Mniejsze wydatki na reklamę
2006-10-17 00:17
Przeczytaj także: Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
Po raz pierwszy stopa inflacji wyprzedziła stopę wzrostu wydatków na reklamę.Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym obszarze wpłynęła bardzo dobra pierwsza połowa roku.
Tempo wzrostu wydatków na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniesie 4,9 proc., a nie, jak podawały to wcześniejsze prognozy - 5,1 proc. Globalne wydatki na reklamę osiągną w tym roku 4,3 proc. wzrost.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
-
Rynek reklamowy 2006
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?