eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Optymistyczna przyszłość reklamy

Optymistyczna przyszłość reklamy

2006-07-14 00:01

Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 8,6 proc. w bieżącym roku i o kolejne 8,6 proc. w roku 2007 - wynika z najnowszych badań firmy analitycznej Schonfeld & Associates.

Przeczytaj także: 5,6 mld PLN na reklamę

Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków na poziomie 4,9 proc.

Największy przewidywany udział wydatków na reklamę w stosunku do całkowitej sprzedaży netto zanotują produkty konsumpcyjne - udział ten wyniesie według Schonfeld & Associates około 9,6 proc. W kategorii tej przodować będą meble drewniane (18,4 proc.), alkohole (16,8 proc.) oraz jedzenie i produkty pokrewne (11,9 proc.).

Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 proc.

oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl Mediarun.pl

Więcej na ten temat: reklama, wydatki na reklamę, media

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: