eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Mniejsze wydatki na reklamę

Mniejsze wydatki na reklamę

2006-10-17 00:17

Wydatki na reklamę w roku 2006 zmniejszają się - dotyczy to zarówno rynku amerykańskiego, jak i globalnego. Najnowsze badania wskazują również na zmianę stosunku poziomu wydatków na reklamę do poziomu inflacji.

Przeczytaj także: Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

Po raz pierwszy stopa inflacji wyprzedziła stopę wzrostu wydatków na reklamę.

Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym obszarze wpłynęła bardzo dobra pierwsza połowa roku.

Tempo wzrostu wydatków na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniesie 4,9 proc., a nie, jak podawały to wcześniejsze prognozy - 5,1 proc. Globalne wydatki na reklamę osiągną w tym roku 4,3 proc. wzrost.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: