i reklamy ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... reklamy online w Polsce. „Kolejny kwartał, który potwierdza powrót reklamy online na ścieżkę dynamicznego wzrostu po ubiegłorocznym chwilowym zastoju – od początku 2010 z kwartału na kwartał mamy coraz większe wzrosty wydatków w stosunku do ubiegłego roku. Wydatki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... . Kwoty te znacznie przekracza budżety pozostałych branż, wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... zatem coraz bardziej wartościowe zarówno dla komunikacji wizerunkowej, jak i reklamy efektywnościowej. Zenith szacuje, że kategoria Beauty zwiększyła swoje wydatki reklamowe na digital o 2,8% w 2020 roku, pomimo pandemii. Co daje wynik dwukrotnie większy niż 1,4% wzrostu reklamy digital we wszystkich kategoriach, ponieważ marki Beauty and Personal ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... goniąca ją branża farmaceutyczna – 330 mln zł. Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... zł więcej niż podążająca za nim farmacja. Sumy te istotnie przewyższały budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W okresie przedświątecznym udział reklam telewizyjnych w budżetach reklamodawców jeszcze wzrósł i wyniósł średnio 60 proc ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 ... Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... w istotnym stopniu przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), gdzie ... W okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin, ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,68% - a na drugim Kinder, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Biedronki z udziałem 2,05%. RYNEK REKLAMY ...