Optymistyczna przyszłość reklamy
2006-07-14 00:01
Przeczytaj także: 5,6 mld PLN na reklamę
Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków na poziomie 4,9 proc.Największy przewidywany udział wydatków na reklamę w stosunku do całkowitej sprzedaży netto zanotują produkty konsumpcyjne - udział ten wyniesie według Schonfeld & Associates około 9,6 proc. W kategorii tej przodować będą meble drewniane (18,4 proc.), alkohole (16,8 proc.) oraz jedzenie i produkty pokrewne (11,9 proc.).
Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 proc.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Biura podróży a reklama radiowa
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną