-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... wideo typu Instagram Reels, które obecnie są już produkowane przez specjalistów wraz z profesjonalnym sprzętem. Warto nadmienić, że sytuacja gospodarcza również odciśnie swój ślad na omawianej branży, dlatego można spodziewać się wzrostu stawek u influencerów – dodaje. Podsumowując rok 2023 w content ...
-
Gaming Report 2025: Przyszłość branży gier wideo - rośnie rola użytkowników i influencerów
... dynamiczną transformację: studia AAA tracą udział na rzecz gier-platform i produkcji niezależnych, a kluczowe trendy to User Generated Content, influencerzy oraz cross-media IP. Globalny rynek gier wideo osiągnął w ubiegłym roku wartość 219 miliardów dolarów, a prognozowany średnioroczny wzrost do 2028 roku ma wynosić 4%. Najwięksi gracze ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... wachlarz możliwości jest znacznie szerszy. Do popularnych form należą m.in.: filmy wideo, infografiki, animacje, podcasty, webinary, e-booki, case study, treści interaktywne (quizy, ... Tomasz Biegun, WhitePress. UX i AI, czyli przyszłość SEO i content marketingu Kierunków rozwoju branż SEO jak i content marketingowej może być wiele, ale już teraz ...
-
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
... elementem strategii SEO. Specjaliści odpowiadający za realizację i nadzór działań content marketingowych nie powinni zatem ich ignorować. Jednocześnie biorąc pod ... wideo. Należy jednak pamiętać, że powinny one nieść realną wartość dla użytkownika i tworzyć spójną całość z tekstem – wyjaśnia Tomasz Biegun. Jak widać, z działaniami SEO i content ...
-
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
... finansowych. Najpopularniejsze nośniki W rejonach Europy Wschodniej, urządzeniami, na które reklamodawcy najchętniej kierują content wideo są deskopy, ekrany wielkoformatowe. Dane Yanex pokazują również, że duży udział w wydatkach na reklamę wideo ma mobile. Branża nieruchomości przeznacza na niego 23%, natomiast w handlu detalicznym wynosi on ...
-
Polacy chętnie oglądają wideo w internecie
... Content musi odpowiadać na moje potrzeby Polacy nie są skłonni poświęcać zbyt wiele czasu materiałom wideo ...
-
Kto ogląda reklamy wideo banków?
... wskazują, że reklama wideo banków cieszy się ... content marketingu. W grudniu na prowadzenie wysunął się ING Bank Śląski, który przez cały czwarty kwartał niemal równie intensywnie promował znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których reklamy wideo ...
-
Czym jest branded content?
... w internecie? Branded content to działania mające na celu raczej przedstawienie wartości reprezentowanych przez markę i zbudowanie zaufania, aniżeli bezpośrednie promowanie produktów czy usług i konwertowanie użytkowników na klientów. Blogi, podcasty, e-booki, infografiki, przewodniki, filmy, aplikacje mobilne, książki, gry wideo. W zależności od ...
-
Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium
... wybranych. Dlatego też wkraczamy z naszą ofertą w obszar marketingu w czasie rzeczywistym. Dzięki temu content będzie dostarczany do odpowiedniego odbiorcy w adekwatnej sytuacji i czasie. Internauci najchętniej rewanżują się za tekst i materiały wideo, a najrzadziej za materiały typu audio. Miejsce interakcji z płatnym contentem to przede wszystkim ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... klientów w obszarze konsumpcji treści. Co liczy się dla nich najbardziej? Wideo, dłuższe artykuły, proste wskazówki czy może studia przypadków? Określając preferencje, warto ... Marki, które w przyszłości będą potrafiły się wyróżnić na tle innych, stworzą content, który zaangażuje użytkowników na poziomie emocjonalnym. Aby zwiększyć szanse na ...
-
Czy TikTok zjada YouTube’a?
... publikowała krótkich filmów, zostawała w tyle. Format kilkunastosekundowego wideo zdominował internet i komunikację marketingową. Ale dziś coraz więcej osób pyta: czy naprawdę krócej znaczy lepiej? Skąd ta siła krótkich form? To nie przypadek, że TikTok zrewolucjonizował content video. Oferuje wszystko, czego oczekuje współczesny użytkownik ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... ( 49 proc. – odpowiednio 9 proc. i 40 proc.). Ale już ok. 1/3 internautów czerpie tę wiedzę z materiałów wideo, czy konkursów organizowanych przez marki i tym podobnych działań, określanych jako „content marketing” (działania, które polegają na dostarczaniu ciekawych treści i rozrywki przez marki konsumentom). Udział marki w nowoczesnych ...
-
Komunikacja w biznesie: dlaczego warto postawić na LinkedIn?
... odbiorców, wzmacnia ekspercki i ludzki wizerunek firmy, działa długofalowo – treści wideo na LinkedIn mają dłuższy „cykl życia” niż na innych platformach, pozwala na dokładne targetowanie (reklamy wideo, np. do CEO w określonej branży). Dobrze zaprojektowany content wideo na LinkedIn potrafi jednocześnie realizować kilka celów PR – budować ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... grupy odbiorców ma prymat nad optymalizacją przekazu w konkretnym kanale komunikacji. Jednocześnie odbiorcy będą konsumowali treści wideo w sposób najwygodniejszy dla siebie w danym momencie. Najważniejsze bowiem są treści (content), natomiast „ekran” to po prostu najwygodniejsze okno, przez które można te treści obejrzeć. Przy zastosowaniu ...
-
Adobe Flash Media Server 3.5
... ochrona treści oraz możliwość transmisji strumieniowej treści na żywo i na życzenie w postaci plików wideo w standardzie H.264, a także obsługa standardu High Efficiency AAC (HE-AAC). Media szyfrowane za ... we własnym zakresie lub nawiązać współpracę z jednym z kilku dostawców systemów udostępniania treści (content delivery network ― CDN) w ramach ...
-
Google Earth rozbudowane o filmy z YouTube
... popularnej witryny służącej do wymiany plików wideo z aplikacją Google Earth. Dzięki zastosowanej innowacji, użytkownicy Google Earth będą mogli obejrzeć filmy ... folderze „Featured Content”, po lewej stronie panelu Google Earth. Kliknięcie na „YouTube” sprawi, że na całej powierzchni wirtualnego globu pojawią się ikonki prowadzące do plików wideo. ...
-
Firma Alcatel-Lucent przejęła Velocix
... infrastruktur i usług typu CDN (Content Delivery Network - sieć dystrybucji treści) przeznaczonych dla operatorów sieci szerokopasmowych, dostawców usług internetowych oraz przedsiębiorstw medialnych. Rozwiązania CDN optymalizują dystrybucję materiałów cyfrowych przez Internet poprzez replikację filmów wideo i treści multimedialnych w geograficznie ...
-
Ambitne plany HP
... . HP poinformowało też o podjęciu współpracy z firmami Philips i Panasonic. Z Holendrami amerykański koncern będzie pracować nad rozwojem technologii Video Content Protection System (VCPS), chroniącej materiały multimedialne przed nieuprawnionym kopiowaniem. Z kolei Panasonic będzie współpracować z HP w zakresie produktów wykorzystujących płyty ...
-
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
... zdrowia. Wraz z popularyzacją działań digitalowych przez pandemię na wielu profilach ekspertów zaczęły pojawiać się promocje webinarów, spotkań online, aplikacji i materiałów wideo. W ostatnim czasie branża medyczna przeżywa wręcz rozkwit w przestrzeni cyfrowej, który pociąga za sobą profesjonalizację działań influencerów. Co za tym idzie ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... of Editing, Social Advertising & CRM 1. Które trendy w Content marketingu zdominowały 2017r? Influence Marketing Boom ... wideo bez nich. 2. Którymi trendami w 2018 r. Jesteś najbardziej podekscytowana? Mobile first Oczywiście Mobile first. Podczas prac nad treścią, będziemy musieli myśleć przede wszystkim pod kątem urządzeń mobilnych tak, by content ...
-
Budowanie świadomości marki w social media
... wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym konsumentem. Nie pozwól na to i dokładnie określ, do kogo się zwracasz za pomocą mediów społecznościowych. Upewnij się również, że w odpowiednich momentach używasz hashtagów oraz grafiki, tak aby content ... opracowaniem właściwej strategii content marketingowej. Aby nakreślić plan ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... 1,9 miliarda i że podobnie jak dziś użytkownicy skupią się przede wszystkim na treściach wideo. Prognozy wskazują, że internauci zobaczą 3 biliony minut filmów miesięcznie. Czy to ... , żeby zrozumieć ich potrzeby – mówi Zieliński. Content is the King? Kreacja treści to dziś marketing online w czystej postaci. Hasło „content is the king” nie tylko ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... rozdział na rynku TV i treści wideo. Nadawcy wdrażają te aspekty strategii VOD, które pasują do ich pozycjonowania, a jednocześnie zachowują dotychczasowe wyróżniki. Z kolei platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści ...
-
Social media a B2B
... blogach, webinaria i wirtualne eventy oraz raporty branżowe. Co ma content marketing do mediów społecznościowych? Oba rozwiązania tworzą swoisty model hybrydowy – ... zróżnicowane – od prostych typu odpowiadanie na pytania partnerów w formie krótkich materiałów wideo dostępnych na YouTube, poprzez kampanie na Facebooku (CISCO – działania wizerunkowe, ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... Reguła autorytetu działa lepiej niż usilna aktywność reklamowa i bombardowanie konsumenta sloganami. Działaniem z zakresu content marketingu jest np. zamieszczanie na stronie internetowej praktycznych porad w formie wpisów, a także materiałów wideo, które obecnie silnie zyskują na znaczeniu. Jak wygląda to w praktyce? Firma zajmująca się produkcją ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... przez niego argumentów. Z kolei Barbara Stawarz, polska guru do spraw content marketingu, wymienia krótko i konkretnie: „wzmocnienie pozycji w wyszukiwarkach, budowa pozycji ... odejdź od stereotypowych standardów. Zamiast tego pracuj obrazkami oraz materiałami wideo, w których zastosujesz alternatywny opis z wyszukiwaną frazą. Wykorzystaj narzędzia ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... uruchomiono program partnerski dla zweryfikowanych dostawców treści - Youtuberów, profesjonalnych twórców wideo, wraz z możliwością śledzenia „na żywo” statystyk dotyczących przychodów dla ... które stanowiły główny kanał sprzedaży reklam w ogólnodostępnej sekcji User Generated Content. Począwszy od maja 2018 r. serwis CDA.pl generuje przychody ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... serwisach branżowych, forach czy nawet na własnej stronie internetowej pomogą w podjęciu decyzji. Content marketing to koncepcja oparta na udostępnianiu potencjalnym klientom wartościowych treści w różnych formach (m.in. e-booki, nagrania wideo, artykuły, poradniki, webinary). Udostępnione treści, pośrednio związane z ofertą, budują wizerunek firmy ...
-
IBM na Ulicy Sezamkowej
... będzie funkcjonował dzięki zintegrowaniu wydajnej technologii software'owej IBM DB2 Content Manager i DB2 Universal Database z rozwiązaniami firm Ancept, Telestream oraz ... do zawartości – od źródła do odbiorcy Kompleksowe możliwości obróbki materiału wideo – od kodowania, transkodowania i indeksacji plików, poprzez wyszukiwanie, aż do streamingu ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... gotowymi, w pełni kompletnymi platformami budowy i zarządzania treścią (tzw. CMS – Content Management System). Najprostszym rozwiązaniem jest choćby WordPress, gdzie za darmo ... nas, większe formaty (np. rozmiar form displayowych) i bardziej widowiskowe (kreacje xHTML czy wideo) tym lepsze efekty osiągniemy. Na pewno znakomita większość nas zauważy ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... , wyróżnienia najważniejszych treści, jak również grafiki, zdjęcia oraz infografiki czy wideo. 1. Podstawowa różnica – sposób podejścia do tematu Decydując się na artykuł ... z użytkownikami. Rozpocznij promocję content marketingową Skontaktuj się z nami i promuj swoją firmę, produkty i usługi za pomocą narzędzi content marketingowych na eGospodarka.pl. ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... każdego przedmiotu. Poprzez rich content na podstronach produktowych, artykuły na firmowym blogu oraz artykuły sponsorowane z odpowiednim linkowaniem skutecznie zaprezentujesz ofertę. Pamiętaj, żeby wykorzystać nie tylko ciekawe teksty pisane językiem korzyści, ale także atrakcyjne zdjęcia lub wideo. Zadbaj o pasażerów z wykupioną miejscówką ...
-
AI zmienia rynek pracy. Freelancing nie jest wyjątkiem
... spadek projektów o 10.8%, budżetów o 20%, przy wzroście liczby freelancerów o 10.9%. Tradycyjne formy content marketingu Pisanie artykułów odnotowuje spadek projektów o 25.7%, budżetów o 10.2%, mimo wzrostu liczby freelancerów o 11.7%. Audio i wideo Usługi spikerskie notują spadek projektów o 18%, budżetów o 17.1%, przy wzroście liczby freelancerów ...
-
Nie tylko transmisje sprzedażowe na żywo. Gdzie podąża social commerce?
... , albo zobaczyć kolor pomadki na własnych ustach, jeszcze przed zakupem. To realnie zmniejsza liczbę zwrotów i zwiększa konwersję. User-Generated Content Zdjęcia, recenzje i wideo od prawdziwych użytkowników wypierają klasyczne kreacje reklamowe. Autentyczność i rekomendacja „z życia” działają na konsumentów znacznie skuteczniej niż treści tworzone ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... ang. promotion), na znaczeniu zyskuje internet mix i tzw. 6C, a więc: - zawartość (ang. content) - zapewnienie odpowiedniej zawartości, która sprawi, że klienci będą powracać na strony serwisu, - ... należy zapewnić zawarcie na stronach treści przekazu graficznego, audio i wideo w prostym formacie tekstowym. Strona powinna być też spójna i przejrzysta ...