-
Marketing - troska o klienta
... o klienta? Podsumujmy korzyści, jakie może ci przynieść troska o klienta: stali klienci są skłonni kupić więcej twoich produktów, usatysfakcjonowani klienci będą polecać twoje usługi znajomym, zadowoleni klienci są skłonni więcej zapłacić za twoje produkty, obsługa stałego klienta kosztuje mniej niż pozyskanie nowego. Troska o klienta decyduje ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... klienta na którego tle ukazuje się dominująca potrzeba: troska ...
-
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
... , a 75% z marketingiem. Stałe trendy w transformacji działów obsługi klienta Jakie trendy w obszarze obsługi klienta utrwaliły się w odniesieniu do wyników z poprzedniego badania i raportu „Salesforce: State of Service”? Priorytetem jest troska o jak najlepsze doświadczenia klienta w kontakcie z firmą, jej produktami i usługami. Z całą pewnością ...
-
Obsługa klienta 2015
... ze średnią rynku 2,5 krotnie szybciej przyswajają technologie wspomagające obsługę klienta. Wyróżnia je podejście do pracowników odpowiedzialnych za kontakty z klientami: Najefektywniejsze przedsiębiorstwa 3-krotnie więcej od Underperformers inwestują w rozwój pracowników budując ich lojalność. Troska o kadry jest bardzo istotna dla 94% firm High ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... obsługi w punktach informacji turystycznej. To, co najważniejsze dla klienta, oceniono najczęściej negatywnie. Na pytanie, czy pracownik zaproponował różne opcje zakwaterowania ... udzieliła mi odpowiedzi na moje pytania. Bardzo miłym aspektem była również troska pracownicy o mój wyjazd z miasta (zaznaczyłem, że jestem przyjezdny, a w dniu badania ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... - nie ufają operatorom usług kablowych, twierdząc, że troska o klienta i jego zadowolenie nie jest priorytetem operatorów (tak twierdzi 13% badanych). Ponad połowa wszystkich abonentów kablowych (56%) oraz 40% abonentów mobilnych uważa, że uzyskują najlepszą obsługę klienta, dopiero wówczas, gdy zagrożą zmianą dostawcy. Proces „odcinania ...
-
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... klienta pojawia się wtedy, gdy wierzy on w to, że troska ...
-
Savoir-vivre w e-commerce
... reagują z ironią ocierającą się o arogancję. Czy taka beztroska w odniesieniu do klienta jest opłacalna? Kultowe „Pan tu nie stał” z komedii Stanisława Barei ... latach. Według ekspertów, wkroczyliśmy właśnie w etap w dziejach zwany „erą klienta”, a najbliższe dwudziestolecie upłynie pod znakiem stale rosnących wymagań i oczekiwań konsumentów. ...
-
Druga edycja Akademii Crowley'a
... odbędzie się w Krakowie, w maju 2003 roku. "Chcemy, by oferty specjalne dla lojalnych klientów zajęły stałe miejsce w naszych działaniach marketingowych. Nasza troska o klienta to nie tylko serwis, promocje i bonusy, ale także wartość dodana. Chcemy rosnąć z naszymi klientami i wraz z nimi nabierać doświadczenia, a dobre szkolenia ...
Tematy: crowley data poland -
Pierwszy kontakt z mediami
... klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy ... gdyby połączyła mnie z rzecznikiem prasowym! To znakomity przykład jak pierwsze wrażenia kształtują percepcję. Pierwsze to troska i chęć pomocy, drugie to propozycja połączenia z odpowiednią osobą. Oto 10 porad jak robić dobre wrażenie na ...
-
Ubezpieczenie mieszkania: niska składka to wąska ochrona
... ) lub opcje związane z wykupieniem udziału własnego. Jedno z krajowych towarzystw (Warta), w ramach rozszerzonej polisy mieszkaniowej ubezpiecza nawet podręczne przedmioty klienta (np. torebkę)” – informuje Nina Kuczyńska z porównywarki ubezpieczeniowej Ubea.pl. Przez pierwszy miesiąc można odstąpić od ubezpieczenia … Nina Kuczyńska zaznacza ...
-
Chmura coraz popularniejsza. Senetic: Wyniki przekraczają prognozy
... i troska o stworzenie kultury zorientowanej na dane to jeden z podstawowych wyznaczników nowoczesnych organizacji. Właśnie dlatego ... możliwości chmury, by w pełni odpowiadała oczekiwaniom danej organizacji. Nikt nie wymaga od klienta znajomości szczegółów struktury chmurowej. Od tego są dostawcy, którzy poza wsparciem w wyborze odpowiedniego ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... dużych kancelarii na swojej stronie internetowej posiada zakładkę dotyczącą COVID-19 Troska o dobry wizerunek Troska o atrakcyjny i dobry wizerunek to główne działanie wielu kancelarii, jednak ... jako zespołów merytorycznych, doświadczonych ekspertów, skupionych wyłącznie na pracy dla klienta, zaczyna być mitem. Coraz częściej to małe lub duże ...
-
Samorządy lokalne powinny podejmować skuteczne działania windykacyjne
... , takie działania popierają też sami mieszkańcy. Wspólnota, czyli wspólna troska Większość respondentów biorących udział w badaniu (69,4 proc.) jest zdania, ... nich na wagę złota – podsumowuje Katarzyna Mikołajczyk, kierownik zespołu wsparcia i obsługi klienta strategicznego Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. Badanie „Polacy ...
-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
... klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty lub usługi w jednej firmie, gdy jej konkurent zapewni lepsze doświadczenia. To pozwala zrozumieć, dlaczego troska ... wyłania się duże pole do popisu. Jednak spełnienie oczekiwań współczesnego klienta łatwiej jest nazwać, niż faktycznie wykonać. Spójrzmy na dane: Tylko ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... kolei w coraz większej liczbie firm realizujących procesy sprzedażowe i obsługi klienta w różnych kanałach, dużego znaczenia nabiera wykorzystanie sztucznej inteligencji, technologii głosowych i mobilnych. Trend 1: Walka o pozytywne doświadczenia klientów Troska o doświadczenia klientów staje się dla firm jednym z najważniejszych elementów przewagi ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... ? Pomimo tego że miniony rok znakomita większość branż poświęciła batalii z pandemią COVID-19, troska o dbałość relacji z klientami nie zeszła na dalszy plan. Polacy docenili ... aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... danych osobowych, firmy nie są w stanie zapewnić w pełni personalizowanej komunikacji w ofertowaniu i obsłudze klienta. Dla firm jedynym rozwiązaniem jest zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji, troska o edukowanie swoich klientów w zakresie wykorzystania przetwarzanych danych osobowych oraz utrzymywanie wysokiej przejrzystości ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... są: wzrost przychodów (tak odpowiedziało 36%), satysfakcja klienta (30%), wskaźnik utrzymania klienta (24%), stopa zwrotu z inwestycji (24%), liczba zapytań ofertowych (23%). ... z klientami. W B2B kluczowym elementem sukcesu jest więc jakość relacji z klientami i troska o ich pozytywne doświadczenia w każdym punkcie styku z firmą i jej produktami. Sam ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... że banki podejmują wiele działań, które są postrzegane przez konsumentów jako troska o ich interesy finansowe. Blisko 9 na 10 respondentów przyznało, że ich bank ... wyraził brak zainteresowania, oraz brak wiedzy doradców na temat historii kontaktów klienta z bankiem oraz wcześniejszych ustaleń. Filary Wiarygodność i Personalizacja mogą nabrać jeszcze ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... aspektach, takich jak lokalizacja blisko domu czy pracy, troska o komfort i środowisko - np. możliwość naładowania samochodu elektrycznego czy dostęp do strefy wellness. Centra handlowe zaczną pełnić rolę showroomów - wizytówek, skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – mówi ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... jak Polska długa i szeroka szukają coraz to nowych sposobów oddziaływania na klienta - także w Internecie. Kup pan… cegłę! Najczęstszym przejawem przywiązywania klientów ... to w pewnym sensie wyraz podziękowania za dokonany zakup, wierność marce i troska o zadowolenie z użytkowania produktu pomimo mijających lat i zmieniających się technologii. Oto mój ...
Tematy: -
Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010
... została na stałe zatrudniona w dziale obsługi klienta w firmie, a pozostałe osoby zdobyły cenną wiedzę oraz praktyczne umiejętności autoprezentacji podczas rozmów kwalifikacyjnych. Firma ma zamiar kontynuować warsztaty w 2011 roku oraz zwiększyć liczbę proponowanych praktyk. W raporcie zauważono także, że troska o środowisko naturalne od wielu lat ...
-
Po co nam unia bankowa?
... regulacji zawarty w unii bankowej ma uchronić nasze daniny przed upadającymi bankami. Troska o nasze portfele jest równie wzruszająca, co wyssana z palca, bowiem sektor bankowy to ... nie tworzy zagrożenia dla małych i średnich instytucji, które stanowią podstawę bankowości klienta indywidualnego oraz małych i średnich firm za naszą zachodnią granicą. ...
-
Jak najlepiej przemawiać
... się skończy? Była era produkcji. Potem era informacji, era doświadczenia i era klienta. Skończymy na erze uwagi? Czy w ogóle będzie jakiś koniec? Jakieś dobre ... kulminacyjny był jednocześnie zwrotem ku lepszemu rozwiązaniu. Przedstaw jasny i pozytywny obraz. 10. Troska. Ludzie potrafią wyczuć Twoje zrozumienia ich problemów. Jak? Ocenią to na ...
-
Jakość a system wartości firmy
... i politykę zarządzania pracownikami znalazły się jakość (obecna w deklaracjach 38% firm), innowacyjność (38%) i satysfakcja klienta (37%). Dalej uplasowały się m.in. przejrzystość (wskazywana jako istotna przez 21% przedsiębiorstw na świecie), troska o otoczenie (18%), praca zespołowa (18%) i know-how (17%). Zestaw wartości w firmach na świecie to ...
-
Rozliczenia między firmami a kryzys
... 50% rozważa wykupienie polisy ubezpieczeniowej, albo już tak uczyniło. Troska o bezpieczeństwo jest koniecznością - 39% ankietowanych miało problemy z pozyskaniem ... 63% respondentów kluczowym elementem strategii stała się koncentracja na obsłudze klienta. Pomimo ukazanych zmian, respondenci są optymistami w kwestii oceny perspektyw wzrostu PKB, ...
-
Lancia Ypsilon w Polsce
... oraz trzech silników z seryjnym systemem Start&Stop oznacza, iż dostępnych jest ponad 600 wariantów personalizacji pojazdu, podnoszących jego wartość w oczach klienta. Silniki: wysoka moc i troska o ekologię Gama jednostek napędowych nowej Lancii Ypsilon składa się z dwóch silników benzynowych - 69-konnego 1.2 Fire EVO II i 85-konnego 0.9 TwinAir ...
-
Nowe oznakowanie opon
... , ale przede wszystkim testami opon zimowych i opiniami użytkowników. Pomysłodawcom przepisu etykietowania opon przyświeca kilka celów. Przede wszystkim jest to troska o świadomy wybór klienta, który dokonuje zakupu po tym jak w jednym miejscu znajduje pewną i pełną wiedzę o osiągach danej opony, którą może następnie łatwo ...
-
Opony ekologiczne to mniejsze zużycie paliwa
... ). Troska o naturę i portfel Polscy kierowcy coraz chętniej sięgają po opony przyjazne środowisku. - Kogo nie przekonują argumenty dotyczące ekologii, może skupić się na własnym portfelu. Opony ekologiczne poleciłbym kierowcom, dla których szczególnie liczy się oszczędność – mówi Filip Fischer, Kierownik Działu Obsługi Klienta w Oponeo ...
-
Rowerzyści a bezpieczeństwo na drodze
... ich kierowcy niekoniecznie widzą nas – mówi Filip Fischer, Kierownik Działu Obsługi Klienta w Oponeo.pl, z zamiłowania rowerzysta. - Jadąc na rowerze powinniśmy pamiętać o ... miał gdzie zjechać, próbując uniknąć kolizji. Przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, troska o dobrą widoczność, ostrożność oraz ograniczone zaufanie do kierowców i pieszych – ...
-
Bezpieczny import z Chin w 3 krokach
... innym we współpracy z Chinami jest dbałość o formalności i dokumenty, a czym innym troska o jak najlepsze relacje z dalekowschodnim kontrahentem. Kultura chińska ma znaczenie dla ... (Incoterms). Dokumenty firmy, certyfikaty – ich kopie (skany) powinien przesłać producent na prośbę klienta. Chińczycy traktują to dość luźno. Często się zdarza, że chwalą ...
-
Przyszłość w zarządzaniu firmą należy do kobiet
... Kobiety lepiej sprawdzają się pod tym względem w roli liderów, bo troska o innych, empatia i intuicja przychodzą im naturalnie. W bardziej tradycyjnych, ... organizacji w takich aspektach, jak zaangażowanie pracowników, zatrzymywanie talentów, satysfakcja klienta, czy rentowność firmy. Dlatego członkowie zarządów i rad nadzorczych powinni zadać ...
-
Listki CSR Polityki: triumfowało 66 firm, zobacz które
... środowiska, ładu korporacyjnego, praw człowieka, zachowania wobec pracowników, dbałości o klienta, uczciwości biznesowej, zaangażowania społecznego. Do tegorocznej edycji konkursu zgłosiło ... ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i w Europie Środkowej Deloitte. Priorytetem troska o pracownika i środowisko naturalne W ponad 95 proc. firm głównym ...
-
9 cech potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w sektorze TMT
... solidne fundamenty dla sukcesu poprzez kultywowanie czterech krytycznych zdolności. Po pierwsze, troska o doskonałość na wszystkich szczeblach organizacji i przejmowanie tzw. lepszych praktyk. ... , wiarygodną dla CFO, opartą na danych wiedzę na temat ekonomii doświadczenia klienta (CX) – mówi Jan Karasek, partner, szef grupy doradczej w sektorze ...